Деловодна информация
00672
0400-123 21/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00672-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев № 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветелина Калчева-Директор СА; Цветомир Миловски- зам. кмет +359 91093571/+359 91327688
obstina_kneja@abv.bg +359 91327007/+359 91327255

Интернет адрес/и

www.kneja.acstre.com

http://kneja.acstre.com/section-183-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kneja.acstre.com/currentNews-1664-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Асфалтиране на улици от капиталовата програма на Община Кнежа за 2018 година" 00672-2018-0008
45233252      
Строителство

Предмета на поръчката вклюва асфалтиране на следните улици:ул. "Стефан Цанов" /източна част/ гр. Кнежа;"Г.С.Раковски" от ул. "9-ти септември" до ул. "Карл Маркс" село Еница;ул. "Кресна" гр. Кнежа;ул. "Васил Априлов" гр. Кнежа в отсечката от ул. "Георги Димитров" до ул. "Иван Бонов";ул. "Шипка" гр. Кнежа в отсечката от ул. "Васил Левски" до ул. "Райна Княгиня";ул. "Вела Пеева" гр. Кнежа в отсечката от ул. "Назъм Хикмет" до ул. "Софроний Врачански";ул. "Кочо Честименски" с. Бреница.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
317517.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Територията на Община Кнежа

Предметът на настоящата поръчка е "Асфалтиране на улици от капиталовата програма на Община Кнежа за 2018 година" и включва изпълнение на строително-монтажни работи по следните улици на територията на Общината:
Предметът на поръчката вклюва асфалтиране на следните улици: ул. "Стефан Цанов" /източна част/- гр. Кнежа; ул. "Г.С.Раковски" от ул. "9-ти септември" до ул. "Карл Маркс"- село Еница; ул. "Кресна"- гр. Кнежа; ул. "Васил Априлов"- гр. Кнежа в отсечката от ул. "Георги Димитров" до ул. "Иван Бонов"; ул. "Шипка"- гр. Кнежа в отсечката от ул. "Васил Левски" до ул. "Райна Княгиня"; ул. "Вела Пеева"- гр. Кнежа в отсечката от ул. "Назъм Хикмет" до ул. "Софроний Врачански"; ул. "Кочо Честименски"- с. Бреница.
С реализирането на настоящата поръчка се цели подобряване на експлоатационното състояние на уличните настилки на улиците в общината с оглед осигуряване на условия за безопаснодт на движението,комфорт на пътуващите и добро отводняване.
Ремонтът следва да се съобрази с техническите елементи на съществуващите технически дадености и настоящата спецификация.
Финансирането е осигурено от собствени бюдетни средства и средства от Републиканския бюджет.
Строително-монтажните работи /СМР/ следва да се изпълняват в съотвествие с изготвените количествени сметки, клаузите залегнали в проекта на договора и действащото българско законодателство за строителство.
Предметът на поръчката включва следните дейности, свързани с изпълнението на отделните улици:
- Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали, асфалтови смеси и материали за пътна основа;
- Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, когато е необходимо;
- Съдействие при съставяне на строителни книжа;
- Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа в експлоатация;
- Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на порачката в съответствие с офертата.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Технически показател    50
1.1.Организация за изпълнение на поръчката /ОИП/    90
1.2.Гаранционен срок /ГС/    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
317517.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 1А) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на строителството по чл.64, ал.1, т.1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на СМР
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 2) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.2:
Преди сключване на договора с избрания изпълнител се представя списък на персонала по чл.64, ал.1, т.6 ЗОП, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да разполага със съоръжения и техническото оборудване оборудване /механизация/
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ РЕД 9) НА РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1.
Документи и доказателства за доказване на технически и професионални способности на участниците по т.3:
Декларация по чл.64, ал.1, т.9 ЗОП- на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката- в свободен текст, с описание на механизацията по вид и основанието за ползване.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
УКАЗАНИЕ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ДАННИТЕ В ОБРАЗЦИТЕ: ПОПЪЛВА СЕ В РАЗДЕЛ Г: СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ НА ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП - ОБРАЗЕЦ № 1.
За доказване на това изискване преди сключване на договора с избрания изпълнител, той представя заверено копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008, за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004, с обхват в областта на строителството или еквивалентни сертификати, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
* Под „ идентичен” или „сходен” предмет се разбира строителство изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на пътища и/или улична мрежи с асфалтова настилка. Под сходен обем се разбира да е изпълнено общо строителството на на пътища и/или улична мрежи – 8000,00 кв. м.
2. Участникът трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на СМР:
2.1.Технически ръководител- да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. За чуждестранно лице- техническа правоспособност призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за съответния случай съгласно ЗУТ и да има най-малко 5 год. опит като технически ръководител на строежи;
2.2. Инженер –транспортно строителство: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.3. Инженер – геодезия: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността;
2.4. Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 5 (пет) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
2.5. Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и да има най-малко 5 (пет) години опит като длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд.
Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав).
3. Участникът да разполага със съоръжения и техническото оборудване оборудване /механизация/ минимум, както следва:
• валяк вибрационен- 1 бр.;
• валяк статичен с пневматични гуми - 1бр.;
• самосвали - 2 бр.;
• машина за фрезоване на асфалт; -1бр;
• асфалтополагаща машина - 1 бр.;
• собствена, наета или мобилна асфалтова база за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участникът трябва да има внедрени системи:
4.1.за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство;
4.2. за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискв. към личното състояние на участниците:Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП възникнали преди и по време на процедурата и обстоятелств.по чл. 107ЗОП .
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако може самостоятелно да подава заявления за участие или оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
В случай че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението представят копие от документ, от който да е видна информацията, посочена в т. 2.3.1 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

стая 306 в Сградата на Община Кнежа, гр. Кнежа, ул. Марин Боев № 69

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).
2.При участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението- чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
В случаите, когато клон на чуждестранно лице е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако за доказване на съответствие с изискванията за технически и професионални способности, клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени.
Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод.
Забележка: Съгласно чл. 65, ал. 1 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата- чл. 65, ал. 4 от ЗОП.
3.Преди подписване на договора за обществена поръчка изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за изпълнение между една от трите форми:
3.1. парична сума преведена по следната сметка на община Кнежа: BG11IABG74943301620403, IABGBGSF, „Интернешънъл Асет Банк“АД;
3.2. банкова гаранция. Банковата гаранция следва да е безусловна, неотменима и да бъде със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка;
3.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В застраховката възложителя следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по нея. Застраховката не може да се ползва като обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 360 дни след крайния срок на изпълнение на договора за обществена поръчка.
Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ сам избира формата на гаранцията за изпълнение между една от трите гореописани форми.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва