Деловодна информация
56
ОХ-11-130 26/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
56-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмета на Община Харманли- Мария Иванова Киркова 000903939
гр.Харманли, пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Гергана Стоилова и инж. Пламен Ангелов +359 373-82015
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/stroitelen-nadzor-kompostirashha-instalacziya/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Кмета на Община Харманли- Мария Иванова Киркова 000903939
ул. Петко Каравелов №4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова, Петя Делева, Янка Бакалова и Мариана Димитрова +359 373-83383
obshtina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Стр. надзор на проект: Изграждане на общ. съоръжение за компостиране на разделно събрани биоразградими и зелени отпадъци по приоритетната ос: Отпадъци към Оперативна програма Околна среда 2014–2020г
71521000      
Услуги

Избор на консултант за осъществяване на строителен надзор (в това число и оценка за съответствието) на проект: „Изграждане на общинско съоръжение за компостиране на разделно събрани биоразградими и зелени отпадъци" по приоритетната ос: „Отпадъци“ към Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
65000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71324000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Конкретният обект, където ще се изпълняват СМР е в границите на съществуващото Депо за твърди битови отпадъци - гр. Харманли, находящо се в ПИ 77181.8.176 (местност Бешката).

В обхвата на обществената поръчка ще се изпълнява и осъществява строителен надзор при изпълнение на обект: „Проектиране и строителство за изграждане на компостираща инсталация в границите на Регионално депо за неопасни отпадъци – Харманли“, в това число изготвяне на доклад за оценка за съответствието и контрол при доставката на оборудването, необходимо за експлоатация на инсталацията.
В обхвата на обществената поръчка са включени за изпълнение следните дейности:
• Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект;
• Упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, свързани с неговото прилагане;
• Осигуряване на законосъобразно стартиране на строежа;
• Коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
• Извършване на СМР съобразно с одобрения инвестиционен проект и спецификации;
• Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството, както и изпълнение на функцията на координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
• Опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи;
• Спазване на изискванията на екологичното законодателство и приложимите към него нормативни актове и наредби;
• Осъществяване на контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации;
• Технически контрол по част „Конструктивна“;
• Контрол и приемане на всички доставки съобразно разработения и одобрен работен проект;
• Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
• Проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи;
• Контрол за годността на строежа за въвеждане в експлоатация;
• Геодезическо заснемане на целия строеж, изготвяне на документация за издаване на Удостоверение от службата по кадастъра за изпълнение на задължението по чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР);
• Изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за целия обект или за съответната част от обекта, ако се извърши поетапно предаване на части от целия строителен договор;
• Изготвяне на технически паспорт на строежа;
• Предоставяне на помощ и съдействие на Възложителя за изпълнение на договора за СМР през гаранционния период съгласно изискванията на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за извършени строително-монтажни работи;
• Други задължения, произтичащи от действащото законодателство и от договора за възлагане на дейностите.
Условно изпълнението на дейностите може да бъде разделено на два етапа които включват:
1.Оценка за съответствие на разработения инвестиционен проект в работна фаза, която обхваща проверка за съответствие с:
• Правилата и нормативите за устройство на територията;
• Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ;
• Взаимната съгласуваност между отделните части на проекта;
• Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
• Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива;
• Специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива;
• Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работния проект със съществените изисквания към строежите.
2.Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обекта:
При изпълнение на този етап Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да предостави услуги, които да осигурят пълното и надлежно изпълнение на задълженията му, в съответствие с действащото законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
П2 - 40
II.2.6) Прогнозна стойност
65000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
430

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектът е финансиран от приоритетна ос 2: Отпадъци на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020“, в рамките на процедура за предоставяне на БФП с референтен № BG16M1OP002-2.005.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава валидно удостоверение/лиценз за упражняване на дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно.
Когато участник в процедурата е чуждестранно лице, същият следва да притежава документ, удостоверяващ правото да извършва такива дейности, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ
В случай, че участникът участва като обединение, удостоверение /лиценз/ за упражняване на съответната дейност по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ или еквивалентно трябва да има всеки член на обединението, който ще извършва строителен надзор, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват съответните дейности.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
1. Заверено копие на валидно удостоверение/лиценз за упражняване на дейност/тите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, придружено от поименен списък на технически правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издадено на името на участника (участника/ците в обединението, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението), или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, по смисъла на § 2, т 67 от ДР на ЗОП, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 65 000 лв.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се има предвид сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка: реализиран оборот от услуги по упражняване на строителен надзор и/или оценка за съответствие на инвестиционни проекти на минимум четвърта група, втора категория строежи или по-висока категория.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2а от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 3, т. 2 и ал. 4, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория строеж).
В случай, че участникът участва като обединение, валидна застраховка „Професионална отговорност“ трябва да има всеки член на обединението, който ще упражнява строителен надзор, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват съответните дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителен надзор.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.


1.За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
1.1.заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
1.2. справка по години за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, по смисъла на § 2, т 67 от ДР на ЗОП, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
2.1. Доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 4, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обекта на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория строеж).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности (един брой дейност) с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се имат предвид изпълнена услуга (дейност) по упражняване на строителен надзор и/или оценка за съответствие на инвестиционни проекти на минимум четвърта група, втора категория строежи.
При използване на подизпълнител, изискванията по т. 3.1. се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с упражняване на строителен надзор и/или оценка за съответствие.
2. Участникът трябва да притежава сертификат, който удостоверява наличието на система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, включващ в обхвата си упражняване на строителен надзор и извършване на оценка за съответствие.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
В случай, че участникът участва като обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще извършва строителен надзор, съобразно разпределението на участието при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
3.Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, включващ ключови експерти с позиции, квалификация и професионален опит, както следва:
Ръководител на екипа
Квалификация и умения - висше образование, в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, или еквивалент, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Професионален опит – Минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността.
Инженер „Строителен конструктор“
Квалификация и умения - висше образование, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна.
Инженер геолог
Квалификация и умения - висше образование, специалност „Геология“ или еквивалентна.
Инженер геодезист
Квалификация и умения - висше образование, специалност „Геодезия“ или еквивалентна.
Координатор по безопасност и здраве
Да притежава валидно удостоверение да притежава удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ.
Специалист за контрол на качеството - притежаващ валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на дейности (един брой дейност) с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.


1. За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
1.1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство/а (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за извършените услуги.
2. За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
2.1. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ЕN ISO 9001:2015, включващ в обхвата си упражняване на строителен надзор извършване на оценка за съответствие или еквивалент.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. За доказване на посочените изисквания, участниците представят преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП или при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП:
3.1. Списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, включващ ключови експерти с позиции, квалификация и професионален опит, както следва:
1.Ръководител на екипа;
2.Инженер „Строителен конструктор“;
3.Инженер геолог;
4.Инженер геодезист;
5.Координатор по безопасност и здраве;
6.Специалист за контрол на качеството.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Харманли, пл. Възраждане №1, Сградата на общинска администрация, Конферетна зала, етаж 4

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок от публикуването в РОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва