Деловодна информация
00010УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД
05-00-813 08/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00010-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение „Света Екатерина” ЕАД 831605843
бул. Пенчо Славейков № 52А
София BG411 1431 България
Любен Калпаков - началник на отдел ППД +359 29159-450
lkalpakov@uhsek.com +359 29159-443

Интернет адрес/и

www.svetaekaterina.eu

http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.svetaekaterina.eu
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана чрез техническа система за сигурност /собственост на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД/ на обекти на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.
79713000      
Услуги

Осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана чрез техническа система за сигурност /собственост на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД/ на обекти на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, съгласно пълно описание предмета на поръчката; предложение за техническа спецификация, вкл. броя охранявани обекти, режима на охрана на отделните обекти, необходимия брой охранители и брой постове за всеки обект и предложение за критерии за оценка на офертите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място за изпълнение на поръчката: територията на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД; гр. София, 1431, бул. „Пенчо Славейков“ № 52 А.

Осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана чрез техническа система за сигурност /собственост на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД/ на обекти на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, съгласно пълното описание предмета на поръчката; предложение за техническа спецификация, вкл. броя охранявани обекти, режима на охрана на отделните обекти, необходимия брой охранители и брой постове за всеки обект и предложение за критерии за оценка на офертите.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение на участника за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат лица, отговарящи на изискванията на чл. 2, ал. 2 и ал. 3 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), които притежават валиден за срока на действие на договора лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на област София – град, съгласно ЗЧОД.
Участникът попълва съответната част и раздел от ЕЕДОП, относими към това изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Документи за доказване на икономическото и финансово състояние на участниците:
1. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2017г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква по закон и когато публикуването на съставните части на годишния отчет се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
2. Справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за 2017 г.


Участникът трябва да е реализирал оборот от услугите, обект на поръчката, за 2017 г. в размер на 50 на сто от размера на посочената от Възложителя максимална прогнозна стойност на обществената поръчка.
Участникът попълва съответната част и раздел на ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Документи за доказване на техническите и професионалните способности на участниците:
1. Заверено копие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност по смисъла на чл. 5, ал. 1, т. 2 от Закона за частната охранителна дейност, включващ територията на област София – град, валиден за срока на действие на договора;
2. Заверено копие на лиценз за радиочестота за територията на гр. София, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, валиден за срока на действие на договора;
3. Списък на основните договори за охранителни услуги с невъоръжена охрана, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели, придружени с доказателства за извършената услуга /напр. удостоверения/, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата - заверени от участника копия;
4. Документ (обобщена справка), издаден от НАП, удостоверяващ общия брой регистрирани трудови договори на работниците и служителите на участника, към датата на подаване на офертата, който не може да бъде по-малък от 70;
5. Поименен списък на охранителите, с посочване на имената, възраст; стаж в охранителната дейност, както и с изрично отбелязване кое лице ще изпълнява ръководна роля, придружен с декларация от представляващия участника, удостоверяваща, че ръководителят на охранителната дейност и охранителите отговарят на изискванията на чл. 27 от Закона за частната охранителна дейност, изготвена съгласно приложения към документацията образец – (Приложение 2);
6. Декларация от представляващия участника, удостоверяваща, че служителите на участника са преминали обучение по ЗЧОД, тествани са за физическа пригодност и могат да боравят с видеоохранителна и пожароизвестителна техника, изготвена по приложения към документацията образец – (Приложение 3);
Декларацията може да бъде придружена със заверени копия на удостоверения за преминато обучение на всеки от охранителите, включени в поименния списък на охранителите (Назначените от участника охранители трябва да са на възраст до 60 години);
7. Каталози със: снимки на осигуряваното на служителите униформено облекло с отличителни знаци /лятно и зимно/ и образец на лична идентификационна карта;
8. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по системата IS0 9001: 2008 или еквивалентна с включващ обхват охрана на физически и юридически лица /заверено от участника копие/;
9. Списък - описание на техническото оборудване /специализираните технически средства за комуникация и незабавна връзка с МВР и Възложителя, средства за самозащита - помощни средства - белезници, каучукови и пластмасови палки/, което ще бъде използвано от участника при изпълнение на поръчката – оригинал. Списъкът се придружава с документи за наличност и снимков материал;
10. Кратка презентация или фирмена автореференция на участника – от неговото учредяване до момента;
11. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в съответната част и раздел на ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участниците следва да бъдат лица, отговарящи на изискванията на чл. 2, ал. 2 и ал. 3 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), които притежават валиден за срока на действие на договора лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на област София – град, съгласно ЗЧОД;
2. Участниците следва да притежават собствен лиценз за радиочестота за територията на гр. София, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, валиден за срока на действие на договора;
3. Участниците трябва да имат изпълнени договори за охранителни услуги с невъоръжена охрана за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;
4. Участниците следва да притежават опит в частна охранителна дейност не по-малко от 3 /три/ години;
5. Участникът следва да разполага с минимум 70 (седемдесет) охранители, назначени по трудово правоотношение. Броят на охранителите, които ще бъдат отговорни за изпълнение обекта на поръчката, следва да е минимум 13 души;
6. Охранителите и лицето, което ще осъществява ръководни функции, следва да отговарят на условията на чл. 27 от ЗЧОД;
7. Служителите на участника трябва да са преминали обучение по ЗЧОД, да са тествани за физическа пригодност и да могат да боравят с видеоохранителна и пожароизвестителна техника;
8. Служителите на участника следва да използват униформено облекло, символи и отличителни знаци, в съответствие с чл. 25, т. 3 от ЗЧОД и да носят лична идентификационна карта със снимка;
9. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството по системата IS0 9001: 2008 или еквивалентна с обхват, включващ охрана на физически и юридически лица;
10. Участникът следва да разполага с необходимото техническо оборудване /специализирани технически средства за комуникация и незабавна връзка с МВР и Възложителя, средства за самозащита - помощни средства - белезници, каучукови и пластмасови палки/ за изпълнение на услугите, предмет на поръчката;
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

не

Място и срок за изпълнение на поръчката:
Място за изпълнение на поръчката: УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. "Пенчо Славейков” № 52А;
Срок за изпълнение на поръчката: 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на подписване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за избор на осъществяване на денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана чрез техническа система за сигурност /собственост на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД/ на обекти на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
Останалите условия са подробно описани в документацията към обществената поръчка и техническата спецификация на Възложителя - публичнодостъпни на: http://svetaekaterina.eu/, рубрека "Профил на купувача".
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/06/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А

Съгласно разпоредбите на ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва