Деловодна информация
00895Община Симитли
62-00-1032 27/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00895-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Симитли 000024987
ул. Христо Ботев № 27
Симитли BG413 2730 България
Александър Цветков +359 74872138
simitly@mail.bg +359 74872231

Интернет адрес/и

www.simitli.bg

http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=130&Itemid=186&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://simitli.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=130&Itemid=186&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на съществуващи общински пътища, и съоръженията и принадлежностите към тях в община Симитли
79400000      
Услуги

Консултантски услуги по управление на проект: „Рехабилитация и реконструкция на съществуващи общински пътища, и съоръженията и принадлежностите към тях в община Симитли. Изпълнението на обществената поръчка ще спомогне за постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проекта, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане, ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрения проект, както и за постигане на устойчивост на проекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
51500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

община Симитли

При изпълнение на предмета на поръчката, Изпълнителя ще:
? оказва съдействие на Възложителя, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА;
? подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително:
• указва съдействие на Възложителя при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА;
• съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ /при възникнала необходимост/;
? осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
• съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности;
• координира документалния обмен на информация между общината, ДФЗ/РА и Изпълнителите на дейностите по проекта.
? съдейства на Възложителя при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции;
? съдейства на Възложителя при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране;
? извършва подготовка и комплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително:
• изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане;
• контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане;
• извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция.
? осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
• съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите спецификации и проектната документация;
• съдейства на Възложителя при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на технически показател    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
51500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 01/07/2/0/00896 от 20.04.2018г. подписан между Държавен фонд "Земеделие" и община Симитли, по подмярка 7.2 на ПРСР 2014 - 2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическото или финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил услуга – консултантски услуги за управление на проект, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката” се има предвид услуга по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и.
!!! Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците услуги с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертите, участниците попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 1б) от ЕЕДОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
Доказва се със следния документи: Избраният изпълнител представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, придружен с доказателства за извършената услуга.
2.Участникът следва да трябва разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на офертите, участниците декларират съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от ЕЕДОП.
Доказва се със следния документ: Избраният изпълнител представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне една услуга – консултантски услуги за управление на проект, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2.Участникът трябва разполага със разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката /екип за изпълнение на поръчката/, както следва:
- Ръководител екип – Висше образование с минимална образователна степен „магистър", в професионално направление от област „Икономика" и/или „Бизнес администрация" и/или „Право” и/или „Технически науки” съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна ; минимален общ професионален опит 5 години по специалността; специфичен професионален опит – участие в екип като ръководител за управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и ;
- Експерт - Висше образование, в професионално направление от област „Икономика" и/или „Финанси” и/или „Счетоводство”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна; минимален общ професионален опит 3 години по специалността; специфичен професионален опит – участие в екип като експерт при управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДЗС. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. При подписване на договора, избрания изпълнител представя гаранция за изпълнение 1 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, същата се превежда по сметка на община Симитли посочена в документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/08/2018 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Симитли, гр. Симитли, ул. "Христо Ботев" 27 - втори етаж

Участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок, след изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва