Деловодна информация
5615
536400-13694 14/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
5615-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Миграция 129010666
бул. Княгиня Мария Луиза № 48
София BG411 1202 България
Ст. Широканска +359 29825649
migration@mvr.bg +359 29823775

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/migration

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider61/1d1db0d2-30e0-482a-a5b0-7bd5c047a3aa/razshirenie-2-2018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider61/1d1db0d2-30e0-482a-a5b0-7bd5c047a3aa/razshirenie-2-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за изпълнение на първи и втори етап от обект Разширение на СДВНЧ-гр. Любимец, с финансовата подкрепа на HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0046 по Механизма за спешна фин. помощ по ФУМИ
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълнение на етапи I и II от проект „Разширение на СДВНЧ“ в гр. Любимец , който ще се реализира на 3 етапа.
Първият етап обхваща премахването на съществуващите обекти - 2 склада , кучкарник, ГСМ и демонтаж на подземни резервоари 7 бр., които се намират на присъединената територия, намиращи се в южната част на разширението и изграждането на бетонова ограда около площадката и ажурна метална ограда за паркинга.
Вторият етап обхваща изграждането на КПП,охранителни кули – 2 бр., сградно водопроводно и сградно канализационно отклонение, уличен канал, надстройка на охранителна ограда с Н=2м., периметрова охрана, пътна сигнализация и маркировка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1323555.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45110000      
45200000      
45300000      
45400000      
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

СДВНЧ, гр. Любимец, ПИ 0 001138 в местност Любимец, землището на гр. Любимец, с административен адрес бул. „Одрин” №75

Предметът на настоящата ОП е изпълнение на етапи I и II от проект „Разширение на СДВНЧ“ в гр. Любимец, който ще се реализира на 3 етапа. I етап обхваща премахването на съществуващите обекти-2 склада, кучкарник, ГСМ и демонтаж на подземни резервоари 7 бр., които се намират на присъединената територия, намиращи се в южната част на разширението и изграждането на бетонова ограда около площадката и ажурна метална ограда за паркинга. Складовете са едноетажни със конструкция от бетонови основи, носещи тухлени стени и дървен покрив, покрит с керемиди. Постепенно през годините те са оставени без поддръжка и в момента са в аварийно състояние. Покривите са полуразрушени, пропускат вода, дограмата е амортизирана, а в повечето случаи липсва. Кучкарникът е със същата х-ка. Сградата за ГСМ е на 1 етаж, с монолитна стоманобетонова конструкция, която е полузапазена. От дограмата са останали само 2 метални портални врати. Вътре в нея са останали недемонтирани 7 метални цистерни. В съседство под земята има монтирани 4 стоманени резервоара, които ще се демонтират. Демонтират се старите огради от бодлива тел. Премахват се и остатъците от асфалтова настилка. Ново строителство - Обектът ще бъде ограден с външна бетонова ограда висока 3 м, с портална врата, като 2 м бодлива тел ще бъдат добавени във ІІ етап. Паркингът ще е ограден с оградна мрежа с височина 1,50 м. Предвидени за изпълнението дейности: Разрушаване: Вещеви склад-272 м2;Склад свръзки-245 м2;Кучкарник-49м2;ГСМ-161м2;Резервоари-7х1,2 м2;Подземни резервоари–4х10м2.Ново строителство:Бетонова H-3м ограда–321м; Ажурна телена ограда Н-1,5 м–70м. Вторият етап обхваща изграждането на КПП, охранителни кули–2 бр., сградно ВиК отклонение, уличен канал, надстройка на охранителна ограда с Н=2м., периметрова охрана, пътна сигнализация и маркировка, КПП, Наблюдателни кули, надстройка ограда. 1.КПП-Едноетажна сграда, намираща се в зоната на шлюза, в която се помещава персонала контролиращ достъпа на територията на СДНВЧ. Съдържа 2 помещения за служителите на смяна, стая за дизел агрегат, сан. възел. Конструкция монолитна, скелетно гредова. Плосък покрив с вътрешно отводняване. АL врати, АL дограма за прозорци, със стъклопакет. Техн. показатели-ЗП– 49м2; РЗП–49 м2. 2.Наблюдателни кули–2 бр. Разположени са в двата ъгъла на двора по диагонал. Съдържа 1 помещение за служителите на смяна. На кота терен имат тоалетен възел. Конструкция монолитна, скелетно гредова. Плосък покрив с вътрешно отводняване. Външна метална стълба. AL дограма за прозорци, със стъклопакет. Врата-AL. Техн. показатели: ЗП общо-2х9 = 18 м2; РЗП-2х18= 36 м2. 3.Ограда–надстройка. Изградената ст. б. външна ограда висока 3 м се надстроява с 2 м от бодлива тел. За целта конструкцията поддържаща бодливата тел се закрепва в оставените отвори в бетона. Техн. показатели: Дължина-321 м2; Площ 321х2 = 642 м2. Предвиждат се следните видове СМР: 1. I eтап: разчистване на площадката; Демонтажни работи: Сграда ГСМ от на един ет. от 170 кв. м. ЗП; Четири подземни резервоара по 10 куб. м. всеки; Седем цистерни по 1,5 куб. м. и една от 3 куб. м. на стоманени конструкции в сградата на ГСМ; Склад „Свръзки“ на един ет. от 305 кв. м. ЗП; Склад „Вещеви“ на един ет. от 206 кв. м. ЗП; Питомник от 12 кв. м. извозване на отпадъци; монтиране на ограда за строителната площадка; монтиране на фургони за техн. ръководител и работниците и други обекти за функциониране на строителната площадка; монтиране на временно ел.захранване; изпълнение на временен водопровод; осигуряване на обезопасителни съоръжения и мероприятия според настоящия проект; построяване на площадка за измиване на строителната механизация; изкопни работи; изграждане на масивна ограда. 2.IIетап:свързване на проектния канал с уличната канализационна мрежа; вързване на сградния водопровод с уличната мрежа;изграждане на тръбна канална мрежа за силнотокови и слаботокови кабели;изтегляне на силнотокови и слаботокови кабели;изграждане на районно осветление и видеонаблюдение....
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1323555.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Механизъм за спешна финансова помощ HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/ 0046 по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“

Преди подаване на офертите на участниците се предоставя възможност за извършване на оглед на обекта и за запознаване с условията на строителната площадка, като огледът може да бъде направен в срока за подаване на оферти по настоящата процедура, всеки работен ден от 10.00 ч. до 14.00 ч. след предварителна заявка по телефон. Лице за контакт: Десислава Желева; 0886329978
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Регистрацията в ЦПРС да е за I –ва група, III-та категория строежи, съгласно чл. 6, ал. 3, от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ или за по-висока категория строежи от същата група.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в еЕЕДОП, част IV, раздел А, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от изисканата група и категория за строежа; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ.

Участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер на 200 000 лв.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критерия за подбор, като попълват съответния раздел в еЕЕДОП - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на еЕЕДОП, с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
Доказателства се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП: За доказване на изискването участниците представят копие от притежаваната от тях валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“, заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжение и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката
3. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав, с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да прилага системи/стандарти за управление на качеството и опазване на околната среда
Доказателства по т.1, 2, 3 и 4 се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 и 6 от ЗОП.


1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата,да има изпълнени най-малко 1 /една/дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.* Под дейности „сходни” с тези на поръчката следва да се разбира: Дейности по разчистване и подготовка на строителна площадка, включващи разрушаване на съществуващи сгради и съоръжения, строителство на сграда, изпълнение на вертикална планировка, включваща част пътна, изпълнение на обслужващи мрежи, ВиК, Електричество, видеонаблюдение на сграда. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности” от еЕЕДОП. Доказване на посоченото изискване: Документ за доказване на изискването, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжение и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката: минимум 1 бр. колесен багер, минимум 1 бр. верижен багер, минимум 2 бр. самосвал и минимум 2 бр. булдозер. При подаване на офертата, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответният раздел на еЕЕДОП. Преди сключване на договор, избраният изпълнител доказва изпълнението на изискването чрез предоставяне на- Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, съгласно чл.64, ал.1, т.9 от ЗОП; 3.Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав,с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (собствени, наети или друго основание за ползване на експерти), в това число минимум:Технически ръководител - с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163 а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна, респективно призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации. Професионален опит минимум 5 години; Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по ЗЗБУТ и чл. 5, ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 2 години, а за чуждестранните участници - еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство; Отговорник по контрола на качеството – 1 лице – Строителен инженер, да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален опит: като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект.Едно физическо лице може да съвместява само една позиция от екипа за изпълнение.Под „еквивалентна специалност" в настоящата процедура следва да се разбира специалност получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин и обхваща същата област на знанието.При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Участникът трябва да предостави информация в Част ІV, Раздел В от еЕЕДОП, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява обекта на поръчката и членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата...продължава в VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за добро изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС съгласно договора. Ако участникът, избран за изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания - 2 % от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят избира формата на гаранцията за добро изпълнение в една от определените форми:парична гаранция, банкова гаранция или застраховка,която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за добро изпълнение са уредени в проекта на договор.
Гаранцията за авансовото плащане се представя във форма по избор на определеният за изпълнител участник, съгласно чл.111, ал.7 от ЗОП с покритие 100% процента от размера на авансово плащане - 30 % (тридесет процента) от общата предложена цена за изпълнение на договора с ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

София, бул. Княгиня Мария Луиза № 48

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай,че присъстват упълномощени представители на участниците,те следва да представят пълномощно/оригинал или копие,заверено "вярно с оригинала" от участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от I.3 ..който списък, участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договор за общест. поръчка или в случаите по чл.67, ал.5 ЗОП. Съгласно § 2, т.41 ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения. 4. Участникът следва да прилага системи/стандарти за управление на качеството и опазване на околната среда, както следва: 4.1. Система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 с обхват строителство на сгради и съоръжения или еквивалентен, съответно да притежавава валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 с обхват строителство на сгради и съоръжения или еквивалентен и 4.2. Система за опазване на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 с обхват строителство на сгради и съоръжения или еквивалентен, съответно да притежавава валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 14001:2015 с обхват строителство на сгради и съоръжения или еквивалентен; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.При подаване на офертата Участникът следва да декларира обстоятелствата по т. 4.1 и 4.2 в Част ІV, Раздел Г от еЕЕДОП, като посочват номер на документа, валидност и издател. За доказване на изискването участниците представят копие на валидни сертификати, заверени „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за здравословни и безопасни условия на труд, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Допълн. информ.: 1. Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка, съгласно изискванията на чл.47, ал.2 от ППЗОП. Опаковката, съгласно изискванията на чл.47, ал.3 от ППЗОП, съдържа документите по чл.39, ал.2 и ал.3, т.1 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри, който съдържа ценовото предложение по чл.39, ал.3, т.2 от ППЗОП”.2.При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП в електронен вариант подписан електронно. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен еЕЕДОП, който съдържа информацията посочена в т.2; 3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички изисквания на възложителя съгласно техническата спецификация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативна дейност
бул. Княгиня Мария Луиза № 48
София 1202 България
migration@mvr.bg +359 29826359
https://www.mvr.bg/migration +359 29823775

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва