Деловодна информация
00580Община Самоков
12 00 - 210 27/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
27/07/2018 (дд/мм/гггг)
00580-2018-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Самоков 000776491
ул. Македония № 34
Самоков BG412 2000 България
инж. Евелина Перфанова - директор дирекция ТСУЕП +359 835840410
obsamokow@abv.bg +359 73266650

Интернет адрес/и

http://samokov.bg/

https://samokov.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://samokov.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА, УЛИЦИ И ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ В ОБЩИНА САМОКОВ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45000000      
Строителство

ОСНОВЕН И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА, УЛИЦИ И ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ В ОБЩИНА САМОКОВ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ:
Обособена позиция №1: Основен и текущ ремонт на общинска пътна мрежа и улици в община Самоков:
1. Улица Отец Паисий, гр. Самоков – цялостна настилка;
2. Улица в местността Червената земя, землище на с. Драгушиново;
3. Основен ремонт на IV- класна пътна мрежа в Община Самоков;
- ОР Четвъртокласен път /ІІ-82,Самоков-София/-Горни Окол-Долни Окол-/ІІ-82/ ;
- ОР Четвъртокласен път /ІІІ-627,Рельово-Долна Диканя/-с. Алино на стойност до 244 300 лева с ДДС;
4. Текущ ремонт улици в община Самоков;
Обособена позиция №2: Благоустрояване на улица и направа на тротоари в кв. 260, 336 и 340 по плана на гр. Самоков;
Описанието на обектите, видовете работи, които ще се изпълняват и начинът на изпълнение е направено в ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ – описано подробно по – долу в част III от Документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1671503.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

№1: Основен и текущ ремонт на общинска пътна мрежа и улици в община Самоков; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на община Самоков

Обособена позиция №1: Основен и текущ ремонт на общинска пътна мрежа и улици в община Самоков:
1. Улица Отец Паисий, гр. Самоков – цялостна настилка;
2. Улица в местността Червената земя, землище на с. Драгушиново;
3. Основен ремонт на IV- класна пътна мрежа в Община Самоков;
- ОР Четвъртокласен път /ІІ-82,Самоков-София/-Горни Окол-Долни Окол-/ІІ-82/ ;
- ОР Четвъртокласен път /ІІІ-627,Рельово-Долна Диканя/-с. Алино на стойност до 244 300 лева с ДДС;
Описанието на обектите, видовете работи, които ще се изпълняват и начинът на изпълнение е направено в ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ – описано подробно по – долу в част III от Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Ниво на изпълнение, като измерител на качеството – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1531083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

№2: Благоустрояване на улица и направа на тротоари в кв. 260, 336 и 340 по плана на гр. Самоков; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на община Самоков.

Обособена позиция №2: Благоустрояване на улица и направа на тротоари в кв. 260, 336 и 340 по плана на гр. Самоков;
Описанието на обектите, видовете работи, които ще се изпълняват и начинът на изпълнение е направено в ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ – описано подробно по – долу в част III от Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Ниво на изпълнение, като измерител на качеството – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
140420      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
13

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката ІI-ра група, минимум III-та/трета/
категория.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
1. Деклариране. Участникът попълва съответния раздел относно „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в електронен вариант, както е указано по – долу.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/ регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р. България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
1. Деклариране: Участникът попълва съответния раздел относно „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в електронен вариант, както е указано по – долу.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/ регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р. България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
1. Деклариране: Участникът попълва съответния раздел относно „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в електронен вариант, както е указано по – долу.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, с общ обем на строително монтажни дейности,с обем на СМР за всяка обособена позиция, както следва:
За Обособена позиция №1: Основен и текущ ремонт на общинска пътна мрежа и улици в община Самоков:
1. Улица Отец Паисий, гр. Самоков – цялостна настилка;
2. Улица в местността Червената земя, землище на с. Драгушиново;
3. Основен ремонт на IV- класна пътна мрежа в Община Самоков;
- ОР Четвъртокласен път /ІІ-82,Самоков-София/-Горни Окол-Долни Окол-/ІІ-82/;
- ОР Четвъртокласен път /ІІІ-627,Рельово-Долна Диканя/-с. Алино;
4. Текущ ремонт улици в община Самоков;
С обем на стойност не по-малко от 1 837 300,00 лв. с ДДС.
За обособена позиция №2. Благоустрояване на улица и направа на тротоари в кв. 260, 336 и 340 по плана на гр. Самоков;
С обем на стойност не по-малко от 168 504 лв. с ДДС.
1. Деклариране: Участникът попълва съответния раздел относно „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в електронен вариант, както е указано по – долу.
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности, чрез посочване от страна на участниците в процедурата на линейността на всяка от дейностите, на които участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в еЕЕДОП за всяка от обособените позиции, за които участва.
2. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи (референции, удостоверения за добро изпълнение, Обявления /информация/ за изпълнени договори и др.), удостоверяващи изпълнените строителни дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, за която участва, съобразно декларираното в еЕЕДОП и които документи съдържат: информация за изпълнено строителство, за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, с общ обем на строително монтажни дейности,с обем на СМР за всяка обособена позиция, както следва:
За Обособена позиция №1: Основен и текущ ремонт на общинска пътна мрежа и улици в община Самоков:
1. Улица Отец Паисий, гр. Самоков – цялостна настилка;
2. Улица в местността Червената земя, землище на с. Драгушиново;
3. Основен ремонт на IV- класна пътна мрежа в Община Самоков;
- ОР Четвъртокласен път /ІІ-82,Самоков-София/-Горни Окол-Долни Окол-/ІІ-82/;
- ОР Четвъртокласен път /ІІІ-627,Рельово-Долна Диканя/-с. Алино;
4. Текущ ремонт улици в община Самоков;
С обем на стойност не по-малко от 1 837 300,00 лв. с ДДС.
За обособена позиция №2. Благоустрояване на улица и направа на тротоари в кв. 260, 336 и 340 по плана на гр. Самоков;
С обем на стойност не по-малко от 168 504 лв. с ДДС.
1. Деклариране: Участникът попълва съответния раздел относно „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) в електронен вариант, както е указано по – долу.
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности, чрез посочване от страна на участниците в процедурата на линейността на всяка от дейностите, на които участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в еЕЕДОП за всяка от обособените позиции, за които участва.
2. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи (референции, удостоверения за добро изпълнение, Обявления /информация/ за изпълнени договори и др.), удостоверяващи изпълнените строителни дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, за която участва, съобразно декларираното в еЕЕДОП и които документи съдържат: информация за изпълнено строителство, за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


3.1. Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1) Парична сума;
2) Банкова гаранция;
3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранциите по т. 1) и т. 2) може да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/09/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/09/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Самоков, ул. "Македония" № 34 , сградта на община Самоков, Заседателна зала - втори етаж.

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП:
Чл. 197. (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. (доп. - ДВ, бр. 49 от 2018 г.) изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва