Деловодна информация
02538
ОПИ- 790 26/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
02538-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Гергана Чолакова +359 8036035
gcholakova@prb.bg +359 9633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-systezanie-s-predmet-uslug-112


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-systezanie-s-predmet-uslug-112
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Гергана Чолакова +359 8036035
gcholakova@prb.bg +359 9633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-systezanie-s-predmet-uslug-112

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по отпечатване по три самостоятелно обособени позиции. ОПИ - 790/26.06.2018
79810000      
Услуги

Обособена позиция № 1 има за цел да осигури отпечатване на дневници, книги, регистри, пликове с лого, папки и други материали за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак, ПД „Изгрев“ – гр. Бяла и Бюро по защита при главния прокурор. Обособена позиция № 2 има за цел да осигури отпечатване на полимерни прозрачни пликове, хартиени пликове и самозалепващи се стикери за нуждите на ПРБ.Обособена позиция № 3 има за цел да осигури изработване и доставка на печатни и рекламно-информационни материали по проект „Повишаване интегритета и мотивацията на прокурорите. Наказателното преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
33693      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Отпечатване на дневници, книги, регистри, пликове с лого, папки и други материали за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак, ПД „Изгрев“ – гр. Бяла и БЗ при главния прокурор. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199710      
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

За ВКП, ВАП, АГП, УБ „Цигов чарк“ – гр. Батак и ПД „Изгрев“ – гр. Бяла: гр. София, бул. „Витоша“ № 2.За НСлС: гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 42, За БЗ: гр. София, ул. „Майор Г.Векилски“ №2

Обособена позиция № 1 има за цел да осигури изработването и доставката на дневници, книги, регистри, пликове с лого, папки и други материали както следва:Папка -преписка, 225х320 мм – 25000бр, Опис на пощенски пратки -40бр. Плик 229х324 мм - 15000бр. Плик 160х230 мм – 23000 бр; Плик 114х162 мм – 15000бр.; Т-дка прил. № 4 към чл.70, т.4 ППЗЗКИ, 100 листа – 80бр., ; Т-дка прил. № 4 към чл.70, т.4 ППЗЗКИ, 10 листа-25бр; Стикери самозал. 10,5/3,5 см -22бр., Рег. за отчет на експ. писма – 5 бр., Дн-к за коресп-ция-10бр.; Книга за предаване на док. за изпълнение от служ.– 10бр.,Рег. за водене на отчет на док. – 15 бр., Рег. При. 2 към чл.68, ал.1 от ППЗЗКИ – 50 бр.; Дневник- 20бр.; Хартия лен (с воден знак) без лого -1000бр., Дн-к ЕСДП-25бр., Азбучник – 30 бр, Вх.Дн-к - за рег. на първоначални док-ти – 10бр, Разносна книга-30бр.; Самозал. се стикери - етикети за ВД, размери 100х60-1000бр; Рег. за отп. Док-ти от АИС – 22бр, Папка лукс, структурен картон бордо 280 гр. , с лого на ПРБ и надпис-850бр.; Грамоти с лого – хартия дизайн цветна -500бр., Хартия лен (с воден знак) с лого и надпис- 2000бр, Папка лукс -200бр., Подаръчна торбичка, 44,5/32/12 см- 200 бр., Подаръчна торбичка, 36/24/9 см- 200 бр,Подаръчна торбичка, 25/16/7 см-50бр., Пропуск за ед-тно влизане в НСлС – 250бр., Опис на пощ. пратки – 70бр, Дн-к за посетители – 2бр, Леп. за запечатване с р-р 75х210 мм-6000бр, Рег.Прил. № 1 към чл.62, ал.1, т.3 от ППЗЗКИ – 12 бр, Рег. за предост. на ключове за достъп до стая за изготвяне на документи -2бр., Контролен лист за отразяване на запознаване с документ, Приложение № 5 към чл.70, ал.5 от ППЗЗКИ-20бр, Рег. Приложение № 20 към чл.159, ал.1 от ППЗЗКИ- 12бр., Рег. за посетени местопроизшествия – 6 бр., Рег. за извършени експертизи- 6 бр., Инвентарни номера - самозалепващи се стикери 3/2 см. – 6000бр., Книга архив, твърди корици, 300х350 мм, 200 листа-10бр., Дн-к специален отчет дела, формат А3, твърди корици, 200 листа – 14бр., Дн-к ЕДСД, формат А4, твърди корици, 100 листа – 10бр., Рег. за регистириране на отчетни документи и/или сборове от документи, Приложение №3 км чл.70, т.3 от ППЗЗКИ – 3 бр, Рег. за отчета на печатите и щемпелите – 2бр, Рег. за отчета на литературата, съдържаща класифицирана информация – 1 бр, Книга за контрол на регистратурата- 2бр., Рег. за отчета на носителите за многократен запис-8бр, Рег. за отчета на работните тетрадки, съдържаща класифицирана информация- 3 бр., Рег. за отчета на размножени документи, съдържаща класифицирана информация-10бр., Рег. за използване на специалните разузнавателни средства -15 бр, Рег. за приемане и предаване на лични документи -5бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция № 1: финансирането е с бюджетни средства на Прокуратура на Република България. Възложителят предоставя образци на изискуемите за отпечатване документи по следните позиции от техническото задание Позиция № 11,12 ,21,29,30,31,32, 34,37,38,40,41,51. Възложителят не изисква гаранция за изпълнение на договора.

II.2) Описание 1

Изработка на пликове за изземване и съхранение на веществени доказателства за нуждите на ПРБ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка: гр. София, бул.„Г.М.Димитров“ № 42”, Национална следствена служба.

Обособена позиция № 2 има за цел да осигури изработването и доставката на полимерни прозрачни пликове, хартиени пликове и самозалепващи се стикери както следва:Полимерни прозрачни пликове – размери 200/300 мм - 10 500 бр.; р-р 360/400 мм - 10 400 бр.; р-р 400/600 мм -14 300 бр.; Хартиени пликове – размери 162/229 мм - 9 600 бр.; р-р 250/353 мм - 10 000 бр; р-р 300/400 мм - 13 200 бр.; Самозалепващи се стикери – размери 25/10 мм - 5 000 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На ос. чл. 52, ал.5 ЗОП В-лят изисква от уч-те да представят мостри(М) на всички вид. арт. (по 5 броя от всеки арт. и р-р). М ще бъдат изп. за пров. на съот-ето с техн. спец. Ще бъдат изсл. следните пок-ли: трайно прецизно залеп. на леп. лента, насит.на печата/маст-лото, здр. и уст-ст на израб. на плика. В рез-тат на изсл-то ще бъде наруш. целостта или търг. вид на М. Фин.е от бюдж.на ПРБ.

II.2) Описание 1

Изработване и доставка на печатни и рекламно-информационни материали по проект: „Повишаване интегритета и мотивацията на прокурорите. Наказателното преследване в контекста на новите предизвикателства, 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на доставка: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата.

Обособена позиция № 3 има за цел да осигури изработване и доставка на печатни и рекламно-информационни материали както следва: Химикалка – 50 бр. ;iPad тъч скрийн химикалка -100бр.; Комплект Power Bank с аксесоари-40бр.; Бележник с метална спирала и твърди корици – 130 бр.Тефтер - 50бр.;Информационна брошура - 150бр.; Блок –ноутс – 60 бр.;Папка-60бр.;Флаш памет USB-100бр.Вечен календар -70бр.Сгъваема чанта от нетъкан текстил - 50бр.; Хартиени чанти – 50 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4693      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

ОП № 3 се провежда във връзка с изп. на проект: „Повишаване интегритета и мотивацията на прокурорите. Наказателното преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ финансиран от ТМ „Сигурност“ на Българо-Швейцарската програма за сътрудничество. Източник на ф-не: 85% от ТФ „Сигурност” на БШП за сътрудничество и 15 % от бюджета на ПРБ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Валидно за обособена позиция № 1 и № 3. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV,раздел „В“ от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която участникът участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Валидно за всички обособени позиции. Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV:, раздел „Г“ от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП -заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на настоящата поръчка или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности по съответната обособена позиция, за която участникът участва. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


За обособена позиция № 1: Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) услуга* през последните три години чийто предмет и обем е идентичен или сходен** с предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 1, считано от датата на подаване на офертата.
За обособена позиция № 3: Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) услуга през последните три години чийто предмет и обем е идентичен или сходен*** с предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 3, считано от датата на подаване на офертата.* Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
** За обособена позиция № 1 под услуги, които са идентични и сходни с този на обособената позиция, следва да се разбира изработка и доставка на следните артикули:
Плик с надпис : минимум 10 000 (десет хиляди) броя;
Регистър: минимум 100 (сто) броя;
Подаръчна торбичка с лого: минимум 300 (триста) броя;
Самозалепващи се стикери: минимум 2 000 (две хиляди) броя:
** За обособена позиция № 3 под услуги, които са сходни с предмета на обособената позиция следва да се разбира изработване на минимум 600 бр. рекламни материали.
2. Участникът трябва да прилага въведена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, за която участникът участва.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В ОП може да участва У, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на В-ля. В-лят отстранява У, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл. 107 от ЗОП. Не може да участва в ОП пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. У в ОП да отговарят на изискванията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП. На основание чл. 55, ал. 4 от ЗОП, В-лят има право да не отстрани У, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката. Ако е налице забрана по чл. 69 от ЗПКОНПИИ- могат да се възползват от възм. по чл. 56 от ЗОП.Продължава в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/10/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай че У участва като обединение (О), което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, се представя копие от док, от който да е видно прав. осн. за създаване на О, както и следната инфо: правата и задълженията на У в О; разпределението на отговорността между членовете на О; дейностите, които ще изпълнява всеки член на О. Не се допускат промени в състава на О след крайния срок за подаване на офертата. Когато в дог. за създаването на О липсват клаузи, гарантиращи изп. на посоч. условия, или състава на О се е променил след подаването на офертата – У ще бъде отстранен от участие в ОП. У в обед. носят солидарна отг. за изпълнение на дог за ОП.
У-кът се отстранява от участие в следните случаи:
-Ако не представи в срок поискана от В-ля информация относно правно - организационната форма, под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54,ал.2 от ЗОП независимо от наименованието на органите, в които участват, или длъжностите, които заемат, включително и лицата по чл. 40, ал. 1, т. 3 от ППЗОП
- При неспазване на условията всички предложени цени за изпълнение да са в лева без вкл.ДДС, да са различни от нула и да са записани най-много до втория знак след десетичната запетая. Всички предложени цени да са положителни числа.
- В случай че общата цена за съответна стока не съответства на произведението от единичната цена и количеството
- В случай че общата предлагана цена за всички стоки не съответства на сбора от общите цени за съответните стоки
- Ако представи оферта с по-кратък срок на валидност, или не посочи срок на валидност на офертата
- Ако предложи обща цена за изпълнение по-голяма от прогнозната стойност за съответната обособена позиция, за която участва
- В случай, че не бъдат представени всички или някои от изисканите мостри по Обособена позиция № 2.
На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, комисията ще извърши оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.Съгласно чл. 104, ал. 2 от ЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.4 - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва