Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Перник
1026-13-4 23/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00145-2018-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛЕН ОСИГУРИТЕЛЕН ИНСТИТУТ чрез директор на ТП - ПЕРНИК 1210825210158
ул. Отец Паисий № 5
Перник BG414 2300 България
Аделина Николова +359 076649315
pernik@nssi.bg +359 076649340

Интернет адрес/и

www.nssi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/per


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/per
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване като второстепенен разпоредител

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтно възстановителни работи, по две обособени позиции на ТП на НОИ-Перник“ 13-2018-1015-13-46
45000000      
Строителство

Изпълнението на настоящата поръчка включва ремонтно възстановителни работи, по две обособени позиции на ТП на НОИ-Перник:
Позиция 1 – Ремонт и хидроизолация на стени на архивни помещения.
Позиция 2 - Възстановяване на настилки на прилежащ терен - вътрешен двор и терен около централен вход.
Целта на ремонта е създаване на безопасни условия при влизане в сградата и благоустрояване на архивни помещения и прилежащия терен около сградата. Подмяна на настилката на вътрешния двор, пред централен вход и полагане на хидроизолация на архивни помещения.
Видовете дейности, количествата им и техническите характеристики са подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт и хидроизолация на стени на архивни помещения. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Административната сграда на ТП на НОИ-Перник

Изпълнението на настоящата поръчка включва ремонтно възстановителни работи, по две обособени позиции на ТП на НОИ-Перник:
Позиция 1 – Ремонт и хидроизолация на стени на архивни помещения.
Видовете дейности, количествата им и техническите характеристики са подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за възлагане е "най-ниска" цена. Източник на финансиране - бюджетът на НОИ.

II.2) Описание 1

Възстановяване на настилки на прилежащ терен-вътрешен двор и терен около централен вход 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

терен около Административната сграда на ТП на - НОИ-Перник

Изпълнението на настоящата поръчка включва ремонтно възстановителни работи, по две обособени позиции на ТП на НОИ-Перник:
Позиция 2 - Възстановяване на настилки на прилежащ терен - вътрешен двор и терен около централен вход.
Целта на ремонта е създаване на безопасни условия при влизане в сградата като бъде извършена подмяна на настилката на вътрешния двор и благоустрояване на тротоара пред централен вход.
Видовете дейности, количествата им и техническите характеристики са подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за възлагане е "най-ниска" цена. Източник на финансиране - бюджетът на НОИ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците по обособена позиция №1 и обособена позиция №2 следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Изпълнените ремонтни дейности следва да са посочени в списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, който се попълва в Част IV , буква В, т.1а, от приложения към документацията за обществена поръчка образец на ЕЕДОП .
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност. Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани пряко с изпълнение на поръчката, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството, се попълва в Част IV, буква В, т.2 от приложения към документацията за обществена поръчка образец на ЕЕДОП, като се посочват имената и професионалната компетентност.


1. Участниците по обособена позиция №1, респективно обособена позиция №2, следва да са изпълнили за горепосочения период минимум 1 (една) поръчка за ремонти дейности, която е идентична или сходна с предмета и обема на настоящата поръчка.
Под “идентичен предмет” да се разбира:
Изпълнени СМР с видове дейности, които са еднакви с предмета и обема на поръчката по съответната обособена позиция, отнасящи се за административна сграда.
Под “сходен предмет” да се разбира:
Изпълнени СМР (включително преустройство и/или реконструкция, и/или основен ремонт) на самостоятелна жилищна сграда, самостоятелна административна сграда или сграда от смесен тип.
2. Участникът да има на разположение минимум следните технически лица, необходими за изпълнение на поръчката:
2.1. Технически ръководител, който да отговаря на условията на чл. 163а, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ – дипломиран строителен инженер или строителен техник. Техническа правоспособност може да бъде призната и на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред и когато отговаря на изискванията на ЗУТ (чл. 163а, ал.3).
2.2. Специалист по контрол на качеството – правоспособно лице, отговарящо за контрола на качество.
2.3. Координатор по безопасност и здраве в строителството, който отговаря за безопасност и здраве при изпълнение на обектите.
Забележка: Допустимо е длъжностите „технически ръководител“ и „координатор по безопасност и здраве“ да бъдат съвместявани от едно и също лице при участника, както и от член на ръководния му състав.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнението на договора, съгласно позиция 1, респективно позиция 2 е в размер на 5 на сто от стойността на договора.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП на НОИ-Перник, гр. Перник, ул. " Отец Паисий" № 50

Отварянето на офертите се извършва на публично заседание и на него могат да присъстват самите участници, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За настоящата обществена поръчка възложителят поставя еднакви критерии за подбор за двете обособени позиции, поради което се допуска представяне на едно заявление за участие.
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, в опаковката за всяка от позициите се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис "Предлагани ценови параметри", с посочване на позицията, за която се отнасят.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.3 във връзка с чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва