Деловодна информация
00072
 
не
00072-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5218&lang=bg&view=article


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5218&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на улици в населените места на Община Карлово, по обособени позиции
45233252      
Строителство

Предмет на настоящето задание е изготвяне на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт на улици в населени места на територията на община Карлово, разделени в три обособени позиции.
Целта на поръчката е да се ремонтират и възстановят компрометирани участъци от уличната мрежа на населените места на Община Карлово, така че да се осигури необходимата безопасност на движение на превозните средства и нормален достъп за пешеходците при тяхната експлоатация.
С реализиране на предвидените основни ремонти на улиците, предмет на настоящата обществена поръчка се цели трайно подобрение и привеждането им в експлоатационна пригодност, съобразно тяхното функционално предназначение.
Обемът за всяка една от позициите е пряко обвързан с предвидените средства за всяко едно от населените места посочени в техническата спецификация и с предлаганата цена за изпълнение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
370833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на улици в с. Климент, с. Каравелово, с. Богдан, с. Московец, с. Иганово, с. Певците“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Предмет на настоящето задание е изготвяне на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт на улици в населени места на територията на община Карлово, разделени в три обособени позиции.
Целта на поръчката е да се ремонтират и възстановят компрометирани участъци от уличната мрежа на населените места на Община Карлово, така че да се осигури необходимата безопасност на движение на превозните средства и нормален достъп за пешеходците при тяхната експлоатация.
С реализиране на предвидените основни ремонти на улиците, предмет на настоящата обществена поръчка се цели трайно подобрение и привеждането им в експлоатационна пригодност, съобразно тяхното функционално предназначение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20
Организация и начин на изпълнение на строителството    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
116666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на улици в с. Кърнаре, с. Слатина, с. Розино, с. Христо Даново, гр. Клисура“. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Предмет на настоящето задание е изготвяне на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт на улици в населени места на територията на община Карлово, разделени в три обособени позиции.
Целта на поръчката е да се ремонтират и възстановят компрометирани участъци от уличната мрежа на населените места на Община Карлово, така че да се осигури необходимата безопасност на движение на превозните средства и нормален достъп за пешеходците при тяхната експлоатация.
С реализиране на предвидените основни ремонти на улиците, предмет на настоящата обществена поръчка се цели трайно подобрение и привеждането им в експлоатационна пригодност, съобразно тяхното функционално предназначение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20
Организация и начин на изпълнение на строителството    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на улици в с. Горни Домлян, с. Домлян, с. Пролом, с. Куртово, гр. Калофер, гр. Карлово - кв. Сушица“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Предмет на настоящето задание е изготвяне на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт на улици в населени места на територията на община Карлово.
Целта на поръчката е да се ремонтират и възстановят компрометирани участъци от уличната мрежа на населените места на Община Карлово, така че да се осигури необходимата безопасност на движение на превозните средства и нормален достъп за пешеходците при тяхната експлоатация.
С реализиране на предвидените основни ремонти на улиците, предмет на настоящата обществена поръчка се цели трайно подобрение и привеждането им в експлоатационна пригодност, съобразно тяхното функционално предназначение.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    20
Организация и начин на изпълнение на строителството    50
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
129166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация за минимум II група, IV категория строежи в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставя изискване.

Не се поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
3. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: 1.Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на улици с общ обем минимум 800 м2.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на улици с общ обем минимум 900 м2. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.За строителство сходно с предмета на поръчката се приема изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на улици с общ обем минимум 1000 м2. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП. *Забележка: В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, той следва да може да докаже изпълнението на общия изискуем обем на строителството за една, повече от една или за всички позиции.
2. Изисква се участник в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: -Багер – 1 бр.; -Самосвал – 1 бр.; -Фугорез – 1 бр.; -Ръчна, механизирана трамбовка – 1 бр.; -Челен товарач – 1 бр.;-Вибрационен валяк – 1 бр.;-Товарен автомобил за материали – 1 бр.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: -Багер – 1 бр.;-Самосвал – 1 бр.;-Фугорез – 1 бр.;-Ръчна, механизирана трамбовка – 1 бр.;-Челен товарач – 1 бр.;-Вибрационен валяк – 1 бр.;-Товарен автомобил за материали – 1 бр.
ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3:-Багер – 1 бр.;-Самосвал – 1 бр.;-Фугорез – 1 бр.;-Ръчна, механизирана трамбовка – 1 бр.;-Челен товарач – 1 бр.;-Вибрационен валяк – 1 бр.;-Товарен автомобил за материали – 1 бр. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП. Забележка: В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, той следва да посочи различна техника за отделните обособени позиции.
3.Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко (важи за всички обособени позиции):1. Ръководител на обекта - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): Технически правоспособни лица, получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, както и лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентна с професионален опит по специалността минимум 5 г. 2. Отговорник по контрол на качеството - 1 (един) брой: Да има успешно завършен курс по контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежа строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката. 3. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой: Професионална област (квалификация): да има завършен курс за КБЗ или еквивалент. Специфичен опит: участие в екип на подобна позиция в минимум 1 (един) изпълнен и приет обект, сходен с предмета на поръчката. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП. Забележка: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности. Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Заплащането на изпълнените СРР се осъществява по следната схема: 1. Авансово до 30 % от стойността на договора в 30-дневен срок след представяне на фактура в счетоводството на Общината; 2. Окончателно 70 % от стойността на договора в срок до 30-работни дни от подписване на двустранен протокол за приемане на извършена работа (по КСС към одобрения инвестиционен проект), на фактура от Изпълнителя и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежите – Констативен акт обр. № 15 за обектите предмет на договора, без забележки по изпълнението.
II. За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 60 дни, след крайния срок на договора; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 календарни дни, след крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III. От участие в настоящата обществена поръчка ще бъдат отстранени участници, за които бъде установено, че са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и едно или повече от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). ЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва