Деловодна информация
00068
ПНО-04-48 26/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00068-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Димитровград 000903533
бул. Г.С.Раковски № 15
Димитровград BG422 6400 България
Стефка Римпопова; инж. Клавдия Тончева +359 39168237/+359 39168266
zop@dimitrovgrad.bg +359 39166996

Интернет адрес/и

www.dimitrovgrad.bg

http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=125
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: Рехабилитация на улици на територията на гр. Димитровград.
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обекта, свързани с рехабилитация на улична мрежа и съоръжения към нея на територията на гр. Димитровград с обща приблизителна площ 30 000 м2. В обхвата на поръчката са включени: 1. Улица Емилиян Станев от о.т. 134 до о.т.237 - директно трасе; 2. Улица към Софроний Врачански 3; 3. Улици и паркинги пред бл. 13 и 15 на Емилиян Станев и на ул. Химик; 4. Улици и паркинги пред бл. 17 и 19 на Емилиян Станев и на ул. Неофит Бозвели 2 и 4; 5. Улица Христо Г. Данов от о.т.361 до кръстовище с ул. Патриарх Евтимий; 6. Паркинг пред бл.2 на ул. Христо Г. Данов; 7. Улица Патриарх Евтимий от о.т. 179 до о.т.344; 8. Паркинги пред бл. Патриарх Евтимий 7,11 и 13; 9. Улица пред бл.15 на Патриарх Евтимий; 10. Улица Захари Зограф от о.т. 607 до 707; 11. Паркинг пред бл. 17,18,19,20,24,25 и 31 на ул. Захари Зограф; 12. Паркинг пред парк Марица.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2708000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
71240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Улици и прилежащи към тях съоръжения на територията на гр. Димитровград.

Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обекта, свързани с рехабилитация на улична мрежа и съоръжения към нея на територията на гр. Димитровград с обща приблизителна площ 30 000 м2. В обхвата на поръчката са включени следните улици и прилежащи към тях съоръжения: 1. Улица Емилиян Станев от о.т. 134 до о.т.237 - директно трасе; 2. Улица към Софроний Врачански 3; 3. Улици и паркинги пред бл. 13 и 15 на Емилиян Станев и на ул. Химик; 4. Улици и паркинги пред бл. 17 и 19 на Емилиян Станев и на ул. Неофит Бозвели 2 и 4; 5. Улица Христо Г. Данов от о.т.361 до кръстовище с ул. Патриарх Евтимий; 6. Паркинг пред бл.2 на ул. Христо Г. Данов; 7. Улица Патриарх Евтимий от о.т. 179 до о.т.344; 8. Паркинги пред бл. Патриарх Евтимий 7,11 и 13; 9. Улица пред бл.15 на Патриарх Евтимий; 10. Улица Захари Зограф от о.т. 607 до 707; 11. Паркинг пред бл. 17,18,19,20,24,25 и 31 на ул. Захари Зограф; 12. Паркинг пред парк Марица.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за изготвяне на работен проект    20
П2 - Срок за изпълнение на СМР    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
П3 - Ценово предложение    40
II.2.6) Прогнозна стойност
2708000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
220

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят определя максимален срок за изпълнение на поръчката до 220 календарни дни, от които до 40 календарни дни за изработване на инвестиционния проект и до 180 календарни дни за изпълнението на строително-монтажните работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има валидно удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на строежи I-ва група, IV-та категория. Участник чуждестранно лице трябва да притежава вписване в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
За съответстващ с поставеното изискване и в съответствие с разпоредбата на чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме, че съответства с поставеното изискване и участник, който е вписан за строежи първа група и категория, по-висока от четвърта.
Доказване: При подаване на офертата, обстоятелството се удостоверява чрез попълване на Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се декларира, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, като се посочва: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят чрез комисията може да изиска участникът да представи документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I-ва група, IV-та категория или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, участникът, определен за изпълнител да представи валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи I-ва група, IV-та категория.
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, Възложителят не предвижда изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

Не са прилага.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел В, т. 1б), като декларира информация, свързана съобразно описаните в ЕЕДОП колони, а именно: 1) Описание – посочвате се услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката чрез: посочване на фазата на изработения инвестиционен проект – технически проекти или работен проект; вида на строителните работи – ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация; вида на обекта, за който е изготвен инвестиционния проект – общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и IV клас и съоръженията към тях; площ на обекта); 2) Суми – изплатената от получателя сума за предоставените услуги; 3) Дати – посочва се датата, на документа, удостоверяващ приемането на изпълнение от получателя на услугата; 4) Получател на услугата – посочва се получателя на услугата, независимо дали е публичен или частен субект. При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация, свързана с:1) Описание на строителните работи, които идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, чрез посочване на: вида на строителните работи - ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация; вида на обекта, на който са изпълнени строителните работи - общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и IV клас и съоръженията към тях; обема на строителните работи - площ на обекта; място – мястото на изпълнение на строителните работи); 2) Стойност - изплатената от получателя сума за изпълнените строителни работи;3) Дата, на която е приключило изпълнението – посочва се датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя; 4) Получател – посочва се получателя на строителните работи, независимо дали е публичен или частен субект. При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът следва да разполага с технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Продължава в поле VI. 3) Допълнителна информация.


1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно:1) изготвяне на технически и/или работен проект, свързан с ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и IV клас и съоръженията към тях с площ минимум 10 000 м2.2) упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и IV клас и съоръженията към тях с площ минимум 10 000 м2;Забележка 1: т. 1 и т. 2 се прилагат кумулативно.Забележка 2: Услугите по проектиране и авторски надзор ще се считат за “изпълнени”, когато са приключили и резултатите от тях са приети без забележки до датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането им.Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата Участникът трябва е изпълнил дейности/строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно: изпълнение на СМР - ново строителство/изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и IV клас и съоръженията към тях с площ минимум 10 000 м2;Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.А) За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:1. Ръководител на екипа - Проектант по част „Пътна” или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;2. Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К” или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;3. Проектант по част „Геодезия” - инженер „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;4. Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;5. Проектант по част „ПБЗ” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;6. Проект за управление на отпадъците – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава ППП по ЗКАИИП;Забележка : Едно лице може да съвместява максимум две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.Б) За изпълнение на строителството:1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент; Продължава в поле VI. 3).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните маже да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
1. Възложителят ще отстранява участник, за когото са налице основанията, предвидени в: 1) чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП; 2) чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; 3) които са свързани лица съгласно чл. 101, ал. 11 от ЗОП; 4) за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; 5) обстоятелствата по чл. 69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора и се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Административна сграда на Община Димитровград с адрес: град Димитровград, бул. „Г.С.Раковски” № 15, Заседателна зала - 2-ри етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Продължава от поле III.1.3 А) Списък: т.3 Изискуемата информация се попълва в ЕЕДОП, Част IV , Раздел В, т.6., като предостави данни и информация относно: (1) три имена на всяко едно от предложените от него лица от изискуемия екип за изпълнение на проектирането и авторски надзор и екипа за изпълнение на СМР, които ще изпълняват дейностите, предмет на възлагане; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на изискуемите екипи, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе;(3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се в притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование - номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата;образование–вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност; (4) допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват и валидност (когато е приложимо); (5) професионален опит – видове СМР, изпълнени на обекта; конкретен период в изпълнение на съответния обект; заемана длъжност по време на изпълнение на обекта (когато е приложимо).Посочената информация се попълва според минималните изисквания, поставени към съответния експерт.При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът, респективно изпълнителят представя документът по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. За целите на настоящата процедура под „еквивалентна специалност” следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието. 4. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. Изискуемата информация за техническото оборудване, се попълва в Част IV, раздел В, т. 9) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът, респективно изпълнителят представя документът по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
2. Продължава от поле III.1.3 Б)Мин.ниво: т.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;Забележка 1: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР. 4. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката минимум, както следва:- Бордови товарни автомобили – 2 бр.;- Самосвали – 4 бр.; - Багери – 2 бр.; - Челни товарачи – 1 бр.; - Валяци – 2 бр., от които един виброваляк; - Асфалтополагаща машина – 1 бр.;
3.Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: Относно данъци и осигуровки: НАП: Инф. Тел. на НАП - 0700 18 700; www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Мин. на околната среда и водите, 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Тел.: 02/ 940 6331 http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, за закрила на заетостта и условията на труд: Мин. на труда и социалната политика: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва