Деловодна информация
2709СЗДП ТП ДГС СВОГЕ
554 24/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
2709-2018-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ТП ДГС СВОГЕ 2016174760092
УЛ.ЗВЪНЧЕ 2
СВОГЕ BG313 2260 България
инж.Христо Янев +358 885149705
dgs_svoge@abv.bg +358 885149705

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
25.07.2018 10:55 ч. :  http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180724Livb9717162 служебно вписване
затвори
 История http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180724GUMb9729730


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180718EzcP9694317
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горските територии съгл.чл.165, ал.1 от ЗГ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на пристройка към административна сграда на ТП ДГС Своге, с адрес гр.Своге, ул.Звънче 2, Уникален номер на поръчката: 20180724Livb9717162
50000000      
Строителство

В рамките на настоящата обществена поръчка изпълнителят е необходимо да извърши следните не изчерпателно изброени строителни и монтажни работи: Демонтаж на керемиди и дъсчена обшивка /130 кв.м./ на пристройка към административната сграда на ТП ДГС Своге, с адрес: гр.Своге, ул.Звънче 2, както демонтаж на дървен скелет /370 л.м./ и демонтаж на улуци /26 л.м./Монтаж на покривна конструкция, включващ монтаж на дъсчена обшивка под керемиди и хидроизолация. Монтаж на керемиди и капаци. Монтаж на улуци и водостоци. Обрушване на 12 кв.м. стара мазилка, полагане на нова и боядисване с фасаген -50 кв.м. Монтаж на теракон върху стълбищна площадка и стъпала. Монтаж на цокъл, лайсни и парпед.
Почистване на фуги и грундиране. Полагане на студоустойчив гранитогрес. Събиране, натоварване и извозване на строителни отпадъци.
Конкретните видове СМР по вид и мярка са посочени в одобрената от възложителя документация -техническа спецификация, техническо предложение за изпълнение на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Пристройка и административна сграда в гр.Своге, ул.Звънче 2

СМР на покрив, вътрешна стълбищна клетка и площадка и външно стълбище и стълбищна площадка включва: демонтаж на керемиди 130 кв.м., демонтаж на дъсчена обшивка-130кв.м., демонтаж на дървен скелет-370 л.м., демонтаж на улуци-26 л.м., монтаж на столици и попове-150 л.м., монтаж на ребра от иглолистни греди-220 л.м., монтаж на дъсчена обшивка под керемиди-130 кв.м., монтаж на хидроизолация от един пласт дифузно фолио-130 кв.м., монтаж на контра летви-220 л.м.,монтаж на летви от оглолистен материал-390 л.м., монтаж на керемиди-130 кв.м., монтаж на капаци и подмазване-39 бр., монтаж на улуци-26 бр, монтаж на водостоци-9 л.м.,монтаж на дървена ламперия на стрехи- и лакиране-23 кв.м., монтаж на челни дъски- и лакиране-36 л.м., мазилка-12 кв.м., боядисване с фасаген-50 кв.м., грундиране-10 кв.м., монтаж на теракот върху стъпала с фугиране-9 бр., монтаж на теракот върху стълбищна площадка с фугиране-3 кв.м., монтаж на цокъл по стена-10 л.м., лайсни по стъпала-10 бр., полагане на драскана мазилка по чела на стълби-4 кв.м., монтаж на алуминиев парапет 8 л.м., почистване на фуги и суха каменна зидария-7 кв.м., грундиране-7 кв.м., поставяне на арматурна мрежа-1 бр., направа на едностранен кофраж с нов шперплат за видим бетон-7 кв.м., полагане на бетон В20 и вибриране-1,4 куб.м., полагане на студоустойчив гранитогрес на стълбищна площадка с фугиране-7 кв.м, полагане на студоустойчив гранитогрес на стъпала-6 бр., направа на цокъл-6 л.м.полагане на алуминиеви лайсни външни стъпала-7 броя, монтаж на метален кован парапет-6 л.м., закупуване и монтаж на външна интериорна врата среден клас-1 брой, извозване на отпадъци-10 куб.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В обществената поръчка могат да участват всички, които отговарят на изискванията на възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за доказване на икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Право на участие в открита процедурата имат всички физически и юридически лица, регистрирани по Търговския закон, обединения и други, които разполагат с необходимите човешки и технически ресурси, както и с опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество, а именно:
1. да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението за участие.
2. да разполага най-малко с 5 технически лица, включени в състава на участника /в трудово правоотношение или наети по граждански договор/, които да притежават професионална квалификация за изпълнението на поръчката. Едно от лицата да отговаря за контрола на качеството, а другите за изпълнение на строителството.
За доказване на техническите и професионалните способности на участниците се представят следните документи и доказателства, във връзка с поставените изисквания:
1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. списък на технически лица, включени в структурата на участника, които отговарят за контрола на качеството на строителството;
3. списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на строително-монтажните работи /СМР/ е необходимо да отговаря на изискванията на всички действащи към настоящия момент закони, правилници и нормативи, касаещи изпълнението на обекти от такъв характер. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно количествената сметка. Всички строителни и монтажни работи трябва да се изпълняват съобразно изискванията на Правилника за изпълнение и приемане на строително-монтажните работи и с качество съответстващо на БДС. Доставката на всички материали, необходими за изпълнение на строителните и монтажни работи е задължение на Изпълнителя. В строежа трябва да бъдат вложени материали отговарящи на изискванията на българските и/или европейските стандарти. Всички материали, които ще бъдат вложени в строежа трябва да са придружени със съответните сертификати за произход и качество.
Поръчката се изпълнява след сключване на договор с избрания участник за изпълнител, при спазване условията за сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Своге, ул.Звънче 2

На публичното заседание на комисията могат да присъстват представители или пълномощници на участниците. Присъстващите се легитимират с лична карта или нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Процедурата ще се проведе по реда и условията на чл.181, ал.2 от ЗОП и чл.61 ППЗОП.
Всички условия за участие са подробно изброени в документацията, одобрена от възложителя, неразделна част от настоящото обявление. За доказване на личното състояние и техническите възможности, всеки участник следва да представи Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице, Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)в електронен вид, за кандидата в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката, Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в срок и в съответствие с нормативните изисквания за последните 5 години, Списък на технически лица, включени в структурата на участника /по трудов договор или наети по граждански договор/, които отговарят за контрола на качеството на строителството, Към списъка се прилага съответният договор, Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, Към списъка се прилагат доказателства за квалификацията на лицата, посочва се професионалната компетентност. Прилагат се съответните договори и Удостоверение от НАП за регистрирани трудови договори, издадено в срок от 1 месец, считано от деня на подаване на заявлението за участие, Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/, Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договора,
Декларация за срока на валидност на офертата, Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, Оферта, Техническо предложение за изпълнение на поръчката, Ценово предложение.
Документите се представят от от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя, а именно: гр.Своге, ул.Звънче 2.
Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;
3. наименованието на поръчката, за която се подават документите.
По настоящата процедура опаковката включва всички документи описани в документацията и по горе.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 ЗОП-Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва