Деловодна информация
0652
9600-18 04/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/07/2018 (дд/мм/гггг)
0652-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Септември 000351825
ул. Александър Стамболийски №37А
Септември BG423 4490 България
Кирил Герасимов +359 35617777
municipality@septemvri.org +359 35617779

Интернет адрес/и

http://www.septemvri.org

http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/158-96-00-18-18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/158-96-00-18-18
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на част от съществуващата улична мрежа,тротоари,съоръжения и принадлежности...
71521000      
Услуги

Предмета на обществената поръчка се изразява в извършване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на част от съществуващата улична мрежа, тротоари, съоръжения и принадлежности към тях в община Септември, област Пазарджик”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

община Септември, гр. Септември, с. Варвара, с. Симеоновец, с. Лозен, гр. Ветрен, с. Семчиново

Срокът за изпълнение на настоящата поръчка е в рамките на подготовката и изпълнението на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на част от съществуващата улична мрежа, тротоари, съоръжения и принадлежности към тях в община Септември, област Пазарджик”, но не по-късно от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол – Образец 15 /Акт 15/, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
За Дейност 1: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи” - Считано от датата на получено уведомление/известие от възложителя за стартиране на работата по упражняване на строителен надзор, със срок за изпълнение, до датата на подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) съставен на основание чл. 176, ал. 1 ЗУТ и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
За Дейност 2: Изготвяне на Окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и издаване на Технически паспорт на строежа по чл. 176 ,,б”, от ЗУТ – в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол – Образец 15 /Акт 15/, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
35120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ №: 13/07/2/0/00078/29.05.2018 г. с ДФЗ

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят, следва да притежава, към датата на сключване на договора за обществена поръчка, валидно удостоверение/лиценз, издадено от Дирекцията за национален строителен контрол/Министъра на МРРБ по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензии на консултанти за упражняване на Строителен надзор (ДВ, бр. 99/2003г.). Изпълнителя, трябва да бъде вписан в публичният регистър при Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съгласно чл. 167, ал. 2 от ЗУТ
(http://www.dnsk.mrrb.government.bg/UI/Register.aspx?0ZKDwUgLUJomQ%2fiVsaJkdkSil%2fq%2b4n%2bGx%2bCYa8KC1g0%3d) на ДНСК.
Изпълнителят, се задължава през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа валидно вписването си в регистъра на ДНСК, като при подписване на договора представя декларация свободен текст, че се задължава да подновяват лиценза/удостоверението и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя по договора за обществена поръчка.
Участника избран за изпълнител, се задължава през целия период на изпълнението на договора, да поддържа валидно вписването си в регистъра на ДНСК, като при подписване на договора представя декларация свободен текст, че се задължава да подновяват лиценза/удостоверението и поддържат валиден в съответствие със закона през целия период на действие на договора за обществена поръчка.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор по отношение на изискването по настоящата точка се доказва от един или повече от участниците в обединението, които ще изпълняват дейностите по упражняване на строителен надзор, изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и издаване на Технически паспорт на строежа по чл. 176 ,,б”, от ЗУТ.
Чуждестранните участници следва да отговарят по аналогичен начин на изискванията, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При подаване на оферта съответствието с този критерий за подбор се декларира чрез попълване на ЕЕДОП, Част ІV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“. Участниците могат да доказват съответствие с критериите за подбор, свързани с годност, самостоятелно, чрез член на обединение (при участник- обединение) или чрез подизпълнители, които ще изпълняват строителният надзор по поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за консултант извършващ строителен надзор по смисъла на ЗУТ.
Минимално изискуемо ниво
Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за консултант, извършващ строителен надзор по смисъла на ЗУТ за обекти минимум IV-та категория, с минимална застрахователна сума в размер на 50 000.00 лв. (петдесет хиляди лева), съгласно чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).
За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника, както и със застрахователна сума съответстваща на тази по чл. 5, ал. 4, т. 4 за съответната категория на обекта, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителен надзор.
При подаване на оферта съответствието с този критерий за подбор се декларира чрез попълване на ЕЕДОП, Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние”, т. 5) от ЕЕДОП.


Участникът да притежава валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност предназначена за консултант, извършващ строителен надзор по смисъла на ЗУТ за обекти минимум IV-та категория, с минимална застрахователна сума в размер на 50 000.00 лв. (петдесет хиляди лева), съгласно чл. 5, ал. 4, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнявал услуги с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата. Минимално изискуемо ниво
Участникът да има опит в изпълнение на поне 1 (една) услуга с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години назад, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходен предмет“ се разбира упражняване на строителен надзор при изпълнение на основен ремонт на пътища и/или улици.
При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира с попълване на ЕЕДОП, Част ІV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1б).
Участникът да разполага със собствен или нает технически персонал за изпълнение на поръчката.
Минимално изискуемо ниво
За изпълнение на обществената поръчка, участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен технически персонал от минимум следните лица със следната професионална компетентност:• Ръководител екип - Образование:
Строителен инженер с образователна степен минимум „Бакалавър“, по специалност „Пътно строителство” или еквивалентно за чуждестранни участници;
Опит:
Опит на ръководна позиция в изпълнение на минимум 1 (една) дейност и/или услуга по упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по основен ремонт на пътища и/или улици.
• Експерт по част „Пътна”:
Образование:
Строителен инженер с образователна степен минимум „Бакалавър“, по специалност „Пътно строителство” или еквивалентно за чуждестранни участници;
Опит:
Опит в изпълнение на минимум 1 (една) дейност и/или услуга по упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по основен ремонт на пътища и/или улици.
• Координатор по „Безопасност и здраве”:
Образование:
Строителен инженер по специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за чуждестранни участници;
Опит:
Опит в изпълнение на минимум 1 (една) дейност и/или услуга по координиране на безопасността и здравето при упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по основен ремонт на пътища и/или улици.
• Експерт по „Контрол на качеството”:
Образование:
Строителен инженер по специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за чуждестранни участници;
Опит:
Опит в изпълнение на минимум 1 (една) дейност и/или услуга по контрол на качеството при упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по основен ремонт на пътища и/или улици.
При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира с попълване на ЕЕДОП, Част ІV „Критерии за подбор”, раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6. Участникът да прилага системи или стандарти за управление на качеството, както и системи или стандарти за опазване на околната среда.
Минимално изискуемо ниво
Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват в областта на упражняването на строителен надзор, както и да има внедрена система за опазване на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват в областта на упражняването на строителен надзор. При подаване на оферта, информацията се попълва в ЕЕДОП, Част ІV „Критерий за подбор”, буква Г, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

община Септември, гр. Септември, ул. Александър Стамболийски №37А, заседателна зала (стая).

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продълж. от II. 1.1. Наименование: ... към тях в община Септември, област Пазарджик”.
Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи преди сключване на договора за обществена поръчка, гаранция за обезпечаване на изпълнението му в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС.
Гаранцията може да се представи, по избор на избрания за изпълнител участник в една от следните форми:
• парична сума, преведена по сметка на община Септември: Банка: Общинска банка АД ФЦ – гр. Пазарджик, банкова сметка: BG69SOMB91303347055701, BIC код: SOMBBGSF;
• банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя;
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Когато гаранциите се представят под формата на парична сума, тя трябва да е постъпила реално в банковата сметка на възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка.
Когато гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция, тя трябва да отговаря на следните изисквания:
1. да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция по образец на банката – издател, като съдържанието й предварително се съгласува от възложителя;
2. да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от възложителя, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на изпълнителя или друго основание за задържане на гаранцията за изпълнение по договора за обществена поръчка;
3. да бъде със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни, след изтичане срока на договора за обществена поръчка и приемане на пълния обем извършена работа.
Когато гаранцията за изпълнение се представя под формата на застраховка, изпълнителят предава на възложителя оригинален екземпляр на застрахователна полица, издадена в полза на възложителя, в която последният е посочен като трето ползващо се лице (бенефициер). Застраховката трябва да отговаря на следните изисквания:
1. да обезпечава изпълнението на конкретния договор чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
2. да бъде със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни, след изтичане срока на договора за обществена поръчка и приемане на пълния обем извършена работа

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва