Деловодна информация
00072
 
да
да
25/05/2018 (дд/мм/гггг)
00072-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев №1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

http://www.karlovo.bg/

www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5198&lang=bg&view=article


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5198&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за упражняване на строителен надзор, при извършване на СМРза обект:„Реконструкция и възстановяване на общински път гр.Карлово-с.Дъбене-с.Войнягово, Община Карлово
71521000      
Услуги

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за упражняване на строителен надзор, при извършване на строителни и монтажни работи за обект: „Реконструкция и възстановяване на общински път гр. Карлово – с. Дъбене – с. Войнягово, Община Карлово". Дължината на проектна ос е 9200m. Тя съдържа 26 броя хоризонтални криви и 13 броя хоризонтални чупки. Обхвата на дейностите е определен в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
97450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Карлово

Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за упражняване на строителен надзор, при извършване на строителни и монтажни работи за обект: „Реконструкция и възстановяване на общински път гр. Карлово – с. Дъбене-с. Войнягово". Предвидени за изпълнение са следните дейности: упражняване на строителен надзор, включващ отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ, както и други приложими разпоредби на действащото законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение    50 точки
Цена
50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
97450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП № 16/07/2/0/00398 от 13.11.2017 г. между Община Карлово и ДФ "Земеделие"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 година) или валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 година за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или еквивалент за чуждестранни участници.
Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.
При сключване на договора с избрания Изпълнител се представя заверено копие на валидни лицензи / удостоверения. Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ. В случай, че участникът притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да започне своевременно процедура по подновяването на документа, в законоустановения срок.
В случай, че участникът е обединение/консорциум, такъв лиценз трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителен надзор. Изискването се прилага и за подизпълнителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът (съответно член на обединение, който ще извършва дейности по строителен надзор) следва да има сключена валидна „Застраховка за професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.


Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. При чуждестранни участници – представят заверено копие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


1. Участникът трябва да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка“ следва да се разбират услуги за упражняване строителен надзор при изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на пътища и улици с минимална дължина (на улицата/пътя и др.) 8 км.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: – Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с доказателства за извършената услуга, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва:
- Ръководител екип: строителен инженер, висше образование по специалност „Транспортно строителство” (ТС) или „Пътно строителство” (ПС), или „Строителство на сгради и съоръжения” (ССС), или „Промишлено и гражданско строителство” (ПГС), или еквивалентна. Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на цялостно ръководство на обект в мин. 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на автомагистрали (АМ) и/или на пътища от Републиканска пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинска пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. Със стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години.
- Експерт Пътно (Транспортно) строителство: С професионална квалификация в съответната област и участие на подобна позиция в екип за упражняване на строителен надзор в най-малко 1 (един) сходен обект.
- Експерт по част Електро/Телекомуникации: инженер, степен магистър, специалност „Електроинженер“ или еквивалент, със стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години, от които не по-малко от 3 (три) години като член на екипа на консултант/строителен надзор при строителство;
- Експерт Геодезия: строителен инженер, степен бакалавър или магистър, специалност „Геодезия“ или еквивалент със стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години, от които не по-малко от 3 (три) години като член на екипа на консултант/строителен надзор при строителство;
- Координатор по безопасност и здраве: строителен инженер или с професионална квалификация строителен техник, да има професионален опит минимум 1 /една/ година стаж на тази позиция, наличие на валидно удостоверение за „Координатор по безопасност и здраве в строителството“ или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Предлаганите от участника ключови експерти не може да съвместяват две и повече длъжности.
Участникът може да се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, за да докаже съответствието си с критериите за технически и професионални способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказване на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 от ЗОП, и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
2. На основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, „лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на ЕС или предоставени от ЕСна българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице.
3. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка.
4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от ценовата оферта на определения изпълнител, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 (петнадесет) дни, след сключване на договора и след получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане по проекта, предмет на договор с № 16/07/2/0/00398 от 13.11.2017 г., от страна на Държавен фонд „Земеделие“, и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса, с включен ДДС. 2. Окончателно плащане в размер на останалата част от договореното възнаграждение, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемането на обектите съгласно ЗУТ и издаване на разрешение за ползване и издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва