Деловодна информация
00072
 
да
да
25/05/2018 (дд/мм/гггг)
00072-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
Ул. Петко Събев № 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

www.karlovo.bg

www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5197&lang=bg&view=article


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=590&catid=91&id=5197&lang=bg&view=article
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № 16/07/2/0/00398/ „Реконструкция и възстановяване на общински път гр. Карлово – с. Дъбене – с. Войнягово, Община Карлово“
45233100      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва реконструкция и възстановяване на общински път гр. Карлово – с. Дъбене – с. Войнягово, Община Карлово. Дължината на проектна ос е 9200m. Тя съдържа 26 броя хоризонтални криви и 13 броя хоризонтални чупки.
Основните цели на проекта е възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества на пътя, което включва :
-Постигане на технически елементи отговарящи на нормативите за съответната проектна скорост;
-Гарантиране на носимоспособността на настилката;
-Гарантиране равността на настилката;
-Гарантиране на добро отводняване;
-Безопасност при организация на движението.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5580922.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Предметът на обществената поръчка включва реконструкция и възстановяване на общински път гр. Карлово – с. Дъбене – с. Войнягово, Община Карлово. Дължината на проектна ос е 9200m. Тя съдържа 26 броя хоризонтални криви и 13 броя хоризонтални чупки.
Основните цели на проекта е възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества на пътя, което включва :
-Постигане на технически елементи отговарящи на нормативите за съответната проектна скорост
-Гарантиране на носимоспособността на настилката
-Гарантиране равността на настилката
-Гарантиране на добро отводняване
-Безопасност при организация на движението
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5580922.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 16/07/2/0/00398/ 13.11.2017 г. от ПРСР 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, трета категория или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката.
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обват сходен на предмета на поръчката.
5. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обват сходен на предмета на поръчката.


1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт по пътища и/или улици, с общ обем (с обща дължина на изпълненото/ните трасе/та) минимум 5 000 метра.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
1. Ръководител екип – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна.
2. Инженер по част „Пътна“ – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалентна.
3. Инженер по част „Геодезия“ – 1 (един) брой:
Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна.
4. Технически ръководител – 1 (един) брой:
Лице отговарящо на изискванията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, а именно Техническо правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „Строителен инженер“, „Инженер“ или „Архитект“, както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ с професионален опит по специалността минимум 5г.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП.
3. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване:
- Багер верижен – 2 бр.; - Багер комбиниран – 2 бр.; - Челни товарачи – 1 бр.; - Вибрационен валяк – 1 бр.; - Самосвали – 4 бр.; - Асфалтополагаща машина – 2 бр.; -Автогудронатор – 1 бр.; -Гумен валяк – 2 бр.; -Двубандажен валяк – 2 бр.; -Фреза за асфалтобетон – 2 бр.; -Ръчни трамбовки – 4 бр.;
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП.
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обват сходен на предмета на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП.
5. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обват сходен на предмета на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът може да се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, за да докаже съответствието си с критериите за технически и професионални способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказване на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Карлово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. На основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, „лице, заемало висша публична длъжност, което в последната една година от изпълнението на правомощията или задълженията си по служба е участвало в провеждането на процедури за обществени поръчки или в процедури, свързани с предоставяне на средства от фондове, принадлежащи на ЕС или предоставени от ЕС на българската държава, няма право в продължение на една година от освобождаването си от длъжност да участва или да представлява физическо или юридическо лице в такива процедури пред институцията, в която е заемало длъжността, или пред контролирано от нея юридическо лице.
2. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелства по чл. 55, ал. 1, възникнали преди или по време на процедурата. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото са приложими хипотезите на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата на чл. 4 от него.
3.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва:
1). Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер до 50 % (петдесет на сто) от стойността на договора. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от сключване на договора, след получено авансово плащане в община Карлово от финансиращия орган за отпускане на финансова помощ, предоставяне на фактура в оригинал.
2). Окончателно плащане: в размер до 50 % (петдесет на сто) от стойността по договора, след приспадане на авансовото плащане, и подписване на протокол за приемане на реално изпълнените дейности за СМР съгласно КСС от ценовата оферта на изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след осигуряване на финансиране за реализиране на проекта, представен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) и предоставяне на фактура в оригинал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва