Деловодна информация
00122
11-00-212 01/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
01/08/2018 (дд/мм/гггг)
00122-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Червен бряг 000414154
ул. Антим I №1
Червен бряг BG314 5980 България
инж. Евгения Петрова Николова - Н-к отдел ОП +359 065992340
evgeniq_nikolova17@abv.bg +359 065992351

Интернет адрес/и

http://chervenbryag.bg/

http://chervenbryag.bg/bg2/category/2015-12-10-05-04-06/2013-02-22-08-36-20/2018/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://chervenbryag.bg/bg2/category/2015-12-10-05-04-06/2013-02-22-08-36-20/2018/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Външна техническа помощ за управление на проект „Укрепване на свлачища PVN37.80501.01.01 в кв.Бунджовица, сз край и на PVN37.80501.01.02, кв. Бунджовица, централна част.
75112100      
Услуги

Предмет: Външна техническа помощ за управление на проект „Укрепване на свлачища PVN37.80501.01.01 в кв.Бунджовица, сз край и на PVN37.80501.01.02, кв. Бунджовица, централна част.
Цел на обществената поръчка е Община Червен бряг да избере изпълнител за предоставяне на консултантски услуги за оказване на външна техническа помощ (ВТП) за цялостно управление и администриране на проект „Укрепване на свлачища PVN37.80501.01.01 в кв.Бунджовица, сз край и на PVN37.80501.01.02, кв. Бунджовица, централна част“ (наричан по-долу за краткост „проект/а“), съгласно изискванията на процедура BG16M1OP002-4.003 „Превенция и противодействие на свлачищните процеси за ограничаване на риска от тях“ на Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
75112100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Обществената поръчка следва да се изпълни на територията на Република България. Част от дейностите се изпълняват в сградата на община Червен бряг, гр. Червен бряг, ул .“Антим I“ №1.

Услугата по настоящата обществена поръчка включва предоставяне на техническа помощ за организация и управление на проекта, в това число услуги, извършени от инженери, икономисти, юристи и други специалисти, които са пряко свързани с изпълнението на проекта. Основна цел на услугата е да се предостави висококвалифицирана експертиза за управление и отчитане на инвестиционния проект до успешното приключване и отчитане на административния договор за безвъзмездна финансова помощ по проекта от страна на бенефициента – Община Червен бряг. Подробно описание на услугата е представено в техническите спецификации, включени в Приложение №1: Техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на предложението за изпълнение на поръчката“ (КП)    70 %
Цена
30 %
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
29

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура BG16M1OP002-4.003 „Превенция и противодействие на свлачищните процеси за ограничаване на риска от тях“ на Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.

Настоящата процедура се открива при условията на чл. 114 от ЗОП, като към датата на откриване на процедурата, не е осигурено финансиране за изпълнението й, тъй като Възложителят не е сключил АДБФП по Процедура BG16M1OP002-4.003 „Превенция и противодействие на свлачищните процеси за ограничаване на риска от тях“ на Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Минимален общ оборот: Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер на минимум 1 000 000 (един милион) лева, без ДДС общо за последните три финансово приключени години ).
Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката: Изисква се участникът да е реализирал специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на минимум 250 (двеста и петдесет хиляди) лв., без ДДС общо за последните три финансово приключени години.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот от дейности по подготовка и управление на проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.


Минимален общ оборот: Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер на минимум 1 000 000 (един милион) лева, без ДДС общо за последните три финансово приключени години ).
Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката: Изисква се участникът да е реализирал специфичен оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на минимум 250 (двеста и петдесет хиляди) лв., без ДДС общо за последните три финансово приключени години.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот от дейности по подготовка и управление на проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата да е изпълнил минимум следните дейности:
• през последните 3 (три) години, към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: подготовка и/или управление и/или на инвестиционни проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
• Ключов експерт 1: Ръководител на проекта
• Ключов експерт 2: Координатор
• Ключов експерт 3: Счетоводител
• Ключов експерт 4: Юрист
• Ключов експерт 5: Строителен инженер
• Ключов експерт 6: Експерт мониторинг
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
3. Участникът трябва да притежава сертификат, който удостоверява наличието на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008, или 9001:2015 или еквивалент, включващ в обхвата си услуги по управление на проекти или еквивалентен обхват.


1. Изисква се участникът в процедурата да е изпълнил минимум следните дейности:
• през последните 3 (три) години, към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: подготовка и/или управление и/или на инвестиционни проекти, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 3.3.1 се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
За доказване на съответствието с изискванията по т.3.3.1 в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят документи, чрез които се доказва информацията, посочена съответно в Част IV, Раздел В, т.1б) от еЕЕДОП (Приложение №3) - например: референции, удостоверения, посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата и други по преценка на участника.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на предметите на договорите, стойностите, периодите на изпълнение, и Възложителите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
• Ключов експерт 1: Ръководител на проекта – висше образование, минимум магистър или еквивалентна образователна степен в областите „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 5 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 2: Координатор - Висше образование – минимум степен „бакалавър“ направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 2 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в управлението на минимум един проект в областта на околната среда, изпълняван по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 3: Счетоводител – Образование: Висше образование минимум степен „бакалавър“ в област Социални, стопански и правни науки“, професионално направление „Икономика“ съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 4 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие във финансовото управление на минимум два проекта, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 4: Юрист – висше образование, магистър или еквивалентна в професионално направление „Право“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица ) и удостоверение за юридическа правоспособност или еквивалентен документ (за чуждестранни експерти). Общ професионален опит: минимум 4 години общ професионален опит. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/09/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала - ет. 6 на Община Червен бряг, гр. Червен бряг, ул. Антим І, № 1

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Допълнение към раздел ІІІ Правна, икономическа, финансова и техническа информация, т.ІІІ Технически и професионални възможности, към т. 2. ...Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 5: Строителен инженер – с висше образование, магистър или еквивалентна образователна степен в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица); Общ професионален опит: минимум 4 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
• Ключов експерт 6: Експерт мониторинг - с висше образование, бакалавър или еквивалентна образователна степен в областите „Социални, стопански и правни науки“ или „Технически науки“, съгласно Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентна квалификация (за чуждестранни лица). Общ професионален опит: минимум 3 години общ професионален опит. Специфичен опит: участие в изпълнението на минимум два проекта, включващи дейности по управление на инвестиционни проекти за изграждане на инфраструктура в областта на околната среда, изпълнявани по правила, приложими за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;
Участниците могат да предложат допълнителни неключови експерти за изпълнението на поръчката, като обосноват тяхната необходимост и посочат задълженията им в техническото си предложение.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 3.3.2. се декларира в се попълва в Част IV, Раздел В, т.6 в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на съответствието с изискванията по т.3.3.2 в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, участниците представят документи, чрез които се доказва информацията, посочена съответно в Част IV, Раздел В, т.6 от еЕЕДОП (Приложение №3) - списък на експертите, които ще отговарят за изпълнението, в който са посочени точно и подробно квалификацията, общия и специфичен опит на лицата.
В тези случаи, изискването се доказва с представянето на списък на членовете на персонала, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, съгласно изискванията на документацията.
3. Участникът трябва да притежава сертификат, който удостоверява наличието на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008, или 9001:2015 или еквивалент, включващ в обхвата си услуги по управление на проекти или еквивалентен обхват.
При подаване на офертата, съответствието с изискването по т. 3.3.3. се декларира в еЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва