Деловодна информация
00072
 
да
да
03/08/2018 (дд/мм/гггг)
00072-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-4956-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-4956-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на улици на територията на Община Карлово по обособени позиции:
45233252      
Строителство

Изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 1 цели да се извърши реконструкция и рехабилитация на ул. „Ген. Карцов“ в ПИ 9552, бул. „Освобождение“ в ПИ 9538, участък от бул. „Освобождение“ с обхват от ул. „Раковска“ до ул. „Стражата“, включващ ПИ 9537, ПИ 9540 и ПИ 1189, по плана на град Карлово, Община Карлово. Обособена позиция № 1 е разделена на три етапа.
С изпълнението на дейностите по Обособена позиция № 2 ще се извърши реконструкция и рехабилитация на пътен участък с обхват ПИ 9538, ПИ 9539 и ПИ 738 по плана на град Карлово, Община Карлово. Изискванията и обхвата на строително-монтажните работи са подробно описани Техническите спецификации
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4799822.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на ул.„Ген. Карцов“ в ПИ9552,Бул.„Освобождение“ в ПИ9538, участък от бул.„Освобождение“ с обхват от ул.„Раковска“до ул.„Стражата“,включващ ПИ9537,ПИ9540 иПИ1189 в Карлово 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Карлово

Изпълнението на обект „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Ген. Карцов“ в ПИ 9552, бул. „Освобождение“ в ПИ 9538 по плана на град Карлово, община Карлово” има за обща цел да се развиe модерна, здравословна и функционална техническа инфраструктура на територията на град Карлово. Основната необходимост от реконструкцията и рехабилитацията на улицата е незадоволителното и компрометирано състояние на пътната настилка, проблеми с отводняването и лошото състояние на прилежащата инфраструктура.
Обектът, попадащ в обхвата на строително-монтажните работи, които следва да се изпълнят по настоящата обществена поръчка, е разделен на три етапа:
- ЕТАП 1: Реконструкция и рехабилитация на участък от ул. "Ген. Карцов" с обхват от ул. "Ген. Заимов" до ул. "Тодор и Ана Пулеви", включващ ПИ 9534 и ПИ 9554 по плана на град Карлово, община Карлово и нова светофарна уредба. Характеристики: - Дължина – 325 м.; - Улично платно с ширина по-голяма от 9 м, настилка – паваж;
- ЕТАП 2: Реконструкция и рехабилитация на участък ул. "Ген. Карцов" с обхват от ул. "Тодор и Ана Пулеви" до ул. "Раковска" включващ ПИ 9533, ПИ 9534 по плана на град Карлово, община Карлово. Характеристики: - Дължина – 330 м., - Улично платно с ширина 9 м, настилка – асфалт;
- ЕТАП 3: Реконструкция и рехабилитация на участък от бул. "Освобождение" с обхват от ул. "Раковска" до ул. "Стражата", включващ ПИ 9537, ПИ 9540 и ПИ 1189 по плана на град Карлово, община Карлово. Характеристики: - Дължина – 300 м; - Улично платно с ширина по-голяма от 8,50 м, настилка – асфалт; - Локално платно с ширина 3,00 м, настилка – паваж от естествен гранит.
*Забележка: За всеки отделен етап има издадено отделно Разрешение за строеж.
Проектната разработката има за цел обезпечаване на експлоатационните показатели на пътната конструкция с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и добро отводняване на пътя и не на последно място възможността да бъде естетично и архитектурно оформено уличното пространство като част от постигането на синергичен ефект в облика на зоната.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3633741.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предметът на обособената позиция може да се изпълнява както в цялост така и на отделни етапи, съобразно осигуреното финансиране.
Поради големия обем на инвестиционните проекти, същите не могат да бъдат публикувани в Профила на купувача. Всеки заинтересован участник може да се запознае с тях на място, в сградата на Община Карлово, всеки работен ден.

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на пътен участък с обхват ПИ 9538, ПИ 9539 и ПИ 738 по плана на град Карлово, Община Карлово 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

Участъкът е входна и изходна артерия на града. Тя е част от път Е 871 и свързва гр. Карлово с кв. Сушица. Проектното решение е с обхват, включващ ПИ 9538, ПИ 9539 и ПИ 738 по устройствения план на град Карлово, Община Карлово. Улицата е широка и с добри характеристики. Пътната настилката е асфалт, на много места е компрометирана, продънена и се нуждае от подмяна. Уличното платно в най-тясната си част е с широчина от 7 метра. Зелените площи се нуждаят от освежаване и аранжиратне. Зоната на съществуващата тротоарната настилка е силно компроментирана. Локалните платна, които се намират на юг от улицата, са с настилка от бетон, който е обрушен и в незадоволително състояние.
Характеристики: - Дължина – 1272,08 м.; - Улично платно с ширина по-голяма от 7 м, настилка – асфалт; - Локално платно с ширина 3,00 м, настилка – бетон; - Тротоари с ширина 1,5 м, настилка – паваж от вибропресовани изделия 10/20/6 см.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1166080.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради големия обем на инвестиционните проекти, същите не могат да бъдат публикувани в Профила на купувача. Всеки заинтересован участник може да се запознае с тях на място, в сградата на Община Карлово, всеки работен ден.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За Обособена позиция № 1:
Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката, както следва: II група, минимум трета категория; а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
За Обособена позиция № 2:
Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката, както следва: II група минимум втора категория; а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За Обособена позиция №1:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ.
За Обособена позиция №2:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ.


За Обособена позиция №1:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, която застраховка следва да покрива вреди причинени на други участници в строителството и/или трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен документ. За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
За Обособена позиция №2:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ на участниците в строителството за обекти трета категория чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, която застраховка следва да покрива вреди причинени на други участници в строителството и/или трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен документ. За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участниците попълват раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За Обособена позиция №1:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Участниците попълват раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване). Участниците попълват поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи за собственост или договори за наем на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.4. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008/ ISO ЕN 9001:2015 (или еквивалентeн сертификат). 5. Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат). При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
За Обособена позиция №2:
1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. 2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване). 3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Забележка: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности. Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица. 4. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008/ ISO ЕN 9001:2015 (или еквивалентeн сертификат). 5. Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат). При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.


За Обособена позиция №1: 1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, на минимум 1 (един) обект, като обемът не е от значение. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане и/или реконструкция, и/или ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици от първостепенната улична мрежа и съоръженията към тях, и/или на пътища/улици с еквивалентни характеристики извън страната.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване), минимум:•Асфалтополагач–1бр;•Пътна фреза–1 бр;•Самосвал – 2 бр;•Бордови товарни автомобили–2 бр;•Валяк моторен статичен не по-малко от 11 тона–1бр;•Валяк с пневматични гуми–1бр;•Валяк двубандажен тандем–2 бр;•Компресор–1 бр;•Фугорез – 2 бр;•Механична четка–1 бр;•Автогудронатор–1 бр;•Багер–1бр;•Челен товарач–1бр.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, минимум: 1) Ръководител на екип - 1 бр, отговарящ на следните мин. изисквания: -строителен инженер със специалност „Транспортно строителство“, профил „Пътно строителство“ или „Строителство на транспортни съоръжения“ или еквив. образов./проф. квалиф. за дипломи, придобити извън РБългария; -професионален опит – мин. 5 години професионален опит; -специфичен професионален опит – с реализиран проф. опит като Ръководител строителен екип при изпълнение на минимум 1 изпълнен и приет от възложител строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката. 2) Експерт по част „Пътна“ – 1 брой, отговарящ на следните мин.изисквания: - Професионална област (квалификация) – образование съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна.-Специфичен опит – участие в екип на такава позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и/или на пътища с еквив. хар-ки извън страната.3) Експерт по част „Геодезия“ – 1 брой, отговарящ на следните мин.изисквания: - Професионална област (квалификация) – образование съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна. - Специфичен опит – участие в екип на такава позиция, при извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 изпълнен и приет от възложител строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и/или на пътища с еквив.хар-ки извън страната. 4) Специалист (отговорник) „Контрол по качеството” отговарящ на следните мин.изисквания: – Професионална област (квалификация) лице с опит в областта на строителството, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато проф. обучение по „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“ или еквив.за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;- Специфичен опит – участие в екип на такава позиция, при извършване на полско - измервателни работи в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и/или на пътища с екв.хар-ки извън страната. 5) Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или екв. Забележка: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
Продължава в раздел III.2.2)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


4.Участниците следва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008/ ISO ЕN 9001:2015 (или еквивалентeн сертификат). 5.Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат).Обхватът на сертификациите трябва да са аналогични на обхвата на предмета на поръчката. Възложителят ще приеме еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Описанието към изискванията за Обособена позиция № 2 продължава в раздел VI.4.3) Подаване на жалби......
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, възникнали преди или по време на процедурата. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от него.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на обособената позиция без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Възложителят плаща Цената по обособената позиция както следва: - Аванс в размер на 30%; - Междинни плащания, в размер до 60 % от стойността на обособената позиция/респективно съответния етап; - Окончателно плащане до размера на останалата част от стойността на обособената позиция/респективно съответния етап. Подробно описание на начина на плащане е посочено в проекта на договор.
ВАЖНО!!! Поради големия обем на инвестиционните проекти, същите не могат да бъдат публикувани в Профила на купувача. Всеки заинтересован участник може да се запознае с тях на място, в сградата на Община Карлово, всеки работен ден.
Продължава от Раздел VI.4.3) Подаване на жалби...
4. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008/ ISO ЕN 9001:2015 (или еквивалентeн сертификат). 5. Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004/ ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат).
Обхватът на сертификацията трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Възложителят ще приеме еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Продължение от Раздел III.2.2) Условия за изпълнение на поръчката:
Обособена позиция 2: 1. Участникът,през последните 5 год,считано от датата на подаване на офертата,да е изпълнил строителство,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка,на мин. 1 обект,като обемът не е от значение. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали, и/или на пътища от РПМ, и/или на улици, и/или на пътища от ОПМ, и/или на пътни съоръжения към тях, и/или на пътища/улици с еквив.хар-ки извън страната. 2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката(собствено, наето или друго основание за ползване), мин.:•Асфалтополагач-1бр.;•Пътна фреза–1бр.;•Самосвал–2бр.;•Бордови товарни автомобили–2бр.;•Валяк моторен статичен не по-малко от 11 тона–1бр.;•Валяк с пневматични гуми–1бр.;•Валяк двубандажен тандем–2бр.;•Компресор–1бр.;•Фугорез–2бр.;•Механична четка–1бр.;•Автогудронатор–1бр.;•Багер–1бр.;•Челен товарач–1бр.;
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, в това число мин.: 1) Ръководител на екип-1 брой, отговарящ на следните мин.изисквания: -строителен инженер със специалност"Транспортно строителство", профил"Пътно строителство" или"Строителство на транспортни съоръжения" или еквивалентна образ./проф.квалиф.за дипломи, придобити извън България; професионален опит–минимум 5 год професионален опит;-специфичен професионален опит – с реализиран професионален опит като Ръководител строителен екип при изпълнение на минимум 1 изпълнен и приет от строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката. 2) Експерт по част „Пътна“ – 1 брой, отговарящ на следните мин.изисквания: -Професионална област (квалификация)–образование съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквив. -Специфичен опит – участие в екип на такава позиция в минимум 1 изпълнен и приет от възложител строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчка и/или на пътища с еквив.хар-ки извън страната. 3) Експерт по част „Геодезия“ – 1 брой, отговарящ на следните мин. изисквания: - Професионална област (квалификация) – образование съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквив.- Специфичен опит – участие в екип на такава позиция, при извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 изпълнен и приет строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. 4) Специалист (отговорник) „Контрол по качеството” отговарящ на следните мин. изисквания: – Професионална област (квалификация) лице с опит в областта на строителството, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато професионално обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или еквив. за чуждестранни лица, съгл.законодателството на държавата, в която са установени;- Специфичен опит – участие в екип на такава позиция, при извършване на полско - измервателни работи в минимум 1 изпълнен и приет строителен обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката и/или на пътища с еквив.хар-ки извън страната.5) Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгл.Наредба №РД-07-2/16.12.2009г.за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва