Деловодна информация
00145
1048-40-18#2 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/07/2018 (дд/мм/гггг)
00145-2018-0106 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт 121082521
бул. Александър Стамболийски № 62-64
София BG411 1303 България
Хрисияна Шишкова +359 029261459
Hrisiana.Shiskova@nssi.bg +359 029261424

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fhq%2F2014%2F29-2018-1016-40-629
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Модернизиране на гласовата комуникационна система в съществуващата инфраструктура на НОИ /трети етап/ 29-2018-1016-40-629
32544000      
Доставки

Обществената поръчка включва в предмета си изпълнение на трети етап от приложения проект на модернизиране/IP централизация на гласовата комуникационна система в съществуващата инфраструктура на НОИ на територията на страната, след реализацията на който се постига завършено решение, трансформиращо множеството свързани в мрежа Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise системи в една централизирана комуникационна система, осигуряваща по-гъвкаво управление на ресурсите и оптимизация на разходите за поддръжка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

ЦУ на НОИ с адрес: София 1303, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64 и на мястото на експлоатация на оборудването в сградите на ТП на НОИ, определени в Таблица 2 от техническите спецификации.

Обществената поръчка включва в предмета си изпълнение на трети етап от приложения проект на модернизиране/IP централизация на гласовата комуникационна система в съществуващата инфраструктура на НОИ на територията на страната, след реализацията на който се постига завършено решение, трансформиращо множеството свързани в мрежа Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise системи в една централизирана комуникационна система, осигуряваща по-гъвкаво управление на ресурсите и оптимизация на разходите за поддръжка. Третият етап от IP централизацията, който следва да бъде реализиран, включва:
1. Надстройка на системния софтуер на 12 броя телефонни централи Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise по Таблица 1 от техническите спецификации (таблица 4 от приложения проект на НОИ), от настоящата версия R8.0 до версия R11.2.
2. Инсталиране на лицензи за централизирано управление на 12 брой подчинени възли, от които 2 броя пасивни комуникационни сървъри (PCS).
3. Включване като подчинени възли телефонните централи от териториалните поделения на НОИ посочени в Таблица 1 от техническите спецификации (таблица 4 от приложения проект на НОИ), като за единият вид телефонни централи от фамилията OmniPCX Enterprise Crystal Hardware се заменят настоящите платки INT-IP с платки INT-IP3 PACK (INT-IP3+10/100/1000BASE-T) и втория вид телефонни централи от фамилията OmniPCX Enterprise Common Hardware се заменят модул GD2 с GD3 и CS с CS-2 за 2-та броя PCS.
За трети етап от IP централизацията на комуникационната система на НОИ са предвидени да се инсталират пасивни комуникационни сървъри в Териториално поделение на НОИ - Сливен и в Териториално поделение на НОИ - Шумен. Броят на PCS и зоните, които покрива всеки един от тях, са описани в Таблица 1 от техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Изискването по т. 1 се декларира в част IV, буква В, т. 1б) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
2.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност и притежаваните сертификати на лицата.
Изискването по т. 2 се декларира в част IV, буква В, т. 6а) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
3.Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентно/и), с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.
Изискването по т. 3 се декларира в част IV, буква Г от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1.Участникът следва да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
За идентични с тези на настоящата поръчка се приемат доставки на оборудване в мрежова среда със същия тип, количество и клас за IP централизация на гласова комуникационна система.
За сходни с тези на настоящата поръчка се приемат доставки на оборудване за IP централизация на гласова комуникационна система с минимум три броя телефонни централи свързани в мрежа.
Под “изпълнени доставки” се разбират такива, които независимо от датата на сключването/възлагането им, са приключили в посочения по-горе период.
2.Участникът следва да има на разположение не по-малко от 3 (три) лица, които ще бъдат ангажирани с обновяване, конфигуриране и разширение на оборудването за IP централизацията, притежаващи актуални сертификати, издадени от производителя, за преминато обучение за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка.
3.Участникът да е сертифициран за внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентно/и), с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, в съответствие с чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без включен ДДС, както следва:
- 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС обезпечават изпълнението на дейностите по доставка, пълно инсталиране, конфигурация и пускане в експлоатация на оборудването;
- 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС обезпечават гаранционната поддръжка на доставеното и пуснатото в експлоатация оборудване.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от формите предвидни в ЗОП: парична сума внесена по сметка на ЦУ на НОИ, безусловна банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Договорът ще се финансира със средства осигурени от бюджета на НОИ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Централно управление на НОИ: гр. София, бул. Александър Стамболийски № 62-64

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на срадствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Основанията по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника или кандидата, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
2.На основание чл.55, ал.1 от ЗОП, Възложителя ще отстрани от участие в процедурата всеки участник: 2.1/който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;2.2/който е сключил споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;2.3/който е доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;2.4/който е опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
3. Възложителят ще отстрани участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, ако не са налице условията по чл.4 от Закона, както и когато не може да бъде извършена идентификация на клиента чрез регламентираните в ЗМИП способи, както и когато са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОМПИ и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
4.Достъп до електронната преписка на обществената поръчка е осигурен на профила на купувача под идентификационен номер, посочен в раздел II, т. II.1.1. от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва