Деловодна информация
00022
10.00.168 07/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
07/08/2018 (дд/мм/гггг)
00022-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Асеновград 000471059
пл. Акад. Николай Хайтов №9
Асеновград BG421 4230 България
инж. Атанас Тошев - Директор на дирекция СБСКЕ +359 33120238
obstina@assenovgrad.com +359 33165156

Интернет адрес/и

www.assenovgrad.com

http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20180720msOw1293951
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЧНО И ПАРКОВО ОСВЕТЛЕНИЕ И СВЕТОФАРНИ УРЕДБИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
50232000      
Услуги

Обществената поръчка е с предмет: Техническа поддръжка и текущ ремонт на улично и парково осветление и светофарни уредби на територията на Община Асеновград по две обособени позиции
Обособена позиция №1 “Техническа поддръжка и текущ ремонт на улично и парково осветление на територията на Община Асеновград”
Обособена позиция №2 “Техническа поддръжка и текущ ремонт на светофарни уредби на територията на Община Асеновград”
Обществената поръчка има за цел поддръжане и изпълнение на неотложни ремонтно-възстановителни работи на улично и парково осветление и светофарни уредби на територията на община Асеновград с оглед осигуряване на нормалната им експлоатация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
419625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

“Техническа поддръжка и текущ ремонт на улично и парково осветление на територията на Община Асеновград” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

град Асеновград

Предмет на обществената поръчка е текущ ремонт и поддържане на системите за улично осветление на територията на Община Асеновград. Обхватът на поръчката включва изпълнението на всички мероприятия по текущата поддръжка, експлоатация и поддържане на уличното осветление в гр. Асеновград и съставните селища и квартали на Община Асеновград, както и отстраняване на възникнали аварии.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
377625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

“Техническа поддръжка и текущ ремонт на светофарни уредби на територията на Община Асеновград” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

община Асеновград

Техническа поддръжка и текущ ремонт на светофарни уредби на територията на Община Асеновград.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
42000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от трета група, трета или по-висока категория, съгласно изискванията на чл. 137, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на Участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
Поставеното изискване се отнася и за двете обособени позиции.
Участникът попълва поле 1) от раздел А: Годност в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва № на удостоверението, орган, издал удостоверението, категорията, за която е издадено удостоверението, дата на издаване на удостоверението * При подаване на оферта се попълва само съответния раздел вЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Заверено от участника копие на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) на Камарата на строителите в България (КБС) за трета група строежи, трета или по-висока категория. Важно: За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в процедурата, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата .
*Забележка:. Идентичен или сходен предмет на обществената поръчка са:
За обособена позиция №1: дейности по техническа поддръжка и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на ново улично и/или парково осветление.
За обособена позиция №2: дейности по техническа поддръжка и текущ ремонт и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на нови светофарни уредби.
2. Участникът да разполага със следния минимален брой и вид инструменти, съоръжения и техническо оборудване (собствени или наети), необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
За обособена позиция №1:
- 1 бр. автовишка до 17м;
- 1 бр. машина за рязане на асфалт;
- 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета;
- електроагрегат подвижен 5 kW - 1 бр.;
- автокран с минимална работна височина 10 метра и товароподемност 1,5 тона - 1 бр.;
За обособена позиция №2:
- 1 бр. автовишка до 17м;
- 1 бр. машина за рязане на асфалт;
- 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета;
- електроагрегат подвижен 5 kW - 1 бр.;
3. Участникът следва да разполага с екип, който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:
За обособена позиция №1:
Общи работници (неквалифициран персонал) – 3 броя
Ел. монтьори – средно образование – 8 броя
Правоспособни шофьори, категория „С” – 2 броя
Технически ръководител – ел. инженер – 1 брой
За обособена позиция №2:
Общи работници (неквалифициран персонал) – 3 броя
Ел. монтьори – средно образование – 3 броя
Правоспособни шофьори, категория „С” – 2 броя
Технически ръководител – ел. инженер или ел. техник – 1 брой
4. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна). Изискването се отнася за обособена позиция №1 и обособена позиция №2.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
5. Участникът да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:20ХХ (или еквивалентна) или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Изискването се отнася за обособена позиция №1 и обособена позиция №2.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една услуга чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата .
*Забележка:. Идентичен или сходен предмет на обществената поръчка са:
За обособена позиция №1: дейности по техническа поддръжка и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на ново улично и/или парково осветление.
За обособена позиция №2: дейности по техническа поддръжка и текущ ремонт и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на нови светофарни уредби.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“, буква 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги;
2. Участникът да разполага със следния минимален брой и вид инструменти, съоръжения и техническо оборудване (собствени или наети), необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
За обособена позиция №1:
- 1 бр. автовишка до 17м;
- 1 бр. машина за рязане на асфалт;
- 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета;
- електроагрегат подвижен 5 kW - 1 бр.;
- автокран с минимална работна височина 10 метра и товароподемност 1,5 тона - 1 бр.;
За обособена позиция №2:
- 1 бр. автовишка до 17м;
- 1 бр. машина за рязане на асфалт;
- 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета;
- електроагрегат подвижен 5 kW - 1 бр.;
Участникът следва да попълни (декларира) в част ІV., буква „В“, точка 9 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: списък на техническите средства и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с екип, който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:
За обособена позиция №1:
Общи работници (неквалифициран персонал) – 3 броя
Ел. монтьори – средно образование – 8 броя
Правоспособни шофьори, категория „С” – 2 броя
Технически ръководител – ел. инженер – 1 брой
За обособена позиция №2:
Общи работници (неквалифициран персонал) – 3 броя
Ел. монтьори – средно образование – 3 броя
Правоспособни шофьори, категория „С” – 2 броя
Технически ръководител – ел. инженер или ел. техник – 1 брой
Участникът следва да попълва (декларира) в част ІV., буква „В“, точка 6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания, в който подробно описва данните за образованието за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: - Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочен професионалната компетентност на лицата съобразно минималните изисквания на Възложителя.
4. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна). Изискването се отнася за обособена позиция №1 и обособена позиция №2.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) изискванията по т. 3
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията, при които ще се реализира предмета на поръчката, са съгласно документацията и в съответствие с приложимото законодателство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Асеновград, гр. Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов №9, зала 517

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3 Технически и професионални способности:
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001-20ХХ (или еквивалентна), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
5. Участникът да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:20ХХ (или еквивалентна) или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Изискването се отнася за обособена позиция №1 и обособена позиция №2.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV, буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) изискванията по т. 3
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на околна среда ISO 14001:20ХХ (или еквивалентна), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % /три на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Асеновград:
Инвестбанк АД - Асеновград
IBAN: BG 54 IORT 73753304000003
BIC: IORTBGSF
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от обстоятелствата посочени в чл.55, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, жалбата срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, може да се подава в 10-дневен срок от изтичаве на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва