Деловодна информация
00072
 
не
00072-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-4965-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-4965-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтни дейности на централната градска част на гр. Калофер“
45233253      
Строителство

Количествата и видовете работи са подробно упоменати в количествената сметка, част от техническата спецификация. Спецификацията е част от документацията за участие и е публикувана в профила на купувача. Строително-ремонтните работи, предмет на възлагане са ремонт на площадно пространство-около 5946 м2. Ремонт на площадно пространство при спазване на всички съпътстващи технологичния процес изисквания и последователност операции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
166666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233253      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Калофер

Количествата и видовете работи са подробно упоменати в количествената сметка, част от техническата спецификация. Спецификацията е част от документацията за участие и е публикувана в профила на купувача. Строително-ремонтните работи, предмет на възлагане са ремонт на площадно пространство-около 5946 м2. Ремонт на площадно пространство при спазване на всички съпътстващи технологичния процес изисквания и последователност операции.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и начин на изпълнение на строителството    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
166666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има сключена застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници.

Участникът трябва да има сключена, валидна за 2018 г., застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: Технически ръководител – 1 (един) брой;
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват строителство.
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват строителство.


1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил едно или повече строителства идентични или сходни с предмета на поръчката.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приема ремонтни работи и/или изграждане на площадни пространства и/или други площи за широко обществено ползване, чиято минимална разгъната застроена площ е 2000 (две хиляди) кв.м.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: Технически ръководител – 1 (един) броя:
Професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна;
Общ професионален опит – минимум 5 години в строителството.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват строителство.
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/09/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Общинска администрация Карлово, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, възникнали преди или по време на процедурата. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от него.
2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Възложителят плаща на изпълнителя цената както следва: - авансово плащане към изпълнителя, в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността, посочена в чл. 3, ал. 1, което се осъществява до 30 дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия: а) подписване на Протокол за възлагане на строителните работи; б) получаване от Възложителя на финансиране и в) представяне на оригинална фактура от Изпълнителя; - Окончателното плащане към изпълнителя в размер 70 % (седемдесет процента). Окончателното плащане е дължимо в срок до 30 дни след изпълнение на следните кумулативно дадени условия: а) подписване на приемо-предавателен протокол за установяване на изпълнениете видове работи, без забележки по изпълнението; б) представяне на оригинална фактура от Изпълнителя.
Към датата на решението за откриване на процедурата не е осигурено финансиране за дейностите, предмет на същата. Предвид факта, че настоящата обществена поръчка е стартирана преди осигуряване на финансиране, за целите на изпълнението на настоящата поръчка възникнали след откриването на процедурата, правила и указания от страна на финансираща институция, които поставят клаузи от изготвения проект на договор в противоречие с тях или клаузи от проекта на договор уреждат по различен начин отношенията между страните, имат предимство пред клаузите на настоящия проект на договор. В този смисъл възникването на нови правила и условия от финнасираща институция, както и всякакви други документи и указания от същите, свързани с размера на цената, начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата процедура, продиктувани от новите правила се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като обхватът и естеството на възможните изменения, както и условията, при които те могат да се използват не трябва да води до промяна в предмета на договора.
В случаите на настъпване на някое от горните обективни обстоятелства, страните се съгласяват да отразят новите договорености по между си, които са функция на настъпилите изменения в допълнително споразумение към сключения договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва