Деловодна информация
00535
566 22/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00535-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
пл. Свобода № 20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев - Кмет +359 7778-0507
obshtinaradomir@abv.bg +359 777-82502

Интернет адрес/и

http://radomir.bg/home.html

http://radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://radomir.bg/subsection-475-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на ремонтно – възстановителни работи за обект - Вертикална планировка на междублоково пространство в жк“Автогара“-гр.Радомир“.
45000000      
Строителство

По обществената поръчка ще се извършват ремонтни дейности на тротоарна настилка и направа на паркинги с асфалтобетонова настилка на междублоково простронство в жк. "Автогара", гр.Радомир. Предвижда се основен ремонт на съществуваща тротоарна настилка около 150 м2 и полагане на пътни бордюри и полагане на асфалтобетон за обособяване на паркоместа – изкоп с извозване, полагане на нови пътни, подравняване и полагане на трошен камък, полагане на асфалтова настилка и нова тротоарна настилка с бетонови тротоарни плочи 40/40/5 см.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

жк. "Автогара", гр.Радомир

По обществената поръчка ще се извършват ремонтни дейности на тротоарна настилка и направа на паркинги с асфалтобетонова настилка на междублоково простронство в жк. "Автогара", гр.Радомир. Предвижда се основен ремонт на съществуваща тротоарна настилка около 150 м2 и полагане на пътни бордюри и полагане на асфалтобетон за обособяване на паркоместа – изкоп с извозване, полагане на нови пътни, подравняване и полагане на трошен камък, полагане на асфалтова настилка и нова тротоарна настилка с бетонови тротоарни плочи 40/40/5 см.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    40
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
58333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят, в документацията за участие, е регламентирал минимален срок за изпълнение на СМР - 33 календарни дни и максимален срок за изпълнение на СМР - 40 календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. В случай че, участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение (или друг документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът трябва да бъде представен от участника в копие.
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи, със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта група, трета категория или по-висока категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на еЕЕДОП, а при сключване на договора, трябва да бъде представено доказателството - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Изискването се доказва с представяне на:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІV-та (четвърта) група,, ІІI-та (трета) категория или по-висока категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ. Съответните документи се изискват и представят в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП. Чуждестранните юридически лица представят съответен валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство. Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на еЕЕДОП, а при сключване на договора, трябва да бъде представено съответното доказателството. Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности 3000м2. Под „строителство, сходно с предмета на обявената процедура, за която се подава оферта“,следва да се разбира извършване на СМР на паркове и публични площи на открито, в т.ч. текущ ремонт и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждане на вертикална планировка. Изискването се доказва с представяне на:
Удостоверение за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Съответните документи се изискват и представят в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП.При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критерия за подбор чрез попълване на еЕЕДОП, а при сключване на договора, трябва да бъде представено съответното доказателството. Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности по т. 2.5. се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности 3000м2. Под „строителство, сходно с предмета на обявената процедура, за която се подава оферта“,следва да се разбира извършване на СМР на паркове и публични площи на открито, в т.ч. текущ ремонт и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или изграждане на вертикална планировка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът следва да предложи Срок за изпълнение на СМР в календарни дни, които подлежат на оценка, съгласно одобрената от възложителя методика за оценка на офертите. Участниците правят своите предложения относно съответните срокове в Предложението за изпълнение на поръчката.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Радомир, пл.Свобода 20

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:
1. Авансово плащане в 7/седем/ дневен срок след подписване на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 40 % авансово плащане от стойността на договора за СМР срещу представена оригинал на фактура.
2. Междинни плащания - Еднократно междинно плащане при достигане до 90% (деветдесет процента) от цената на договора за СМР, се извършва след представяне и одобрение на отчета за изпълнени СМР (бивш акт образец 19) и оригинал на фактура. Авансът от 40 % се приспада в издадената фактура.
3. Окончателно плащане - Окончателно освобождаване в размер на оставащата сума до крайната цена на договора за СМР, в 15 (петнадесет) дневен срок от приемане на изпълнените СМР без забележки с подписан Приемателно-предавателен протокол.
Изисквания към личното състояние на участниците:
Обстоятелства по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на участниците.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки, а именно:
2.2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
2.2.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 2.2.1, в друга държава членка или трета страна;
2.2.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва