Деловодна информация
1265
РНД18-ДИ05-395 02/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
1265-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Нaдежда 0006963270598
район Надежда, ж.к. Надежда, ул. Кирил Дрангов 55
София BG411 1220 България
Анелия Георгиева +359 24951798
op@so-nadejda.com +000 00000000

Интернет адрес/и

http://so-nadejda.com/

http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://so-nadejda.com/kontakti.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“ Изграждане на пристройка с четири класни стаи и санитарен възел към 63 ОУ „Христо Ботев“, находящо се в гр. София, кв.“Требич“
45000000      
Строителство

С разработения и одобрен инвестиционен проект се цели изграждане на функционална пристройка към сградата на 63 ОУ „Христо Ботев“.
Обектът e ІII /трета/ категория, съгласно разпоредбите на чл.137, ал.1, т.4, буква"б" от Закона за устройство на територията и съгласно чл.6, ал.2 т.3 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройство-Д.В.бр.72/15.08.2003г.).
За обекта има издадено Разрешение за строеж с № 9 от 17.02.2017г. от Главния архитект на район „Надежда“.
Пристройката е разположена между две фуги с двойни стени към съществуващите обекти.
Пристройката има самостоятелен вход както от уличната регулация на север, така и откъм дворното пространство на училищния двор на съществуващото училище.
Главният вход на пристройката е от към уличната регулация на северната фасада и до него се стига посредством едно еднораменно стълбище. На стълбището има предвиден механизъм с платформа за инвалиди.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
778604.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

имот с идентификатор 68134.1331.730, отреден „за училище“, кв.7, м. Требич, район „Надежда“, гр.София

С разработения и одобрен инвестиционен проект се цели изграждане на функционална пристройка към сградата на 63 ОУ „Христо Ботев“.
Обектът e ІII /трета/ категория, съгласно разпоредбите на чл.137, ал.1, т.4, буква"б" от Закона за устройство на територията и съгласно чл.6, ал.2 т.3 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройство-Д.В.бр.72/15.08.2003г.).
За обекта има издадено Разрешение за строеж с № 9 от 17.02.2017г. от Главния архитект на район „Надежда“.
Пристройката е разположена между две фуги с двойни стени към съществуващите обекти.
Пристройката има самостоятелен вход както от уличната регулация на север, така и откъм дворното пространство на училищния двор на съществуващото училище.
Главният вход на пристройката е от към уличната регулация на северната фасада и до него се стига посредством едно еднораменно стълбище. На стълбището има предвиден механизъм с платформа за инвалиди. Пристройката е проектирана на две надземни и едно подземно ниво. За вертикална комуникация в сградата служи едно двураменно стълбище и асансьор, който е съобразен с нормите за хора в неравностойно положение.
В проекта се предвиждат на всеки надземен етаж да има по три помещения за WC, като едната тоалетни е за лица с намалена подвижност.
Критериите по-долу
 
ДА организация на работа    25
Стратегията за контрол на технологичната последователност на строителните процеси    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
778604.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за регистрация в ЦПРС за строежи минимум първа група, трета категория.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването по-горе се декларира в Част IV раздел А ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа група, трета категория строежи. Обектът – предмет на поръчката е трета категория, съгласно Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137 от ЗУТ.
2.Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален конкретен оборот от всякакъв вид строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка, както следва: 778 604.93/седемстотин седемдесет и осем хиляди шестстотин и четири лева и деветдесет и три стотинки/ без ДДС


1. Участникът попълва информация за оборота от строителство, в част IV, раздел ,,Б“, т.2а от ЕЕДОП.
2.Участникът попълва информация за притежаваната застарховка в част IV, раздел „Б“, т.5 от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: основен ремонт и/или реконструкция на обществени сгради или жилищни сгради с РЗП минимум 500 кв.м.
2.Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:…… или еквивалентен с обхват строителство;
2.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:……. или еквивалентен, с обхват строителство
3. Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:
3.1.Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба;
3.2.Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.


1.За доказване на изискването по т.1. участниците представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1а от ЕЕДОП.
2. За доказване на изискването по т. 2 участниците декларират съответствието в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.
3.За доказване на изискването по т.3. участниците представят Списък на персонала, в който посочват лицата и тяхната професионална компетентност, който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/08/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

заседателна зала на СО район "Надежда", гр. София ул. Кирил Дрангов №55

на публичното заседание по отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват участниците, техните законни представители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- Преди подаване на офертата, всеки участник следва да направи оглед на обекта.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва