Деловодна информация
01263
215 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
01263-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов №15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 29237240
lyulin@sofia.bg +359 29250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000368
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Люлин”
15000000      
Доставки

Предметът на поръчката включва: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Люлин”. Възложителят може да заяви по-малък брой доставки от прогнозните количества, в зависимост от необходимостта и в рамките на прогнозната стойност.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4837600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
15200000      
15300000      
15400000      
15500000      
15600000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Детските заведения на територията на Столична община - район "Люлин". Точното местонахождение е описано в документацията за участие.

Пр.мляко – 3.2% 112711 л, Кисело мляко- 2 % масл-90940 бр , Кисело мляко 3.6 % масл - 190936 бр, Кисело мляко плодово-31450 бр, Краве масло – 96590 бр, Кашкавал – 4747 кг, Сирене краве - 1566 кг, Сирене краве – 16464 кг, Сирене крема - 3849 бр, Топено сирене – 782 бр, Извара – 8460 кг, Майонеза – 1096 бр, Пилешка пържола от бут -4282 кг, Пилешко филе – 7123 кг, Пилешки бутчета – 9495 кг, Телешко месо – 1537 кг, Свинско месо- 13880 кг, Агнешко месо - 543 кг, Агн.бут-1600кг, Заешко месо – 1297кг, Кайма смес – 17428 кг,Мляно месо-16000кг,Пуешко месо-5400кг, Сух колбас - 480 кг, Шунка -365 кг, Малотр. колбас – 250 кг, Филе Бяла Риба – 11500 кг, Филе скумрия – 300 кг, Филе Тилапия – 6808 кг, Яйца кокоши – 370550 бр, Слънч. масло – 15642 л, Брашно – 17650 кг, Жито - 2300 кг, Ориз - 12062 кг,Ориз кафяв-4000кг, Грис - 2930 кг, Кифла - 13735 бр, Козунак - 6273 бр, Милинка - 470 бр, Рогче - 2978 бр,Тутманик - 3402 бр, Сиренка - 2100 бр, Питки – 1736 бр, Реване - 1000бр, Хляб Добруджа -194314 бр, Хляб Пълноз-60340 бр, Макарони -14007 бр,Макарони пълноз-15800бр,Фиде - 3749 бр, Юфка - 1696 бр, Овесени ядки - 2080 кг, Дом. юфка - 7433 бр, Кус кус - 5582 бр, Спагети - 1506 бр, Бискв обикн с краве масло - 27333 бр, Боб - 4237 кг, Боб лющен - 742 кг, Леща - 4582 кг, Лющена леща - 204 кг, Елда - 21 кг, Качамак - 183 кг, Нахут - 108 кг, Киноа-150кг,Чия-120кг,Амарант-150кг,Мюсли - 465 кг, Орехови ядки - 97 кг, Халва - 2991 кг, Обикн. корнфлейкс - 1369 кг, Бутер тесто - 1686 бр, Кори - 8848 бр, Замразен грах - 2545 кг, Замразен зелен фасул - 882 кг, Замразен карфиол - 680 кг, Замразен спанак - 4750 кг, Замразени броколи - 178 кг, Замразени зеленч. микс - 718 кг, Домати - 5522 кг, Зеле - 22487 кг, Копър - 4670 вр, Краставици -12462 кг, Лук кромид-20134 кг, Магданоз - 20360 вр, Моркови - 13760 кг, Праз лук - 4048 кг, Лук кромид пресен - 50 кг, Марули -57 кг,Спанак - 286 кг,Тиквички - 4590 кг, Чесън сух - 156 кг, Чушки - 3215 кг, Червено цвекло - 315 кг, Ряпа - 109 кг,Авокадо-100кг, Карфиол-7200кг,Гъби пресни - 342 кг, Грах стерилизиран - 10538 бр, Гювеч - 1601 бр, Домати консерва - 45500 бр, Зелен фасул консерва - 14048 бр, Мариновани краставици - 1493 бр, Лютеница - 12500 бр, Паприкаш - 4386 бр, Доматено пюре - 2242 бр, Кисело зеле - 807 бр,Царевица-1200бр, Маслини без костилка - 916 кг, Банани - 103556 кг, Грозде - 19315 кг, Дини - 24166 кг, Кайсии - 2108 кг, Киви - 12622 кг, Круши - 17994 кг, Лимони - 2249 кг, Мандарини - 24801 кг, Портокали - 32082 кг, Праскови - 5966 кг, Нектарини - 2326 кг, Пъпеши - 7834 кг, Тиква - 3182 кг, Череши - 1857 кг, Ябълки - 118698 кг, Грейпфрут - 757 кг, Сини сливи - 1051 кг, Ягоди - 2123 кг, Компот кайсия - 1068 бр, Компот праскова - 2784 бр, Нектар кайсия - 1865 л, Нектар праскова - 1660 л, Нектар ананас - 8474 л, Натурален плодов сок - 12176 л, Натурален плодов сок - 8546 л, Натурален плодов сок - 6718 бр, Сироп Арония - 92 бр, Мармалад - 7600 бр, Конфитюр - 13330 бр, Картофи - 60216 кг, Картофено пюре - 200 бр, Нишесте - 55484 бр, Рафинирана бяла захар - 27930 кг, Пудра захар - 196 кг, Мед пчелен - 1979 бр, Чай билков - 17360 бр, Чай плодов- 5526 бр, Какао - 954 бр, Ванилия - 21261 бр, Дафинов лист - 617 бр, Джоджен сух - 1265 бр, Канела - 1438 бр, Сода бикарбонат - 2012 бр, Черен пипер - 40 бр, Червен пипер - 4950 бр, Чубрица ронена - 5734 бр, Шарена сол - 2208 бр, Бакпулвер - 3842 бр, Галета - 88 кг, Мая суха - 6231 бр, Целина суха - 7053 бр, Чесън на прах - 380 бр, Стафиди - 10 кг, Пастет - 14745 бр, Трапезна сол - ситна - 3196 кг, Трапезна сол - едра - 160 кг, Оцет - 408 бр, Боза - 978 л
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на превантивен контрол за безопасността и съответствието на хранителни продукти при изпълнение предмет на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4837600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


При условие, че възложителят своевременно е открил обществена поръчка с аналогичен предмет, съобразявайки законовоустановените срокове за обжалването й, но към момента на изтичане на срока на настоящия договор процедурата не е приключила с влязло в сила решение за избор на изпълнител,при изпълнение на изискванията на чл.116 от ЗОП, Възложителят си запазва възможност за удължаване на срока на договора с 12 /дванадест/ месеца, като прогнозната стойност на допълнителното възлагане е в размер на 1 212 600 / един милион двеста и дванадесет хиляди и шестстотин / лева без ДДС. Артикулите са предмет на основния договор, а количествата са описани в II.2.14 и VI.3 Допълнителна информация .
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прясно мляко –3.2% 37570 л, Кисело мляко- 2 % масленост - 30313 бр , Кисело мляко 3.6 % масленост - 63645 бр, Кисело мляко плодово-10483 бр, Краве масло – 32197 бр, Кашкавал от краве мляко – 1582 кг, Сирене краве - 522 кг, Сирене краве – 5488 кг, Сирене крема - 1283 бр, Топено сирене – 261 бр, Извара – 2820 кг, Майонеза –365 бр, Пилешка пържола от бут - 1427 кг, Пилешко филе – 2374 кг
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да разполага с обект, регистриран по чл. 12 от ЗХ за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на поръчката, издадено от съответната ОДБХ. При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо групите храни от предмета на поръчката, съобразно с извършваната от лицето дейност, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14 ал. 3 от Закона за храните). При участник чуждестранно лице, същото следва да разполага с обект, регистриран съгласно законодателството на съответната държава.
Изискуеми документи: За целта участникът следва да е в състояние да представи по реда на чл. 67, ал. 5 или 6 ЗОП декларация-описание на обекта/обектите, регистрирани по чл. 12 ЗХ, от които се извършва дейността, както и удостоверение за регистрация по чл. 12 ЗХ за търговия на едро, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, на името на участника.
За доказване на съответствието си с изискването за годност участника следва да представи попълнен ЕЕДОП в частта по т. „Годност”, подточка 1, като от описанието следва да се установява осигуряването на обект с надлежна регистрация по чл. 12 от Закона за храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има минимален общ оборот на стойност не по-малка от двукратния размер от прогнозната стойност на поръчката, включително и опцията, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - /търговия с хранителни продукти/ , включително и опцията, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
3. Участникът следва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви, както следва:
3.1. Коефициент на обща ликвидност (К ол) Участниците следва да са постигнали положително съотношение между определени активи и пасиви, а именно – между текущите активи и текущите задължения за последната отчетна година (2017 г.).
Коефициентът на обща ликвидност се изчислява по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 ППЗОП въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на последната финансова година (2017 г.).
3.2. Коефициент на бърза ликвидност (К бл)
Този показател изразява непосредствената способност на предприятието на участника да обслужва текущите си задължения с по-бързо ликвидните краткосрочни активи. Изчислява се по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП, въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на съответната година (2017)
При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за икономически и финансово състояние в раздел Б, част IV на ЕЕДОП. За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП участниците следва да представят един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката
Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител следва да представи документи по чл. 62 ал.1 т.3 от ЗОП-годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването ими се изисква , в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл.62 ал. 1,т. 1и т.4 от ЗОП.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Минимално изискване по т. 1. Участникът трябва да има минимален общ оборот на стойност не по-малка от двукратния размер от прогнозната стойност на поръчката, включително и опцията, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 9 675 200 лв,
Минимално изискване по т. 2:Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - /търговия с хранителни продукти/ , включително и опцията на стойност не по-малка от 4 837 600 лв., изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минимално изискване по т.3:
3.1. Коефициент на обща ликвидност (К ол)- минимум 1,5, изчислен по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 ППЗОП въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на последната финансова година (2017 г.).
3.2Коефициент на бърза ликвидност (К бл) - минимум 1, изчислен по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 ППЗОП въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на последната финансова година (2017 г.).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има внедрени:
1.1 Система за управление на качество по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 9001 или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
1.2Система за управление на безопасността на храните по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 22000 или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки
2.Участникът да разполага с транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка. Транспортните средства за превоз на храни от животински произход следва да разполагат с валидни удостоверения за регистрация на специализирани транспортни средства, издадени от ОДБХ.


1. Система за управление на качество по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 9001 или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически изисквания в ЕЕДОП част IV, раздел Г. При поискване от възложителя по реда на чл. 67, ал. 5 ЗОП участникът, а при условията на чл. 67, ал. 6 ЗОП определеният изпълнител, следва да представи заверено копие от сертификат по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват–доставка на хранителни продукти
2. Система за управление на безопасността на храните по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 22000 или еквивалентна с обхват доставка на хранителни продукти. При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията в ЕЕДОП част IV, раздел Г. При поискване от възложителя по реда на чл. 67, ал. 5 ЗОП участникът, а при условията на чл. 67, ал. 6 ЗОП определеният изпълнител, следва да представи заверено копие от сертификат по актуален към датата на подаване на офертата стандарт EN ISO 22000 или еквивалентен с обхват–доставка на хранителни продукти .
Системите следва да са внедрени в обекта, от който ще се извършват доставките.
3.Участниците в процедурата трябва да разполагат с минимум 9 /девет / специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка, тъй като доставките се извършват до различни обекти на възложителя, посочени в документацията. Транспортните средства, предвидени от участника за доставка на продукти от животински произход, трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД. Специализираните транспортни средства трябва да осигуряват съответните температурни параметри и условия за превоз на различни групи храни от животински произход. Удостоверенията за регистрация за транспортиране на хранителни продукти следва да са издадени след 01.01.2007 г. При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически възможности в ЕЕДОП, част IV, раздел В, т.9.
При условията на чл.67 ал.5 и 6 от ЗОП участникът следва да представи декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, в която следва да се опишат транспортните средства, както и номерата на удостоверенията за регистрация, издадени от ОДБХ, когато е приложимо. В случай, че транспортните средства не са собствени, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП се представя доказателство, че участникът ще разполага с тях за срока на договора за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3%) от стойността на договора без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след края на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG89SOMB91303319107701, BIC: SOMBBGSF, адрес: Банка: Общинска банка, клон „Люлин”. 2. Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София , бул. Захари Стоянов №15

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ II.2.14 -Пил.бутчета –3165кг,Тел.месо –512кг,Св.месо-4627кг,Агн.месо-181кг, Агн.бут-533кг,Заешко месо–432кг,Кайма–5809кг,Мляно месо-5333кг,Пуешко месо-1800кг,Сух колбас -160кг, Шунка-122кг, Малотр. колбас–83кг,Филе Бяла Риба–3833кг,Филе скумрия 100кг, Филе Тилапия–2269кг,Яйца–123517бр, Слънч. масло-5214л, Брашно–5883кг,Жито-767кг,Ориз-4021кг,Ориз кафяв-1333кг,Грис-977к,Кифла-4578бр Козунак-2091бр,Милинка-157бр,Рогче-993бр,Тутманик-1134бр,Сиренка-700бр, Питки–579бр,Реване-333бр,Хляб Добруджа-6477 бр,Хляб Пълноз.-20113бр,Макарони-4669бр,Макарони пълноз-5266 бр Фиде-1250бр,Юфка-565бр,Овес.ядки-693кг,Дом. юфка-2478бр,Кус кус-1861бр Спагети-502бр Бисквити обик.-9111бр,Боб-1412 кг,Боб лющен-247 кг,Леща-1527кг,Лющена леща-68кг,Елда-7кг,Качамак-61кг Нахут-36кг, Киноа-50кг,Чия-40кг,Амарант-50кг Мюсли-155кг,Орех.ядки-32кг,Халва -997кг,Обикн. корнфлейкс-456кг,Бутер тесто-562бр, Кори-2949бр,Замр. грах-848кг,Замр. зелен фасул-294 кг, Замр.карфиол-227кг,Замр.спанак-1583кг,Замр.броколи-59кг,Замр. зеленч. -239кг,Домати-1841кг Зеле-7496кг,Копър-1557вр,Краставици-4154кг,Лук-6711кг,Магданоз-6787вр,Моркови-4587 кг,Праз лук-1349кг,Лук пресен-17кг, Марули-19кг,Спанак-95кг,Тиквички-1530кг,Чесън сух-52кг,Чушки-1072кг,Червено цвекло-105кг,Ряпа-36 кг,Авокадо-50кг Карфиол-3600кг, Гъби пресни-114кг,Грах стерилиз-3513бр, Гювеч-534бр,Домати консерва-15167бр,Зелен фасул консерва-4683 бр, Марин.краставици-498бр,Лютеница-4167бр,Паприкаш-1462бр,Доматено пюре-747бр,Кисело зеле-269бр,Царевица-400бр, Маслини-305кг,Банани-34519кг,Грозде-6438кг,Дини-8055кг,Кайсии-703кг,Киви-4207кг,Круши-5998кг,Лимони-750кг,Мандарини - 8267кг,Портокали-10694кг,Праскови-1989кг,Нектарини-775кг,Пъпеши-2611кг,Тиква-1061кг,Череши-619кг,Ябълки-39566 кг, Грейпфрут-252кг,Сини сливи-350кг,Ягоди-708кг,Компот кайсия-356бр,Компот праскова-928бр,Нектар кайсия -622л,Нектар праскова-553л,Нектар ананас-2825л,Натурален плодов сок-4059л,Натурален плодов сок-2849л,Натурален плодов сок-2239 бр, Сироп Арония-31бр,Мармалад-2533бр,Конфитюр-4443бр,Картофи-20072кг,Картоф.пюре-67бр,Нишесте-18495бр,Рафинирана бяла захар-9310 кг,Пудра захар-65кг,Мед-660бр,Чай билков-5787бр,Чай плодов-1842бр,Какао-318бр,Ванилия-7087бр,Даф лист-206бр, Джоджен сух-422бр,Канела-479бр,Сода бикарбонат-671бр,Черен пипер-13бр,Червен пипер-1650бр,Чубрица ронена-1911 бр, Шарена сол-736бр,Бакпулвер-1281бр,Галета-29кг,Мая суха-2077бр,Целина суха-2351бр,Чесън на прах-127бр,Стафиди-3 кг, Пастет-4915бр,Трап сол ситна-1065кг,Трап. сол едра-53кг,Оцет-136бр,Боза-326 л. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване: 1.За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 т.4 и т.5 от ЗОП. За участниците важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за иконом. и финан.отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;2.Участник, който не е посочил цена и процент отстъпка или надценка за всички артикули от предмета на поръчката или е предложил единични цени и процент отстъпка или надценка извън посочените граници на съответния артикул, обявена в бюлетина на "САПИ" ООД към датата на откриване на процедурата;3.Участник, в чието техническо предложение не са оферирани минимум 30 бр. изпитвания по органол.,микроб и физико-химични показатели за артикули обект на поръчката с изключение на пресни плодове и зеленчуци и минимум 10 броя сертификати за съответствие с пазарните стандарти на ЕС за пресни плодове и зеленчуци за 10 бр. различни артикули.4.При липса на подадена таблица за съответствие за един или повече артикули ,непълна таблица за съответствие или наличие на несъответствие с техн. задание на възложителя.5.При липса на представени протоколи или показател от изпитване или на др.доказателства за съответствие, за продукти маркирани(**).6.Който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията,посочени в документация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва