Деловодна информация
00267Община Пловдив
1209 21/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2018 (дд/мм/гггг)
00267-2018-0094 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив 0004715040325
бул. Шести септември № 274, ет. 4
Пловдив BG421 4019 България
Недялка Василева Барганова - юрисконсулт в ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив +359 32622550
opokt@abv.bg +359 32666866

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180809ATNJ6932410
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на текущи ремонти за настилки и техническа инфраструктура на територията на община Пловдив"
45233161      
Строителство

Обществената поръчката включва ремонт на тротоарни, паважни и асфалтови настилки и ремонт на техническа инфраструктура на територията на град Пловдив. С изпълнение предмета на обществената поръчка се цели облагородяване на тротоарни и пешеходни зони на територията на град Пловдив, забрана за паркиране на МПС по тротоарни и пешеходни зони чрез поставяне на антипаркинг елементи, ремонт на паркинги и велоалеи. Предвижда се ремонт или подмяна на старата тротоарна настилка на места, на които е в лошо състояние, пренареждане на съществуващата тротоарна и паважна настилка; ремонт на подземна и надземна инфраструктура. Цели се намаляване нивото на шумово натоварване и подобряване и опазване чистотата на въздуха.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Обществената поръчката включва ремонт на тротоарни, паважни и асфалтови настилки и ремонт на техническа инфраструктура на територията на град Пловдив. С изпълнение предмета на обществената поръчка се цели облагородяване на тротоарни и пешеходни зони на територията на град Пловдив, забрана за паркиране на МПС по тротоарни и пешеходни зони чрез поставяне на антипаркинг елементи, ремонт на паркинги и велоалеи. Предвижда се ремонт или подмяна на старата тротоарна настилка на места, на които е в лошо състояние, пренареждане на съществуващата тротоарна и паважна настилка; ремонт на подземна и надземна инфраструктура. Цели се намаляване нивото на шумово натоварване и подобряване и опазване чистотата на въздуха.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за строежи втора група, трета категория или в съответен еквивалентен регистър на държавата, в която е установен.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП – Част IV: Критерий за подбор Раздел А: Годност.При условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП може да се изискват документи -заверено копие на валидно удостоверение от Централен професионален регистър на строителя за строежи втора група, трета категория или еквивалентно такова.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания, поставени от възложителя

няма изисквания, поставени от възложителя
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите се декларира в ЕЕДОП, част IV: Критерий за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности. При условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП могат да се изискват документи, включително и удостоверения за добро изпълнение, който съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Списък на технически персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка с посочване с конкретни данни на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит се декларира от участника в ЕЕДОП, част IV: Критерий за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности. При условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП могат да се изискват документи от участниците.
3. Участника декларира, че разполага с необходимия брой работници за качествено изпълнение на поръчката в EEДОП, част IV: Критерий за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности.
4. Списък за техническото оборудване, с което участникът разполага (собствено или наето), предвидено за изпълнение на поръчката се декларира от участника в EEДОП, част IV: Критерий за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности.При условията на чл. 67 ал. 5 и ал.6 от ЗОП могат да се изискват документи от участниците.
5. Участникът декларира наличието на валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2015 сходен с предмета на поръчката или еквивалент в ЕЕДОП,Част IV: Критерий за подбор, Раздел Г. При условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП могат да се изискват документи – заверено копие на валиден сертификат за управление на околната среда
ISO 14001:2015 сходен с предмета на поръчката или еквивалент.
Забележка: Под " идентичен или сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира строителство и/или ремонт и/или реконструкция на техническата инфраструктура в урбанизираните територии.


1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – участникът следва да има изпълнени поне три строителства, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени в последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага с екип от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР, с образователна квалификация, съответстваща на предвижданите за изпълнение, съобразно предмета на поръчката видове строително-монтажни работи и професионален опит- не по-малък от 3 години.
3. Участникът трябва да разполага с необходимия брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката.
4. Участникът следва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети за срока на изпълнение на поръчката, съобразно техническата спецификация.
5. Наличие на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2015, сходна с предмета на поръчката или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, са описани в проекта на договора към документацията на поръчката и са в съответствие с действащото законодателство.
Източник на финансиране е Община Пловдив, като средствата ще бъдат прехвърлени за 2018 г., за 2019 г.и за 2020 г. в бюджета на ОП „Организация и контрол на транспорта“ Община Пловдив
2. Начините на плащане са посочени в проекта на договора.
3. Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 1 000 000 (един милион) лв. с ДДС или до 833 333.33 лв. (осемстотин тридесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки ) без ДДС. Сумата е разпределена в бюджета на ОП „Организация и контрол на транспорта“ Община Пловдив за изразходване както следва:
за 2018 г.: до 240 000 лв. с ДДС/до 200 000 лв. без ДДС
за 2019 г.: до 580 000 лв. с ДДС/ до 483 333.33 лв. без ДДС
за 2020 г.: до180 000 лв. с ДДС /до 150 000 лв. без ДДС
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/10/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/10/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 274, ет. 4

На отварянето могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал.1 от ЗОП, чл. 55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Освен на основанията по чл. 54 от ЗОП възложтелят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 107 от ЗОП. Възложителят отстранява и участник, който няма право да участва в обществена поръчка на основание чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1 т.3 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато са налице условията по чл. 4 от същия закон. Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
Участникът избран за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без включено ДДС. Гаранцията се представя от участника под формата на банкова гаранция, парична сума, застраховка, която обезпечава изпълнение чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Банковата сметка за внасяне на парична гаранция е посочена в документацията за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197 ал.1 т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва