Деловодна информация
00373
3427 05/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00373-2018-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Тракийски университет 123024538
Студентски град
Стара Загора BG344 6000 България
Гергана Маламова +359 42699270
malamova@uni-sz.bg +359 42672009

Интернет адрес/и

http://uni-sz.bg/

http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180605Uzpw1779260
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка и доставка на печатни материали и на документи по документи Наредба на МОМН (ПМС № 215 / 12.08.2004 г. и ПМС № 16 / 26.01.2009 г.) за държавните изисквания към съдържанието на основните доку
79810000      
Услуги

„Изработка и доставка на печатни материали и на документи по документи Наредба на МОМН (ПМС № 215 / 12.08.2004 г. и ПМС № 16 / 26.01.2009 г.) за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища , за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора“. Поръчката е обособена в две позиции: обособена позиция № 1 „Изработка и доставка на печатни материали за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора“ и обособена позиция № 2 „Изработка и доставка на документи Наредба на МОМН (ПМС № 215 / 12.08.2004 г. и ПМС № 16 / 26.01.2009 г.) за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища, за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
111550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изработка и доставка на печатни материали за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344
BG343
BG422

структурните звена при Тракийски универистет гр. Стара Загора

съгл. файл Техническа спецификация ОП 1 – Приложение № 1 - Печатните материали трябва да отговарят на посочените в Техническата спецификация изисквания и параметри. Възложителят си запазва правото да променя посочения брой от Техническата спецификация на печатните материали в зависимост и с оглед на конкретни нужди по време на действие на договора. Възложителят е посочил прогнозните количества за отпечатване на периодични издания и на други материали, свързани с дейността на университета
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на документи Наредба на МОМН (ПМС № 215 / 12.08.2004 г. и ПМС № 16 / 26.01.2009 г.) за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища, 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344
BG343
BG422

структурните звена при Тракийски универистет гр. Стара Загора

съгл. файл Техническа спецификация ОП 2 – Приложение № 1 - Съдържанието и вида на документите, посочени в обособена позиция № 2 за висше образование и европейско дипломно приложение за нуждите на Тракийски университет са съгласно описанието на Възложителя. За обособена позиция № 2 участниците представят по 1 бр. мостра на част от документите. Във файл Техническа спецификация ОП 2 – Приложение № 1, Възложителят е посочил за кои от докуменитте следва да се представят мостри и за кои снимков материал. Представените мостри обвързват участника и в случай, че същият бъде избран за изпълнител, той е длъжен през целия срок на договора да доставя продукти напълно идентични с представените мостри.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
26550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълното наименование на об. позиция № 2 е "Изработка и доставка на документи Наредба на МОМН (ПМС № 215 / 12.08.2004 г. и ПМС № 16 / 26.01.2009 г.) за държавните изисквания към съдържанието на основните документи, издавани от висшите училища, за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора"
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхната годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на тяхното икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. Под „дейност с предмет , идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира изработка на печатни материали, съобразено с обособената позиция, за която се подава оферта. Възложителят не поставя изискване за обем на дейността. В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да докаже съответствие с критерия за подбор по съответната обособена позиция, за която подава оферта. Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, като попълнят Част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП, с информацията съгл. изискването на Възложителя. Обстоятелствата по тази точка се доказват преди сключване на договора за възлагане на поръчката чрез представяне на следните актуални документи и доказателства, удостоверяващи съответсвието с поставения критерий за подбор: - списък-декларация на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, с посочване на стойностите, датите и получателите. - доказателства за извършените услуги. Представените доказателства следва да удостоверяват изпълнението на декларираните дейности.
2. С цел обезпечаване извършването на услугите по изработка на материалите и спазване сроковете на доставки, Възложителят поставя изискване участникът да разполага с печатна база, която ще бъде използвана при изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция. Участниците следва да декларират изпълнение на поставеното от Възложителя изискване, като попълнят Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП, с информацията, съгл. изискването на Възложителя. Обстоятелствата по тази точка се доказват преди сключване на договора за възлагане на поръчката чрез представяне на следните актуални документи и доказателства, удостоверяващи съответсвието с поставения критерий за подбор: - списък-декларация за посочената в офертата база, която ще се използва при изпълнение на поръчката съгласно изискванията на Възложителя.
ъгл.чл.67,ал.4 от ЗОП, във вр. с §29,т.5,б.1 от ПЗР,в сила от 01.04.2018г., ЕЕДОП задължително се предоставя в електронен вид.В Р-л III от Указанията, Възложителя,подробно е разяснил подаването на ЕЕДОП.ЕЕДОП може да се отвори и директно на адрес: https://ec.europa.eu/tools/espd,достъпен чрез Портала за обществени поръчки,секция РОП и е-услуги/Електронни укслуги на Европейската комисия.Генерираните файлове (espd-request) се предоставят на заинтересованите лица по електронен път с останалата документация за обществената поръчка.ЕЕДОП следва да бъде предоставен в електрорен вид и да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.Когато ЕЕДОП е попълнен чрез системата на еЕЕДОП,при предоставянето му,с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF-формат.


1. Възложителят поставя изискване участникът да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, по отоношение на обоосбената позиция, за която подава оферта. Всяка дейност да е изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „дейност с предмет , идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира изработка на печатни материали, съобразено с обособената позиция, за която се подава оферта. Възложителят не поставя изискване за обем на дейността.
2. С цел обезпечаване извършването на услугите по изработка на материалите и спазване сроковете на доставки, Възложителят поставя изискване участникът да разполага с печатна база, която ще бъде използвана при изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ст. 340 - 3 ет., Ректорат, Тракийски университет гр. Стара Загора, Студентски град

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който важат забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с професионален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен ако за него не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участници, които са „свързани лица” по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от прогнозната стойност без ДДС на обособената позиция, за която се сключва договор. За обособена позиция № 1, гаранция в размер на 4250,00 лв. (четири хиляди, двеста и петдесет лева), за обособена позиция № 2, гаранция в размер на 1327,50 лв. (хиляда, триста, двадесет и седем лева и 50 ст.). Когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от прогнозната стойност без включен ДДС на обособената позиция, за която се сключва договор. За обособена позиция № 1, гаранция в размер на 1700,00 лв. (хиляда и седемстотин лева), за обособена позиция № 2, гаранция в размер на 531,00 лв. (петстотин, тридесет и един лева).
3. Съобразявайки се с разпоредбата на чл. 58, ал. 1 от ППЗОП, Комисията ще класира участниците по степента на съответствие с предварително обявените от Възложителя условия. Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, ако участниците не могат да бъдат класирани при заложения критерий за възлагане „най-ниска цена“ и тази цена се предлага в две или повече оферти.
4. Всички документи по настоящата обществена поръчка се публикяват в официалния сайт на Тракийски университет в основно меню "профил на купувача", на адрес: http://op.uni-sz.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180605Uzpw1779260

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва