Деловодна информация
00056
ОХ-11-118 19/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/06/2018 (дд/мм/гггг)
00056-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
ул. Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Таня Станкова +359 373-82015
obstina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/remont-i-podmyana-na-sshhestvuvashha-v-i-k-mrezha-v-gr.xarmanli/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли 000903939
ул. Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Снежана Йорданова,Петя Делева +359 373-83383
obstina@harmanli.bg +359 373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/remont-i-podmyana-na-sshhestvuvashha-v-i-k-mrezha-v-gr.xarmanli/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и подмяна на съществуваща ВиК мрежа и сградни отклонения в гр. Харманли по улици: ул. „Христо Ботев“, ул. „Александър Стамболийски“, ул. „Янко Сакъзов“ и бул. „Лозенград““
45000000      IA01
Строителство

Настоящата обществена поръчка предвижда и включва два подобекта:
1. подмяна на водопроводните клонове и сградни водопроводни отклонения в съответните участъци по улиците: „Христо Ботев” от о.т. 389 до о.т. 345, „Александър Стамболийски” от о.т. 28 до о.т. 390, „Янко Сакъзов” от о.т. 665 до о.т. 627 – изготвяне на проекти и извършване СМР за подмяна на водопровода и възстановяване до нивото на уличната и тротоарна настилки до проектни нива;
2. по бул. ”Лозенград” се предвижда освен подмяна на водопровод и сградни водопроводни отклонения в част Ви К да се предвиди и възстановяване на уличната и тротоарната настилка след подмяна на водопровода по бул. ”Лозенград”, като се предвиди възстановяване с асфалт и тротоарна настилка.
Предвидените видове дейности са подробно описани в техническите сецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
541666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Харманли, гр. Харманли, област Хасково, по улици: ул. „Христо Ботев“, ул. „Александър Стамболийски“, ул. „Янко Сакъзов“ и бул. „Лозенград“.

Настоящата обществена поръчка предвижда и включва два подобекта:
1. подмяна на водопроводните клонове и сградни водопроводни отклонения в съответните участъци по улиците: „Христо Ботев” от о.т. 389 до о.т. 345, „Александър Стамболийски” от о.т. 28 до о.т. 390, „Янко Сакъзов” от о.т. 665 до о.т. 627 – изготвяне на проекти и извършване СМР за подмяна на водопровода и възстановяване до нивото на уличната и тротоарна настилки до проектни нива;
2. по бул. ”Лозенград” се предвижда освен подмяна на водопровод и сградни водопроводни отклонения в част Ви К да се предвиди и възстановяване на уличната и тротоарната настилка след подмяна на водопровода по бул. ”Лозенград”, като се предвиди възстановяване с асфалт и тротоарна настилка.
Критериите по-долу
 
ДА „Професионална компетентност на персонала, отговорен за проектирането и авторския надзор, и неговата организация”    15
„Измерител на качество, вкл. технически параметри, естетически и функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР“    40
„Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
541666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение на инженеринга е не повече от 150 (сто и петдесет) календарни дни.
Минималният срок за изпълнение на инженеринга е не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни.
Начин на плащане по договора: Виж проект на договор за обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на РБългария следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от: втора категория, съгл. чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "б" и буква "и" от ЗУТ и четвърта група съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2 и т.4.2.1 от ПРВВЦПРС, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване за Годност.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от: втора категория, съгл. чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "б" и буква "и" от ЗУТ и четвърта група съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2 и т.4.2.1 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство).
При сключването на договор за обществена поръчка, избраният изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност – строителство за строежи от: втора категория и четвърта група в Република България, включително че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да:
Е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти под двукратния на прогнозната стойност на обществената поръчка размер, посочен конкретно по-долу.
Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от следните дейности – проектиране и/или авторски надзор и/или строително-монтажни работи и/или строително-ремонтни работи. 2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.Участникът да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви, а именно коефициента на обща ликвидност да е с положителна стойност на стойност над 1,5, изчислен към 31 декември за последната приключила финансова година.


1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 1 000 000.00 (един милион) лева.Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума за проектант и строител за вида и категорията на строежа по настоящата обществена поръчка (втора категория и четвърта група), съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (за „проектант“, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и за „строител“, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2).Участникът да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви, а именно коефициента на обща ликвидност да е с положителна стойност на стойност над 1,5, изчислен към 31 декември за последната приключила финансова година.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под услуги предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради и/или хидротехнически и/или хидромелиоративни мрежи и/или водопроводи и/или канализации. Участниците следва да са изпълнили строителство, идентично или сходно с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт и/или реконструкция и/или изгражване на ново строителство на водопроводи и/или канализации и/или хидротехнически и/или хидромелиоративни мрежи. 3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под услуги предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради и/или хидротехнически и/или хидромелиоративни мрежи и/или водопроводи и/или канализации.
Под сходен обем се има предвид извършването на една дейност/услуга.
2. Участниците следва да са изпълнили поне две дейности/строителства, идентично или сходно с предмет и обем на това в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт и/или реконструкция и/или изгражване на ново строителство на водопроводи и/или канализации и/или хидротехнически и/или хидромелиоративни мрежи.
Под сходен обем се има предвид извършването на поне две строителства.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
1. Самосвал – 4 осни – 1 брой, 2. Багер комбиниран – 1 брой, 3. Мини челен товарач – 1 брой, 4. Трамбовка тип пачи крак – 1 брой, 5. Валяк до 3 тона – 1 брой, 6. Валяк 12,5 тона – 1 брой.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на критериите за подбор по т. 1 до т. 4, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1, 2, 3 и 4, в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минималните изисквания по т.2, 3 и 4, в случай на участие на обединение, се прилага за партньорите в обединението, които ще изпълняват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по букви а) и б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/07/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Харманли, област Хасково, пл. Възраждане № 1, Конферентна зала на ет.4

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото са налице изискванията по чл. 54, ал. 1 и когато:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Забележка: Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по т. 1., ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законадателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълняват проектиране и/или авторски надзор и/или строителство.
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
ВАЖНО!
Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя задължително в електронен вид.
Попълненият ЕЕДОП се подписва от всеки един от законните представители на участника, с електорнен подпис и се подава на технически носител (диск, флашка и т.н.), заедно с останалите документи от офертата на участника.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва