Деловодна информация
1770
2-12-00-27 03/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
1770-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Западен - Община Пловдив 0004715040050
ул. Вечерница 1А
Пловдив BG421 4001 България
г-жа Живка Николова +359 32604812
zapaden@plovdiv.bg +359 32642019

Интернет адрес/и

www.zapaden.bg

http://zapaden.plovdiv.bg/?p=8686


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zapaden.plovdiv.bg/?p=8686
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на улици от второстепенната улична мрежа на територията на Район „Западен” – Община Пловдив ”
45233142      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на РСМР за извършване текущ ремонт на улици и тротоарни настилки, находящи се на територията на Община Пловдив – Район „Западен“. Предметът на обществената поръчка ще се изпълни в съответствие с условията на договора за изпълнение и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, Район Западен

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на РСМР за извършване текущ ремонт на улици и тротоарни настилки, находящи се на територията на Община Пловдив – Район „Западен“. Предметът на обществената поръчка ще се изпълни в съответствие с условията на договора за изпълнение и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация.
Основната цел на поръчката е избор на изпълнител за извършване на РСМР за възстановяване на основни пластове от пътната конструкция, усилване на участъци от пътното платно, изпълнение на водещи ивици в регулация, преасфалтиране на улици, повдигане капаци на ревизионни шахти и решетки на уличните оттоци, направа на нови улични оттоци, ремонт на тротоарни настилки и др. в рамките на договорения с изпълнителя срок и в съответствие с изискванията на Възложителя и българското законодателство. С изпълнение предмета на обществената поръчка се цели подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката, подобряване безопасността на движение на транспортните потоци и добро отводняване на пътя и пътното тяло.
Пълно описани на предмета на поръчката се съдържа в техническата спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Предложен общ гаранционен срок    10
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
1666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България за втора група, четвърта категория строежи, съгласно чл. 137, ал.1, т.4, б.”а” ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България за втора група, четвърта категория строежи, съгласно чл. 137, ал.1, т.4, б.”а” ЗУ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентна с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт

Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентна с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
За „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката”, следва да се разбират изпълнение на строителство по извършване на СМР на улици и/или пътища.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - собствени или наети под наем машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, съобразно техническата спецификация
4.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалентен.
5.Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентен.
6. Участникът следва да има внедрена система за безопасни и здравословни условия на труд за строителна дейност по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен


1. Минималното изискване, поставено от възложителя, е участникът да е изпълнил минимум 5 (пет) обекта, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, както е посочено по-горе, в рамките на 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Мимималното изискване, поставено от Възложителя, е участникът следва да разполага най-малко с:
едно лице от ръководния персонал, посочено като технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, което да притежава минимум 10 /десет/ години професионален опит като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка.
едно лице от ръководния персонал, което да притежава квалификация "Транспортно строителство" или аналогична специалност.
технически персонал от минимум 5 /пет/ работника, които да са преминали курс за специализация по "Пътно строителство".
3. Минималното изискване, поставено от Възложителя е, участникът да разполага минимум със следното техническо оборудване, за изпълнение предмета на обществената поръчка:
фугорезачки 2 бр.,
багер – 1 бр.,
валяк – 4 бр.,
челен товарач – 2 бр.,
грейдер – 1 бр.,
камиони – 4 бр.,
вибратори – 3 бр.,
асфалтополагаща машина – 2 бр., като минимум едната да бъде пригодена за полагане на асфалт в площи с ограничени ширини (минимум 1,8 м.),
къртач - 2 бр.,
виброплоча – 2 бр.
Участникът следва да разполага с минимум 1 /една/ собствена или наета под наем асфалтова база.
Участникът следва да разполага с минимум с 1 /една/ собствена или наета под наем акредитирана лаборатория за изпитване на всички видове строителни материали, свързани с изпълнението на предмета на обществената поръчка.
Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството за строителна дейност по стандарт ISO 9001 или еквивалентен.
5.Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда за строителна дейност по стандарт ISO 14001 или еквивалентен.
6.Участникът следва да има внедрена система за безопасни и здравословни условия на труд за строителна дейност по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал.1 от ЗОП.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (тРИ процента) от общата стойност на договора без ДДС.
3. Към момента на обявяване на настоящата процедура, няма осигурено фиснасиране за изпълнение на поръчката.
На основание чл. 114 ЗОП, след сключване на договора, всяка от страните може да иска прекратяването му без предизвестие след изтичане на тримесечен срок
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/09/2018 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

гр. Пловдив, ул. Вечерница № 1а, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника (в оригинал) с посочване на изричните действия, които лицето и
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва