Деловодна информация
00254
2537 04/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул.България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-99191
ob.rudozem@gmail.com +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izgotvyane-na-raboten-proekt-i-osashtestvyavane-na-avtorski-nadzor-na-obekti-chast-ot-proekt-rekonstr-226.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на работен проект и осъществяване на авторски надзор на обекти – част от проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем” по две обос. позиции
71320000      
Услуги

Предмет на поръчката по всяка от обособените позиции е изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, с който се изясняват конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на предвидените видове СМР, а също така се осигурява съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.
Проектните части, които следва да бъдат разработени са посочени в техническата спецификация за съответната обособена позиция.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят по съответната обособена позиция, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение.
Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническите спецификации за обособените позиции, приложени към настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
73095.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изготвяне на работен проект и осъществяване на авторски надзор на обект „Реконструкция и рехабилитация на път SML1214/II86, Рудозем – граница Гърция/- Чепинци – махала Мамиевска 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на поръчката е изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, с който се изясняват конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на предвидените видове СМР, а също така се осигурява съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.
Проектните части, които следва да бъдат разработени са посочени в техническата спецификация за обособената позиция.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение.
Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническата спецификация за обособената позиция, приложена към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
45644.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 21/07/2/0/00514 "Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем", финансиран по ПРСР 2014-2020

Срокът за изготвяне на работния проект е в календарни дни съгл. техническото предложение на Изпълнителя, считано от датата на получаване на възлагателното писмо Възложителя заедно с необх. изходна информация. Срокът за упражняване на авторски надзор е от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка до въвеждане на строежа в експлоатация.

II.2) Описание 1

Изготвяне на работен проект и осъществяване на авторски надзор на обект „Реконструкция на път SML 3217/II86, Рудозем – граница Гърция/- с. Бреза от км 0+000 до км 3+500” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на община Рудозем

Предмет на поръчката е изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, с който се изясняват конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на предвидените видове СМР, а също така се осигурява съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.
Проектните части, които следва да бъдат разработени са посочени в техническата спецификация за обособената позиция.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение.
Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническата спецификация за обособената позиция, приложена към документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27450.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 21/07/2/0/00514 "Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем", финансиран по ПРСР 2014-2020

Срокът за изготвяне на работния проект е в календарни дни съгл. техническото предложение на Изпълнителя, считано от датата на получаване на възлагателното писмо Възложителя заедно с необх. изходна информация. Срокът за упражняване на авторски надзор е от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка до въвеждане на строежа в експлоатация.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност на участниците по чл.60 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят посочения по-горе документ.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за „проектант“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектите, предмет на поръчката по всяка от обособените позиции, представляват строеж трета категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Важно!!! Изискването е еднакво и за двете обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най- малко 1 услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП, с посочване и описание на услугите (предмет на дейността и обем), стойностите, датите и получателите.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с минимален проектантски екип за изпълнение на поръчката съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване:
При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в относимото поле на Раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV на еЕЕДОП с посочване на информация за: професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование и период на обучение; регистрационният номер, под който проектанта е вписан в регистъра на КИИП и срокът му на валидност; специфичния опит на експертите - посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на длъжностните задължения и конкретно посочване на периода, в който е заемана описаната длъжност, описание на обекта/ проекта за когото лицето е упражнявало съответната функция по управление и отчитане на проекта.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на услугата, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най- малко 1 /една/ услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката.
За „услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира изработване на поне 1 /един/ инвестиционен проект на транспортна техническа инфраструктура (без частни пътища и улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях) независимо от фазата на проектиране.
Важно!!! Изискването е еднакво и за двете обособени позиции.
2. Участникът следва да разполага с минимален проектантски екип за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. За Обособена позиция № 1:
Изисквания към екипа от проектанти
а) Инженер „Пътно строителство“:
- висше образование, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
б) Инженер по част „Електрическа“:
- висше образование в направление „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентно;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
в) Инженер „ВиК“:
- висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
г) Инженер по част „Геодезия“:
- висше образование, специалност „Геодезия“ или еквивалентна;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
д) Проектанти за части „Пожарна безопасност“, „План за управление на строителните отпадъци“ и „План за безопасност и здраве“
- за посочените части проектантите следва да притежават валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност.
2.2. За Обособена позиция № 2:
Изисквания към екипа от проектанти
а) Инженер „Пътно строителство“:
- висше образование, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
б) Инженер по част „Електрическа“:
- висше образование в направление „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентно;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
в) Инженер по част „Геодезия“:
- висше образование, специалност „Геодезия“ или еквивалентна;
- общ професионален опит – минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността;
- валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност.
г) Проектанти за части „Пожарна безопасност“, „План за управление на строителните отпадъци“ и „План за безопасност и здраве“
- за посочените части проектантите следва да притежават валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност.
!!! Допуска се едно и също лице от проектантския екип да изготви повече от една проектна част.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе под формата на парична сума по банкова сметка, посочена в документацията за общ. поръчка или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност-съгласно условията в документацията и проекта на договор, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с проекта на договор за обществена поръчка. Допълнителна информация - в раздел 7 от документацията по обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация гр. Рудозем, заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 т.1, 3-5 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП, чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност и чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност на лицата – участници в обединението за задълженията по договора за обществена поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението, като в него задължително се посочва представляващият обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва