Деловодна информация
00814
2400-1390 25/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00814-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Марио Милов, началник на Отдел Обществени поръчки +359 92622400
mmilov@vratza.bg +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=690
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на общински сгради и спортна площадка“
45200000      
Строителство

Описание на основните видове работи, предвидени за изпълнение по подобекти в обществената поръчка:
• компрометирани покривни хидроизолации на сгради;
• увредени настилки от изкуствена трева на спортни площадки;
• компрометирани вътрешни бояджийски работи
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
148466.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45236119      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Враца

Обществената поръчка касае подобряване на материалната база на общински сгради, детски градини, училища.
• компрометирани покривни хидроизолации на сгради;
• увредени настилки от изкуствена трева на спортни площадки.
На следните общински обекти:
– Текущ ремонт на параклис кв. Бистрец
– Текущ ремонт покривна хидроизолация машинно помещение над асансьор в сградата на Община Враца
– Текущ ремонт ДГ с. Баница-подмяна дограма
–Текущ ремонт ДГ кв. Бистрец-подмяна окачен таван и осветление
– Текущ ремонт покрив на Кметство с. Власатица
– Текущ ремонт център за Обществена подкрепа
– Текущ ремонт ДГ „Славейче“ Враца
– Текущ ремонт ДГ „Детски свят“Враца
– Текущ ремонт ДГ „Слънце“ Враца
– Текущ ремонт ДГ „Щастливо детство“ Враца
– Текущ ремонт пешеходен подлез при ПГ „Димитраки Хаджитошин“ Враца
– Текущ ремонт спортна площадка ОУ „Васил Левски“ Враца
Основните видове работи, предвидени за изпълнение в обекти на обществената поръчка:
• Хидроизолационни работи
• Покривни работи
• Настилки
• Бояджийски работи
• Мазилки
• Тенекеджийски работи
• Подмяна настилка на спортни площадки
В техническото предложение участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
- НАП - http://nap.bg
- Министерство на околната среда и водите - http://www.moew.government.bg,
- Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg, http://www.mlsp.government.bg
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - http://www.gli.government.bg.
Изменения на договора се допускат при условията на чл. 116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срок за изпълнение на строително-монтажните работи, за всеки отделен обект, включен в обхвата на поръчката    20
П2 - Гаранционен срок за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекиджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации и за хидроизо    10
П3 - Мерки за опазване на околната среда    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
148466.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/01/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс за обществената поръчка, или надхвърля финансовия ресурс за отделен обект, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с технически лица, притежаващи съответната професионална квалификация.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 2 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Списък на технически лица за изпълнение на строително-ремонтните работи с посочване на следната информация: експерт (трите имена), позиция (съгласно изискванията на възложителя), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател), професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
3. Участниците трябва да са сертифицирани по следният Стандарт БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството (или еквивалентен).
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Копие на сертификата, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участниците трябва да са изпълнили строително-монтажни работи с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
Строителство и/или ремонт на покривна хидроизолация на плосък покрив или строителство и/или ремонт на скатен покрив или строителство и/или ремонт на покрив с поликарбонатни плоскости или строителство и/или ремонт /на спортни площадки или строителство и/или/ ремонт бояджийски, настилки, облицовки или строителство и/или/ ремонт ел. инсталации.
Забележка:
Възложителят не изисква доказване на количество и обем от участниците на горецитираните дейности, сходни с предмета на поръчката или идентични с предмета на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат минимум със следните технически лица, притежаващи съответната професионална квалификация:
Участниците трябва да разполагат с екип за изпълнение на строително-ремонтните работи, както следва:
2.1. Технически лица:
2.1.1. Технически ръководител.
Професионална област (квалификация): "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника", съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна.
Професионален опит: 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163 а, ал. 4 от ЗУТ.
2.1.2. Експерт „Екология и опазване на околната среда“ – 1 брой.
Професионална област (квалификация): да притежава образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Екология” или „Екология и опазване на околната среда“, или „Системи и устройства за опазване на околната среда” или еквивалентни. Професионален опит: 1 (една) година опит на длъжност, свързана с участие, като експерт екология и опазване на околната среда при изпълнение на СМР.
2.1.3. Експерт „Контрол по качеството“ – 1 брой.
Професионална област (квалификация): Притежание на Удостоверение/сертификат за правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
Професионален опит: 1 (една) година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
2.1.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – притежаващ съответната правоспособност за това.
3. Участниците трябва да са сертифицирани по следният стандарт:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството (или еквивалентен) за дейности в областта на строителството.
Възложителят ще приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, при спазване на чл. 64, ал. 8 от ЗОП.
Сертифицирани съгласно стандарт, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца - гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на строителството за всеки един обект, включен в обхвата на поръчката, не следва да бъде по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни. Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число!
Участник, в чиято оферта е предложен по-дълъг срок за изпълнение от обявения от Възложителя, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност за обществената поръчка, както и максималното допустимата стойност за всеки един отделен обект!
Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност за всеки един обект, както следва:
1. Текущ ремонт на параклис кв. Бистрец – до 12 500,00 лева (дванадесет хиляди и петстотин лева и нула стотинки) без включен ДДС.
2. Текущ ремонт покривна хидроизолация машинно помещение над асансьор в сградата на Община Враца – до 1 083,33 лева (хиляда осемдесет и три лева и 33 стотинки) без включен ДДС.
3. Текущ ремонт ДГ с. Баница-подмяна дограма Община Враца – до 6 625,00 лева (шест хиляди шестстотин двадесет и пет лева и нула стотинки) без включен ДДС.
4. Текущ ремонт ДГ кв. Бистрец-подмяна окачен таван и осветление – до 6 666,67 лева (шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 стотинки) без включен ДДС.
5. Текущ ремонт покрив на Кметство с. Власатица – до 10 000,00 лева (десет хиляди лева и нула стотинки) без включен ДДС.
6. Текущ ремонт Център за обществена подкрепа – 9 166,67 лева (девет хиляди сто шестдесет и шест лева и 67 стотинки) без включен ДДС.
7. Текущ ремонт ДГ "Славейче" – до 37 083,33 лева (тридесет и седем хиляди и осемдесет и три лева и 33 стотинки) без включен ДДС.
8. Текущ ремонт ДГ "Детски свят" гр. Враца-подмяна вътрешни дървени врати с AL врати – до 2 500,00 лева (две хиляди и петстотин лева и нула стотинки) без включен ДДС.
9. Текущ ремонт пешеходен подлез при ПГ"Димитраки Хаджитошин" гр. Враца – до 25 000,00 лева (двадесет и пет хиляди лева и нула стотинки) без включен ДДС.
10. Текущ ремонт ДГ "Слънце" Враца – до 6 833,33 лева (шест хиляди осемстотин тридесет и три лева и 33 стотинки) без включен ДДС.
11. Текущ ремонт ДГ "Щастливо детство" – до 6 041,67 лева (шест хиляди и четиридесет и един лева и 67 стотинки) без включен ДДС.
12. Текущ ремонт на спортна площадка 30/18 м ОУ "Васил Левски" гр. Враца Община Враца – до 16 666,67 лева (шестнадесет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и 67 стотинки) без включен ДДС.
13. Текущ ремонт покривна хидроизолация на Зала за стрелба с пневматично оръжие гр. Враца – до 8 300,00 лева (осем хиляди и триста лева и нула стотинки) без включен ДДС.
Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс за обществената поръчка, или надхвърля финансовия ресурс за отделен обект, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
Възложителят отстранява от участие участници от процедурата, когато: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии и за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, прил. колект. спор. и/или разп. на междун. екол., соц.и труд. право, които са избр. в прилож. № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участник, които са свързани лица.
Финансирането на обществената поръчка се осъществява от общински бюджет - Преходен остатък от 2017 година и & 10-30 Текущи ремонт 2018 година, както и от бюджета на Общинско предприятие "Спорт и туризъм".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Сасвов № 6
Враца 3000 България
mmilov@vratza.bg +359 92622400
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва