Деловодна информация
02709СЗДП ДП ТП Държавно горско стопанство Видин
72-ГИ-297 13/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
02709-2018-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СЗДП ДП ТП Държавно горско стопанство Видин 2016174760123
ул.Яворов1 ет.4
Видин BG311 3700 България
Биляна Иванова Илиева +359 884248645
dlvidin@abv.bg +359 94600988

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180713HWuw9667482


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180713HWuw9667482
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горски територии-държавна собственост

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали за срок от 36месеца за нуждите на ТП ДГС Видин
30192000      
Доставки

“Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС-Видин”
І.1.. Поръчката е обособена в две позиции:
обособена позиция № 1 “Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС-Видин” , включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
обособена позиция № 2 “Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС-Видин”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

“Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС-Видин” , включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

административната сграда на ТП ДГС Видин,гр.Видин ул.Яворов1,ет.4

обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС-Видин “, включени в списъка по чл. 12, ал, 1, т. 1 от ЗОП. Ръководейки се от разпоредбите на чл.80, ал.1от ППЗОП, възложителят е длъжен да отдели тези части, които са включени в списъка по чл.12 ал.1, т1 от ЗОП. Налице е възможност за прилагане на чл.46 от ЗОП, а именно разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции, като се вземе предвид, че всяка от позициите съставлява такава част от предмета на поръчката, който е систематически свързан с другата позиция. Разделянето на обществената поръчка и възлагането й на обособени позиции е целесъобразно, обосновано и ще доведе до спестяване на ресурси и време.Договорът е за срок от 36/тридесет и шест/ месеца, считано от датата на подписването му от двете страни или до достигане на общата стойност на договора, което от двете събития настъпи по-рано.
Участникът трябва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 08.00 часа до 16,30 часа.
Канцеларските материали се доставят „до бюро“, т.е. доставят се до помещение, посочено от Възложителя.
Доставката по конкретната заявка трябва да се извършва в работното за ТП ДГС-Видин време като се предава на определено от Възложителя отговорно лице.
Срокът на изпълнение на поръчката е до седем календарни дни от получаване на заявката.
Възложителят си запазва правото да възлага спешни поръчки, което обстоятелство изрично се посочва в заявката. Срокът на доставка на спешни поръчки е 24 часа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

“Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС-Видин” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

административната сграда на ТП ДГС Видин,гр.Видин,ул.Яворов 1,ет.4

Ръководейки се от разпоредбите на чл.80, ал.1от ППЗОП, възложителят е длъжен да отдели тези части, които са включени в списъка по чл.12 ал.1, т1 от ЗОП. Налице е възможност за прилагане на чл.46 от ЗОП, а именно разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции, като се вземе предвид, че всяка от позициите съставлява такава част от предмета на поръчката, който е систематически свързан с другата позиция. Разделянето на обществената поръчка и възлагането й на обособени позиции е целесъобразно, обосновано и ще доведе до спестяване на ресурси и време.Договорът е за срок от 36/тридесет и шест/ месеца, считано от датата на подписването му от двете страни или до достигане на общата стойност на договора, което от двете събития настъпи по-рано
Участникът трябва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 08.00 часа до 16,30 часа.
Канцеларските материали се доставят „до бюро“, т.е. доставят се до помещение, посочено от Възложителя.
Доставката по конкретната заявка трябва да се извършва в работното за ТП ДГС-Видин време като се предава на определено от Възложителя отговорно лице.
Срокът на изпълнение на поръчката е до седем календарни дни от получаване на заявката.
Възложителят си запазва правото да възлага спешни поръчки, което обстоятелство изрично се посочва в заявката. Срокът на доставка на спешни поръчки е 24 часа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не с изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с необходимата техническа и кадрова обезпеченост за извършване на доставката.

Участниците следва да разполагат с необходимата техническа и кадрова обезпеченост за извършване на доставката.Участниците следва да опишат местонахождениетона обекта/обектите, с които разполага участника за извършване на основната си дейност, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, както и информация за служителите, които работят при участника.Предлаганите стоки следва да бъдат нови и неупотребявани, без скрити или явни дефекти, като участниците декларират, че при установяване на дефектна стока, същата ще бъде заменена най-късно в срок до 5/пет/ работни дни, считано от датата на постъпилата рекламация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Поръчката е разделена на две обособени позиции:по обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС-Видин“, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП- прогнозна стойност в размер на 800,00 лв.(осемстотин лева) без ДДС;
по обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДГС-Видин" - прогнозна стойност в размер на 5 200,00 лв. (пет хиляди и двеста) без ДДС.
Участникът трябва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 08.00 часа до 16,30 часа.
Канцеларските материали се доставят „до бюро“, т.е. доставят се до помещение, посочено от Възложителя.
Доставката по конкретната заявка трябва да се извършва в работното за ТП ДГС-Видин време като се предава на определено от Възложителя отговорно лице.
Срокът на изпълнение на поръчката е до седем календарни дни от получаване на заявката.
Подробна информация в условията на процедурата ,публикувани в Профила на купувача на хиперлинк:http://procurement.szdp.bg/
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/08/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

административната сграда на ТП ДГС Видин,гр.Видин,ул.Яворов1,ет.4

упълномощена да приема оферти Биляна Илиева
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва