Деловодна информация
00656
04-00-158 25/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00656-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Гърмен 000024752
ул. Първа № 35
село Гърмен BG413 2960 България
Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен +359 075232040
obs_garmen@bitex.bg +359 075233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Гърмен-2018г.”
45233142      
Строителство

Настоящата поръчка включва: 1.Р-т на улици в с. Гърмен между о.т. 51-110-114-115; 2.Р-т на улици в с. Огняново между о.т. 107-116, 47-71, 68-69 и 128-130-118; 3.Р-т на улици в с. Дебрен между о.т. 79-197-187-180; 4.Р-т на улица в к. „Огняновски бани“ между о.т. 100-109; 5.Р-т на улици в с.Дъбница между о.т. 111-141, 150-151; 6.Р-т на улици в с. Скребатно между о.т. 18-20; 7.Р-т на улица в с. Хвостяне между о.т. 62-63; 8.Р-т на у-ци в с. Осиково между о.т. 40-42, 2-11 и 21-37; 9.Р-т на у-ци в с. Горно Дряново между о.т. 190-193; 10.Р-т на улици в с. Рибново между о.т. 145-156-190-176-174; 11.Р-т на у-ци в с. Долно Дряново между о.т. 55-58-75; 12. Р-т на у-ци в с. Долно Дряново между о.т. 62-64-158и73-87; 13. Р-т на у-ца в село Ковачевица между о.т. 77-254; 14. Р-т на улица в село Ореше между о.т. 97-124; 15.Р-т на у-ци в село Марчево между о.т. 7-11 и 36-47; 16.Р-т на у-ца в село Балдево, 17. Р-т на у-ци в с. Крушево м/у о.т. 7-11,36-47; 18. Ремонт на площад в с. Лещен;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
623331      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

територията на община Гърмен

В рамките на настоящата поръчка с предмет „Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Гърмен-2018г.” се предвижда извършване на ремонт на следните улици на територията на община Гърмен:
1.Ремонт на улици в с. Гърмен между о.т. 51-110-114-115;
2.Ремонт на улици в с. Огняново между о.т. 107-116, 47-71, 68-69 и 128-130-118;
3.Ремонт на улици в с. Дебрен между о.т. 79-197-187-180;
4.Ремонт на улица в к. „Огняновски бани“ между о.т. 100-109;
5.Ремонт на улици в с.Дъбница между о.т. 111-141, 150-151;
6.Ремонт на улици в с. Скребатно между о.т. 18-20;
7.Ремонт на улица в с. Хвостяне между о.т. 62-63;
8.Ремонт на улици в с. Осиково между о.т. 40-42, 2-11 и 21-37;
9.Ремонт на улици в с. Горно Дряново между о.т. 190-193;
10.Ремонт на улици в с. Рибново между о.т. 145-156-190-176-174;
11.Ремонт на улици в с. Долно Дряново между о.т. 55-58-75;
12. Ремонт на улици в с. Долно Дряново между о.т. 62-64-158 и 73-87;
13. Ремонт на улица в село Ковачевица между о.т. 77-254;
14. Ремонт на улица в село Ореше между о.т. 97-124;
15. Ремонт на улици в село Марчево между о.т. 7-11 и 36-47;
16. Ремонт на улица в село Балдево между о.т. 58-95 и 58-82;
17. Ремонт на улици в село Крушево между о.т. 7-11 и 36-47;
18. Ремонт на площад в село Лещен;
Ремонтните работи ще се извършват съгласно описаните СМР в приложената към документацията за обществената поръчка Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    20 %
Технически параметри    40 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
623331.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценяването и класирането на офертите за участие в обществена поръчка с предмет „Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Гърмен-2018г.” ще се извърши съгласно методиката за оценка, описана подробно в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката Втора група, минимум четвърта категория.
Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се отнася за всички участници членове на обединението.
Когато участникът предвижда участние на подизпълнител, изискването за регистрация е приложимо и спрямо него.
1. Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.

1. Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критериите за подбор относно техническите и професионалните възможности на участниците са изчерпателно изброени в документацията за обществената поръчка.

Критериите за подбор относно техническите и професионалните възможности на участниците са изчерпателно изброени в документацията за обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участници/изпълнители в настоящата обществена поръчка могат да бъдат всички български или чуждестранни физически или юридически лица или техните обединения, както и всяко друго образование, което има право да изпълнява обекта, предмет на обществената поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, които отговарят на изискванията, регламентирани в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявление за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на третия етаж в сградата на община Гърмен, намираща се в село Гърмен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Процедурата подлежи на обжалване съгласно чл. 196 и следващите от ЗОП.
Срок за подаване на жалба
Чл. 197. (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 – срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес;
3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
4. изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
5. публикуването на решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 – 10 и 13;
6. получаването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога;
7. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
(2) Жалбата по чл. 196, ал. 5 се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
(3) В случаите по ал. 1, т. 1 и 6, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва