Деловодна информация
00575
26-1549-26 24/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00575-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раковски 000471543
пл. България №1
Раковски BG421 4150 България
Мирослав Милев - ст. юрисконсулт на община Раковски, Светлана Шопова - гл. инженер на община Раковски +359 031512369/+359 031512213
oa@rakovski.bg +359 031512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ПРИСТРОЙКА НА НОВА СГРАДА КЪМ ДЕТСКА ГРАДИНА „ЩАСТЛИВО ДЕТСТВО”- две нови градински групи и физкултурен салон – ОСНОВНО ЗАСТРОЯВАНЕ в УПИ I-180,детска градина, имот №502.180,кв.48,ПУП на гр. Раковски
45000000      
Строителство

Всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение, както и техните количества, са посочени в Количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка.
Обектът е Първа група, Пета категория съгласно ЗУТ и Наредба №1 за номенклатурите на видовете строежи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Мястото за изпълнение на строителните работи е гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив - УПИ I-180, детска градина, имот № 502.180, кв. 48 по ПУП на гр. Раковски, обл. Пловдив.

Всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение, както и техните количества, са посочени в Количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка.
Обектът е Първа група, Пета категория съгласно ЗУТ и Наредба №1 за номенклатурите на видовете строежи.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    15%
Технологична последователност на строителните процеси    25%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена за изпълнение на поръчката    60%
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Ръководейки се от разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че естеството на дейностите не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции. Видовете работи, които ще се извършват са взаимно обвързани в своята последователност и технология на извършване, като е налице невъзможност за териториалното им разделяне с оглед целения резултат.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

3.1. Условия за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти - първа група, пета категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
Обстоятелството се удостоверява с копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или в аналогичен регистър съгласно законодателството в държавата членка, в която участникът е установен.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор;
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши съответната регистрация или да представи документ за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

3.2.1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 500 000 лв. (петстотин хиляди лева) общо за последните пет приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи на сгради.
Забележка:
1) В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат за обединението/ консорциума като цяло.
2) При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участникът следва да представи:
1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети, когато
публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите, заверено копие на отчетите за приходите, разходите и приложенията към тях и заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя; документите са за последните 5 (пет) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Ако участникът не подлежи на одиторска заверка съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно.
2. Справка-декларация с информацията за общия оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, строителство, общо за последните 5 (пет) финансово приключени години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
3.2.2. Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета Категория или еквивалент. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.3.1. Участникът да е изпълнил строителни дейности, с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата с минимум една строителна дейност.
Под „строителство с предмет, сходен с предмета на поръчката“ ще се приемат изпълнени строителни дейности по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на прилежащи пространства/дворни места към обекти за обществено обслужване и/или предназначение.
Изпълнението на поставеното изискване се удостоверява с:
- Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, и
- Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, и/или
- Прилагане на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (удостоверенията трябва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт), и/или
- Прилагане на копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.3.2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката, а именно:
Ръководни технически лица:
- Ръководител обект – 1 бр.
• Образование: висше, строителен инженер, специалност ССС/ПГС,
• Общ професионален стаж – минимум 5 г., от които като ръководител обект - 2 г., да има изпълнени минимум 2 обекта, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка.
- Строителен техник – 1 бр.
• Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
• Професионален опит: 3 г. професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
- Експерт Контрол по качеството – 1 бр.
• Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.
• Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 г. опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – 1 бр., притежаващ съответната правоспособност за това.
Общи работници
1. Кофражисти – мин. 3 бр.
2. Арматурист – мин. 2 бр.
3.3.3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага със следната механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане:
• Комбиниран багер – мин. 1 бр.
• Товарен автомобил –мин. 1 бр.
• Пробивна техника - мин. 2 бр.,
• Металорежещи инструменти - мин. 2 бр.
Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор със Списък на лицата и списък на машините, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, в който се посочва професионалната компетентност на лицата в ЕЕДОП.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/07/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

пл. България, административна сграда на Община Раковски в Заседателна зала, ет. 2

Възложителят назначава комисия за извършване на подбор на участниците, разглеждане и оценка на офертите.
Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва