Деловодна информация
00147
03 00-155 04/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00147-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Трън 000386790
пл. „Владо Тричков” № 1
Трън BG414 2460 България
инж. Евгения Такова +359 77319616
obshtina_tran@mail.bg +359 77787315

Интернет адрес/и

http://tran.bg/

http://tran.bg/site/page.php?27


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://tran.bg/site/page.php?27
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основни ремонти на водопроводни и канализационни съоръжения разположени на територията на Община Трън по обособени позиции
45332000      
Строителство

Предметът на поръчката включва строителни дейности във връзка с необходимостта от основни ремонти на водопроводни и канализационни съоръжения на територията на Община Трън
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
222833.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Основен ремонт на водохващане с. Бохова 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Трън

Предвидени са следните видове работи:
Подготвителни работи по водопровода:
- Изкоп на земни маси с булдозер на 40м.;
- Направа на отводнителна земна канавка.
Водохващане:
- Почистване на терена над утаителната шахта от паднала дървесина с диаметър 50см.;
- Превоз на дървесина до Община Трън;
- Почистване на секторите в утаителната шахта;
- Почистване на дъното на двата ръкава от загнили листа в у-к над утаителната шахта;
- Доставка и полагане по дъното на нетъкан гео текстил;
- Доставка и полагане на дренажна тръба ППЕ ф 125мм;
- Доставка и полагане на промит едрозърнест пясък 1.5-5мм;
- Доставка и полагане на промит дребнозърнест пясък 0.5-1.5мм;
- Доставка и полагане на двойно промит чакъл с едрина 5 -25мм;
- Доставка и полагане на двойно промит чакъл с едрина 25 -50мм;
- Направа на баражни прегради;
- Доставка и монтаж на UPVC дебелостеннa тръба 125mm;
- Доставка и монтаж на PVC сп.кран ф125mm компл. с части;
- Доставка и монтаж на фасонни части.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Трън.

II.2) Описание 1

Изграждане на нова канализация на ул. „Петър Асенов“ гр. Трън 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Трън

Предвидени са следните видове работи:
- Рязане на асфалтова настилка с фугорезачка;
- Разваляне на асфалтова настилка и направа на асф.кръпки;
- Изкоп за канализация с багер на транспорт полагане на пясъчна възглавница;
- Полагане на пясъчна възглавница;
- Полагане на PVC тръби ф355 за външна канализация;
- Направа на РШ да 3,00 м от сглобяеми елементи;
- Обратен насип с тр.камък;
- Трамбоване на обратен насип;
- Превоз на стр.отпадъци и з.п. с камион до 50км;
- Полагане битумна емулсия.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Трън.

II.2) Описание 1

Основен ремонт на водопроводна връзка между водохващане с. Милославци до резервоар с. Ярловци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. София

Предвидени са следните видове работи:
I.а Работи по водопровода - с.Ярловци до резервоар:
- Механизиран изкоп с багер на отвал;
- Ръчен изкоп за подравняване;
- Направа на пясъчна подложка и уплътняване около тръбопровода;
- Засипване, разриване на земни маси – механизирано;
- Уплътняване насип на пластове от 20 см. земни почви;
- Тръби РЕ-HD ?90 PN1.0;
- Монтаж РЕ-HD ?90 PN1.0;
- Промиване и дезинфекция водопровод;
- Изпитване водопровод под хидравл. Налягане;
- Проби ХЕИ;
- Сигнална лента;
- Детекторна лента с три медни жила.
I.б Работи по водопровода с.Милославци след каптажа:
- Механизиран изкоп с багер на отвал;
- Ръчен изкоп за подравняване;
- Направа на пясъчна подложка и уплътняване около тръбопровода;
- Засипване, разриване на земни маси – механизирано;
- Уплътняване насип на пластове от 20 см. земни почви;
- Тръби РЕ-HD ?90 PN1.0;
- Тръби РЕ-HD ?90 PN1.6;
- Монтаж РЕ-HD ?90;
- Промиване и дезинфекция водопровод;
- Изпитване водопровод под хидравл. Налягане;
- Проби ХЕИ;
- Сигнална лента;
- Детекторна лента с три медни жила.
II. Преминаване през дере:
- Механизиран изкоп с багер на отвал;
- Доставка стоманени тръби ф273 x 6.3;
- Монтаж на стоманена тръба ф273 x 6.3.
III. Съоръжения
III.a Шахта
- Полагане на скална маса по дъното на шахтата;
- Доставка и монтаж на конусовидна глава;
- Доставка и монтаж на стб. пръстени за ревиз. шахти d=1000mm; H=1000mm, двойна арм.;
- Доставка и монтаж на стб. пръстени за ревизионни шахти d=1000mm; H=750mm;
- Направа и поставяне на желязно стъпало Ф18мм;
- Доставка и монтаж на стб. капаци за шахти.
IV. Доставка и монтаж арматури (1.0 MPa) по водопровода:
- Спирателен кран ?50 - за калник;
- Автоматичен въздушник Ф50
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Трън.

II.2) Описание 1

Изграждане на резервоар LLDPE-20 куб.м. с. Глоговица 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Трън

Предвидени са следните видове работи:
I. Резервоар
- Механизиран изкоп с багер на отвал в т.з.п;
- Ръчен изкоп за подравняване;
- Доставка и полагане на скална маса 32-45 мм.;
- Трамбоване през насип от 25 см.;
- Направа на армиран подложен бетон с дебелина 10 см.;
- Доставка и монтаж на анкерен дюбел ф12 мм;
- Доставка и монтаж на шина неръжд, ш.20мм дебелина 1мм;
- Доставка на резервоар за вкопаване полиетилен LLDPE- 20 куб.м.;
- Доставка на пясък за засипване;
- Засипване с пясък ръчно до кота 0.00;
- Доставка на земни маси от депо до 15 км;
- Засипване, разриване на земни маси – механизирано;
- Уплътняване насип на пластове от 20 см. земни почви - с ръчна трамб.;
- Затревяване с устойчива тревна смеска;
- Направа на връзки с тръбопровод ф100 мм.;
- Доставка и монтаж на СК ф100
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
16666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Трън.

II.2) Описание 1

Основен ремонт на водопровод с. Горочевци 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Трън

Предвидени са следните видове работи:
I.a Работи по разпределителна водопроводна мрежа - с. Горочевци:
- Механизиран изкоп с багер на отвал;
- Ръчен изкоп за подравняване;
- Направа на пясъчна подложка и уплътняване около тръбопровода;
- Доставка и полагане на скална маса с едрина до 45мм с трамбоване - 5 проходки;
- Засипване, разриване на земни маси – механизирано;
- Уплътняване насип на пластове от 20 см. земни почви;
- Тръби РЕ-HD ?75 PN1.0;
- Монтаж РЕ-HD ?75 PN1.0;
- Промиване и дезинфекция водопровод;
- Изпитване водопровод под хидравл. Налягане;
- Проби ХЕИ;
- Сигнална лента;
- Детекторна лента с три медни жила.
II. СВО
- Изкоп мех. в з.почви дълб до 2,0 м.;
- Обратен насип върху тръбопровод – ръчно;
- Доставка и монтаж на водовземна скоба ф75*3/4";
- Доставка и монтаж на тротоарен спирателен кран (ТСК) ф3/4";
- Доставка и монтаж на тръба ПЕВП ф25 мм;
- Доставка и монтаж на свързващи части ПЕВП ф25 мм.
III. Доставка и монтаж арматури (1.0 MPa) по водопровода:
- Спирателен кран ?80/pN1.0 - за отклонение;
- Доставка и монтаж на тройник 75/75/75;
- Доставка и монтаж на фланшово съединение компл. ф80.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
41166.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от бюджетните средства на Община Трън.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи четвърта група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
Забележка: Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Или
- Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция изискването не се прилага кумулативно.
2. Участникът за всяка от позициите трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката)
Информацията за лицата от екипа, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
Информацията за лицата, който не са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 2) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т.3, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответния сертификат.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа.
Забележка: Изискването се прилага за всяка една от обособените позиции, включени в предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва разполага със следните технически лица за изпълнение на поръчката:
1). Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ВиК” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
2). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка, следва да се разбира строително – монтажни работи, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа.
Забележка: В случай че участник е подал оферта за повече от една обособена позиция, не е необходимо да представя отделни екипи за изпълнение по отделните обособени позиции. Ако участникът бъде определен за изпълнител по повече от една обособена позиция, преди сключването на договора трябва да предложи различни експерти за всяка една обособена позиция, която ще изпълнява. В този случай предложените нови експерти трябва да отговарят на минималните изисквания за съответните експерти, посочени в настоящата точка.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Трън, площад "Владо Тричков" № 1, сградата на общинската администрация на Община Трън.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
6. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, по отношение на критериите, свързани с икономическото и/или финансово състояние и/или техническите способности и/или професионалната компетентност, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
7. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
8. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
9. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва