Деловодна информация
1599
АПР-2 10/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
10/08/2018 (дд/мм/гггг)
1599-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет 175451413
ул. Георг Вашингтон № 17
София BG411 1000 България
Тихомир Мавров +359 29057506
tihomir.mavrov@inspectoratvss.bg +359 29057525

Интернет адрес/и

www.inspectoratvss.bg

http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/144


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/144
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Разработване на електронни регистри за нуждите на ИВСС и ВСС“
72000000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка е разработването на два софтуерни компонента:
Компонент 1. „Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации; и
Компонент 2. „Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия и отразяващ произнасянето на горната инстанция по тях.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
429129.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72000000      
72260000      
72221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

град София и офис помещенията на Възложителя и избрания изпълнител. Във връзка с етап 7 "Обучения за потребителите на компонентите" - на територията на Република България

В обхвата на обществената поръчка е предвидено реализирането на следните два компонента:
Компонент 1 "Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации" (ЕПРЕД); и
Компонент 2 "Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите с които са уважени или не за всеки съдия и отразяващ произнасянията на горната инстанция по тях“ (ЕПРО).
Поръчката следва да се реализира чрез следните етапи:
Етап 1. Анализ на текущото състояние;
Етап 2. Определяне на потребителските изисквания;
Етап 3. Изготвяне на детайлна спецификация (системен проект) за всеки компонент;
Етап 4. Разработване на софтуерно решение за всеки компонент;
Етап 5. Тестване на разработените софтуерни решения;
Етап 6. Внедряване на софтуерните компоненти;
Етап 7. Документиране на разработените софтуерни компоненти;
Етап 8. Обучение на потребителите на компонентите;
Етап 9. Гаранционна поддръжка.
Критериите по-долу
 
ДА К2 Срок за изпълнение на предмета на поръчката    30 %
К3 Срок за гаранционна поддръжка на ЕПРЕД и ЕПРО    30 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
429129.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на БФП №BG05SFOP001-3.001-0016-C01/17.07.2017г. по Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020г.

Оценката на участника по показател К2 "Срок за изпълнение на предмета на поръчката" се изчислява по следната формула:
К2 = (Срок за изпълнение мин. / Срок за изпълнение участ.)*10
Оценката на участника по показател К3 "Срок за гаранционна поддръжка на ЕПРЕД и ЕПРО" се изчислява по следната формула:
К3 = (Срок за поддръжка участ. / Срок за поддръжка макс.)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 425 000,00 (четиристотин двадесет и пет хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира софтуерна разработка и осъществяване на дейности по разработване, внедряване и поддръжка на автоматизирани информационни системи, вкл. с функция за деловодна обработка на електронни документи и документи на хартиен носител.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението участник.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При позоваване на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. В тези случаи участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Възложителят изисква солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от участника и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние.
За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството:
1)система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи;
2)система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи;
3)система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
3.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП.
При подаване на оферта участниците декларират в ЕЕДОП в част IV „Критерии за подбор“, Раздел В, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, вкл. следната информация за всеки от предлаганите експерти:
1)Имената и позицията, която ще изпълнява лицето;
2)Информация за образование и допълнителна квалификация, когато е приложимо, вкл. (наименование) на документ (диплома, сертификат и т.н.),
3)№, дата на издаване; дата на валидност, когато е приложимо;
4)Орган или служба, издала документа;
5)Описание на професионален опит, когато е приложимо, с посочване на работодател, период на наемане, заемана позиция, отговорности и задължения, участие в проекти, период на участие, посочване на заеманата в проекта позиция, отговорности и задължения ; както и
6)Вида на правоотношението между експерта и участника в процедурата (трудово или гражданско), а в случай че експертът е извън структурата на участника– информация за третото лице.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум следните дейности, които е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, а именно:
-Минимум 1 дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система за обработка на електронни документи и документи на хартиен носител, с използване на СУБД и хранилище за данни.
-Минимум 1 дейност, свързана с извършване на бизнес анализ.
2.Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството:
1)система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи;
2)система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи;
3)система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
3.Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката:
Ръководител на проект – 1 бр.
Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент) или „Социални, стопански или правни науки“, професионално направление „Право“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или еквивалентни.
Общ професионален опит: Минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността.
Специфичен професионален опит: Участие като ръководител на проект в най-малко 2 (две) дейности по разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи.
Ръководител на технически екип – 1 бр.
Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или еквивалентни.
Професионален опит: Минимум 5 /пет/ години опит в разработване на уеб-базирани информационни системи или 2 /две/ години опит в управлението на екипи за разработване и внедряване на уеб-базирани информационни системи или участие в управлението на най-малко 1 успешно приключен проект със сходен предмет за разработване и внедряване на уеб-базирана информационна система
Продължава в раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В-лят отстранява от участие в процедурата у-к, когато:
1. са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл. 107 ЗОП. В-лят има право да не острани у-к, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-ката;
2.за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изкл. по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3.за които е налице несъответствие с чл. 101, ал. 9-11 ЗОП;
4.представи оферта с по-кратък срок на валидност или откаже да удължи срока на валидност;
5.офертата надхвърля определените от възложителя прогнозна стойност и пределни стойности на отделните дейсности;
6.когато е предложен срок за изпълнение на поръчката над 15 месеца;
У-ците могат да се възползват от възможността по чл. 56 ЗОП, като представят мерки за надеждност.
Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
Продължава в раздел VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/09/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет, град София, ул. Георг Вашингтон 17

Получените оферти се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Бизнес анализатор – 2 бр.
Образ. - Висше, образ.-квалифик. степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, проф. направл. „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, проф. направл. „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.) или в област „Социални, стопански или правни науки“, проф. направл. „Администрация и управление“ (или екв.) или „Икономика“ (или екв.), а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените.
Допълнителна квалификация: Притежава валиден сертификат в областта на бизнес анализа – IIBA CBAP или PMI PBA или еквивалентни.
Проф. опит: Минимум 3г. опит като бизнес анализатор при разработването на уеб-базирана инф. с-ма.
Системен архитект – 1 бр.
Образ. - Висше, образ.-квал. степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, проф. направл. „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, проф. направл. „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.), а когато е прид. извън страната – в област, екв. на посоч.
Проф. опит: Мин. 5г. опит в обл. на инф. технологии, вкл. проектир. на софт. арх. с използване на СУБД.
Програмист – 3 бр.
Образование:Висше, обр.-квал. степ Бакалавър или по-висока
Проф. опит: не по-малко от 3г. опит като програмист при разраб. и внедр. на уеб-баз. инф. с-ми с използване на СУБД Microsoft SQL Server или еквивал.
Специалист по качеството 1 бр.
Образ. - Висше , образ.-квал. степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, проф. направл. „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, проф. направл. „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.), а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените.
Доп. квалифик. - завършено обучение и успешно издържан изпит по осигуряване качеството на софтуера.
Проф. опит: Минимум пет г. опит в областта на инф. технологии като специалист по качеството при разработване, тестване и внедряване на инф. с-ма с използване на СУБД.
Правен експерт - 1 бр.
Образ. - Висше, образ.-квал. степен „магистър“ или по-висока или екв., проф. направл. „Право“, а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочената. Придобита юридическа правоспособност
Проф. опит: не по-малко от три г. „юридически стаж“ по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на ЗАдв. и/или чл. 164, ал. 8-10 ЗСВ.
По отношение изискв. към всички експерти:
За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и приет и/или внедрен в срок и без възражения на съответния възложител (поръчващ).
В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, не се допускат промени в състава му след крайния срок за подаване на офертата. Когато в д-ра за създаване на обединение липсват клаузи, гарантиращи изменението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаване на офертата, участникът ще бъде остранен от участие.
Гаранцията (Г) за изпълнение на договора е в размер на 5 на сто от стойността на д-ра без ДДС. 10 на сто от Г обезпечава периода на гаранционната поддръжка. Г се представя преди скл. на д-ра под формата на: 1. Парична сума, внесена по см. на В-теля - IBAN BG37BNBG96613100173601, , BIC: BNBGBGSD, Банка: Българска Народна Банка; 2. Безусловна и неотменима банкова Г, която обезпечава изпълн. чрез покритие на отговорността на И-ля. Срок на валид. на Г/Застр. – сбора на сроковете, за изпълнение на поръчката и срока на ГП, удължен с най-малко 60 дни. И-телят е длъжен да поддържа валидността на Г/Застр. през целия срок на д-ра,вкл. през гаранц. срок.
За гарантиране на авансово изпл. сума по д-ра, И-телят представя Г за авансово плащ., в размер на 100% от р-ра на аванс. плащане с ДДС. Г може да бъде представена в една от формите по чл. 111, ал. 5 ЗОП. Начин на плащане – посочен в проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 ЗОП. На обжалване подлежат и действията и бездействията Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва