Деловодна информация
00145
1048-40-21#2 01/08/2018 (дд/мм/гггг)
не
00145-2018-0116 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт 121082521
бул. Александър Стамболийски № 62-64
София BG411 1303 България
Радослав Александров +359 029261071
Radoslav.Aleksandrov@nssi.bg +359 029261424

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29-2018-1016-40-379
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране на енергоспестяващи мерки и извършване на СМР за изпълнението им, и изграждане на СОТ в административната сграда на ЦУ на НОИ по обособени позиции 29-2018-1016-40-379
45000000      
Строителство

Предметът на наст.общ.поръчка е разделен на две об.поз.,както следва:Об.поз.1:„Проектиране на ЕСМ по ограждащи елементи на админ.сграда на НОИ с адрес: гр. София, бул. Ал.Стамболийски № 62-64 и извършване на СМР за изпълнението им“; Об.поз.№ 2:„Изграждане на сигнално-охранителна система в админ.сграда на НОИ с адрес: гр. София, бул. Ал.Стамболийски № 62-64”,която се възлага по реда на чл.21,ал.6 във вр.с чл.20,ал.4,т.1 от ЗОП В обхвата на поръчката по Об.поз.1са вкл.сл.дейности: Д.1:Изготвяне на раб.проект за изпълнение на ЕСМ по ограждащи елементи на цялата админ.сграда на ЦУ на НОИ и Столична община-район„Възраждане“(условно разделена на четири блока–„А“,„Б“,„В“и„Г“) с адрес:гр. София,бул.Ал.Стамболийски 62-64, по вс.нормат.изискуеми части и допълн.определени от Възлож.части, както и осъщ.на авт.надзор по време на извършв.на СМР.Д.2:Извършване на СМР по изготв.в Д.1 инвестиционен проект за изпълнение на ЕСМ предвидени за бл.„А“„Б“и„В“ на сградата с права на у-ние,предоставени на НОИ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2543215      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Проектиране на енергоспестяващи мерки по ограждащи елементи на административната сграда на НОИ с адрес: гр. София, бул. Александър Стамболийски № 62-64 и извършване на СМР за изпълнението им 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71320000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НОИ с адрес: София 1303, бул. “Александър Стамболийски” № 62-64.

Проектиране на ЕСМ по ограждащи елементи на административна сграда с адрес: гр. София 1303, бул. Ал. Стамболийски 62-64 и извършване на СМР за изпълнение на ЕСМ, предвидени за блокове „А“, „Б“ и „В“ на сградата, с право на управление, предоставено на администрацията на НОИ. В обхвата на обществената поръчка са включени следните дейности: 1. Изготвяне на работен проект за изпълнение на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) по ограждащи елементи на цялата административна сграда на ЦУ на НОИ и Столична община, по всички нормативно изискуеми части и допълнително определени от Възложителя части, както и осъществяване на авторски надзор по време на извършване на строителни и монтажни работи (СМР); 2. Извършване на СМР по изготвения в Дейност 1 инвестиционен проект за изпълнение на ЕСМ. Задъжителни ЕСМ - Мярка В1 - Подмяна на дограма: а/Демонтаж на съществуващата дограма, извършване на мерките по управление на отпадъците, доставка и монтаж на нова, алуминиева дограма с прекъснат термомост и стъклопакет със стъкло „четири сезона“ с коефициент на топлопреминаване не по-висок от 1,6W/m2.K.; б/ Демонтаж на съществуващатe фасадни, профилните, стъклени ламели, извършване на мерките по управление на отпадъците, доставка и монтаж на нова, стъклена, окачена фасада с коефициент на топлопреминаване не по-висок от 1,75W/m2.K.; в/ Доставка и монтаж на фасадни топлоизолационни панели с дебелина 12см. с коефициент на топлопреминаване не по-висок от 0,31W/m2.K.; Мярка В2- Изолация на външни стени: а/ Демонтаж на съществуващата фасадна облицовка от камък, извършване на мерките по управление на отпадъците, доставка и монтаж на топлоизолация от 12см. фасадна, каменна вата с коефициент на топлопроводност не по-висок от 0,035W/m.K.; б/ Доставка и монтаж на окачена, вентилируема, фасадна система с etalbond® или еквивалент. Подробни технически спецификации са налични в одобрената документация за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Обосновка на проектантската задача    5
Методология за решаване на проектантската задача    5
Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение    40
Стратегия за вътрешно фирмен контрол върху технологичната последователност и качество на строителните процеси    5
Рискове пред изпълнението на плануваните СМР и методи за тяхното избягване и преодоляване    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2540000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката по пок. „Предложена цена” се формира от сбора на подпок. с тежест, както следва: подпок. – “Цена за изпълнението на СМР” (ЦСМР), с теглови коефициент 95%; подпок. – “Цена за изготвяне на инвестиционен проект и за упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР” (ЦИП), с теглови коефициент 5%;
Макс. възможна оценка е 100 точки, с тегловен коефициент в компл. оценка 40 %.

II.2) Описание 1

Изграждане на сигнално-охранителна система в административната сграда на НОИ с адрес: гр. София, бул. Александър Стамболийски № 62-64 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на НОИ с адрес: София 1303, бул. “Александър Стамболийски” № 62-64 - етаж 1.

Изграждане на сигнално-охранителна система в административната сграда на НОИ с адрес: гр. София, бул. Александър Стамболийски № 62-64
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3215      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от първа група, втора категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За доказване на изискването участникът предоставя (попълва) в приложения към документацията за обществената поръчка образец №1 ЕЕДОП (част IV, раздел А) информация. В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са достъпни, следва да се посочи в ЕЕДОП препратка към публичния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот от сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство), изчислен на база годишни обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, раздел Б).
2. Участникът трябва да има валидни застраховки за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, раздел Б).


1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 5 000 000 (пет милиона) лева, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на предмета на поръчката (строителство) в размер на 3 000 000 (три милиона) лева, изчислени на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има валидни застраховки за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, които да отговарят на категорията строеж (първа група, втора категория) от предмета на поръчката.
Застраховките по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант следва да са с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 (за проектант) и чл. 5, ал. 2, т. 2 (за строител) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за обекти, попадащи в обхвата на строежи първа група, втора категория.
ВАЖНО!! Проектантите, които са на граждански договор към съответното търговско дружество избрано за изпълнител на обществената поръчка следва да притежават застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която застраховка професионална отговорност е лична за всеки един проектант.
Проектантите, които са на трудов договор към съответното търговско дружество избрано за изпълнител на обществената поръчка, следва да притежават застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която застраховка професионална отговорност е сключена със самото юридическо лице (търговско дружество).
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховките професионална отговорност в строителството и професионална отговорност за проектант следва да бъдат еквиваленти на тези по чл. 171 от ЗУТ, но изготвени съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 /една/ услуга с предмет и обем, идентични или сходни с включеното в предмета на поръчката инвестиционно проектиране.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1б).
2. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 /едно/ строителство с предмет и обем, идентични или сходни с включеното в предмета на поръчката строителство.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1а).
3. Участникът да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 2).
4. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и и внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001: 2015 или еквивалентно/и.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление).
5. Участниците е необходимо да имат на разположение технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството при изпълнение на дейностите, включени в обхвата на поръчката.
Забележка: Участниците декларират съответствието си с поставения от Възложителя критерий за подбор в приложения към документацията на обществената поръчка образец - ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 9).


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, мин. 1 /една/ идентична или сходна услуга. Под “услуга, с предмет и обем, идентични с тези на поръчката” следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект (работни чертежи и детайли), свързан с реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) на външни ограждащи елементи (фасади) на сграда за обществено обслужване с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 5 000,00 /пет хиляди/ кв.м и с височина над 28 /двадесет и осем/ метра, като проектът да включва минимум проектиране на следните ЕСМ: поставяне на дограма по фасадите на сграда, топлоизолация на външни ограждащи елементи с плочи от каменна вата и изпълнение на вентилируема фасадна система за външни стени, състояща се от метална носеща конструкция и облицовъчни елементи от алуминиев композитен материал (etalbond® или еквивалентeн).
Под “услуга, с предмет и обем, сходни с тези на поръчката” следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект (работни чертежи и детайли), свързан с реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) на външни ограждащи елементи (фасади) на сграда или предназначен за ново строителство на сграда с площ на ограждащите елементи минимум 3 000,00 /три хиляди/ кв. м и с височина над 15 /петнадесет/ метра, като проектът да включва минимум цялостни решения за: дограма по фасадите на сграда; топлоизолация на външни ограждащи елементи и вентилируема фасадна система за външни стени, състояща се от метална носеща конструкция и облицовъчни елементи.
2. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 /едно/ идентично или сходно строителство. Под „строителство с предмет и обем, идентични с предмета на поръчката следва да се разбира: Строително-монтажни работи (СМР) за реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) по външни ограждащи елементи (фасади) на сграда за обществено обслужване с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 5 000,00 /пет хиляди/ кв.м и с височина над 28 /двадесет и осем/ метра, като в обхвата на СМР да са включени минимум следните дейности: демонтажни дейности на облицовъчни варовикови или еквивалентни плочи; демонтажни дейности на съществуваща дограма по фасадите на сграда; поставяне на дограма по фасадите на сграда; топлоизолация на външни ограждащи елементи с плочи от каменна вата и изпълнение на вентилируема фасадна система за външни стени, състояща се от метална носеща конструкция и облицовъчни елементи от алуминиев композитен материал (etalbond® или еквивалентно/и).
Под „строителство с предмет и обем, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР за реализация на енергоспестяващи мерки (ЕСМ) по външни ограждащи елементи (фасади) на сграда или ново строителство на сграда с площ на ограждащите елементи (фасади) минимум 3 000,00 /три хиляди/ кв. м и с височина над 15 /петнадесет/ метра, като в обхвата на СМР да са включени минимум следните дейности: поставяне на дограма по фасадите на сграда; поставяне на топлоизолация на външни ограждащи елементи и изпълнение на вентилируема фасадна система за външни стени, състояща се от метална носеща конструкция и облицовъчни елементи.
3. За изпълнение на проектиране и авторски надзор участникът следва да разполага със следния екип от проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания: Ръководител на екипа - Архитект; Конструктор с пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; Проектант по част „Енергийна ефективност”; Проектант по част „ОВК”; Проектант по част „Електрическа”; Проектант по част „Пожарна безопасност”; Проектант по част „ПБЗ”; Проектант по част „Управление на отпадъците”; Технически ръководител; Специалист по контрол на качеството; Координатор по безопасност и здраве в строителството.; Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Определеният изпълнител трябва да представи гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3 % от общата стойност на договора без вкл. ДДС.
2. Възложителят е предвидил възможност изпълнителят на поръчката да авансира изпълнението на договора (до 30% от стойността му), като за тази цел трябва да предостави в полза на възложителя сто процентова банкова или парична гаранция или застраховка за стойността на авансовото плащане.
3. Възложителят ще заплаща общата цена за изпълнение на поръчката по банков път, по сметка на Изпълнителя в лева, по реда и при условията на договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Централно управление на НОИ: гр. София, бул. Александър Стамболийски № 62-64

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и срадствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Основанията по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
2.На основание чл.55, ал.1 от ЗОП, Възложителя ще отстрани от участие в процедурата всеки участник: 2.1/който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;2.2/който е сключил споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;2.3/който е доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;2.4/който е опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
3. Възложителят ще отстрани участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, ако не са налице условията по чл.4 от Закона, както и когато не може да бъде извършена идентификация на клиента чрез регламентираните в ЗМИП способи, както и когато са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОМПИ и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
Прължение от поле III.1.3) Технически и професионални възможности, изисквано минимално/ни ниво/а: Подробни изисквания свързани с професионалната компетентност на посочения експертен състав се съдържат в одобрената документация за участие;
4. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането, както и внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация в областта на строителството и проектирането. 5. Минимум следните технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството при изпълнение на поръчката: 5.1. Окомплектовано, инвентарно, строително скеле, предназначено за работа по фасади; 5.2. Предпазна мрежа към инвентарното, строително скеле; 5.3. Повдигаща платформа за транспортиране на строителни материали за влагане и строителни отпадъци в подходящи опаковки; 5.4. Повдигаща платформа за транспортиране на строителни материали за влагане и строителни отпадъци в подходящи опаковки; 5.5. Челен повдигач с вилица или еквивалентна машина; 5.6. Бордови автомобил, вкл. пирамида за транспортиране на дограма; 5.7. Автомобил – самосвал; 5.8. Ръчни електрически инструменти за пробиване и разбиване на бетон и рязане на армировки; 5.9. Временна плътна метална ограда. Подробни изисквания свързани с техническите характеристики на посочените технически средства и съоръжения се съдържат в одобрената документация за участие.
Достъп до електронната преписка на обществената поръчка е осигурен на профила на купувача под идентификационен номер, посочен в раздел II, т. II.1.1. от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 и т. 7, б. "а" и "д" от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
- получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва