Деловодна информация
0835
ОП-5 21/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
0835-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Съединение 000471640
гр. Съединение, бул. 6-ти септември № 13
Съединение BG421 4190 България
инж. Камен Стойчев +359 31823952
oba_saedinenie@abv.bg +359 31823517

Интернет адрес/и

http://saedinenie.org/

https://saedinenie.nit.bg/proczeduri-po-chl.-20,-al.1/op-5-2018/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://saedinenie.nit.bg/proczeduri-po-chl.-20,-al.1/op-5-2018/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Преустройство на съществуваща сграда на СУ „Христо Ботев”, гр. Съединение за нуждите на спортните обекти, спортни площадки и вертикална планировка – втори етап”
45000000      
Строителство

Преустройство на съществуваща сграда на СУ „Христо Ботев”, гр. Съединение за нуждите на спортните обекти, спортни площадки и вертикална планировка – втори етап. Видовете дейности са изчерпателно описани по вид и характеристики в Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1156633      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

УПИ І-училище от кв. 95, по плана на гр. Съединение, Пловдивска област

Преустройство на съществуваща сграда на СУ „Христо Ботев”, гр. Съединение за нуждите на спортните обекти, спортни площадки и вертикална планировка – втори етап”. Настоящата обществена поръчка предвижда изпълнение и оборудване на предвидените в проектите спортни площадки, преустройство, реконструкция и обновяване на съществуващата масивна сграда за нуждите на ползващите спортните площадки ученици, учители и треньори, както и довършване на цялостното благоустрояване на терена на училището. При изпълнение на поръчката трябва да се извършат различни видове дейности, групирани в два подобекта, а именно:
Подобект 1.: „Спортни игрища и благоустрояване”
Подобект 2. : „Преустройства и укрепване на съществуваща сграда за нуждите на спортните обекти”.
Видовете дейности са изчерпателно описани по вид и характеристики в Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    40
Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1156633      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – пета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.5 ЗУТ, а за чуждестранните лица - регистрация в аналогичен регистър на държава - членка, в която са установени.
В случай на обединение изискването се отнася до участниците в него, които ще извършват дейностите по строителство.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се посочва в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, разделА. Годност с отразяване на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ с покритие от 70 000 лв., съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е, пета категория строеж, а обхватът на поръчката е изпълнение на строителство).
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5 с посочване назастрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидни застрахователни полици или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за застрахователен риск „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ с покритие от 70 000 лв., съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е, пета категория строеж, а обхватът на поръчката е изпълнение на строителство).
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5 с посочване назастрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидни застрахователни полици или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане или реконструкция на спортна или тренировъчна зона/зала/игрище.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
Ръководни технически лица:
Ръководител обект – 1 бр. с квалификация „строителен инженер”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; Професионален опит: 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
Експерт Контрол по качеството – 1 бр. с квалификация "строителен инженер" или „строителен техник” или еквивалентна, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит не по – малко от 1 г. като СКК;
Координатор по безопасност и здраве – 1 бр., отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, с професионален опит не по – малко от 1 г. като КБЗ;
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.2 с посочване на имената, квалификацията, правоспособността, професионалния опит
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с дипломи за завършено образование и документи, удостоверяващи правоспособността.
3. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
- BS OHSAS 18001-2007 „ Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалент;
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителство.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа с посочен обхват).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи валидни сертификати.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане или реконструкция на спортна или тренировъчна зона/зала/игрище.
2.Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
Ръководни технически лица:
Ръководител обект – 1 бр. с квалификация „строителен инженер”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; Професионален опит: 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
Експерт Контрол по качеството – 1 бр. с квалификация "строителен инженер" или „строителен техник” или еквивалентна, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит не по – малко от 1 г. като СКК;
Координатор по безопасност и здраве – 1 бр., отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, с професионален опит не по – малко от 1 г. като КБЗ;
3. Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
- BS OHSAS 18001-2007 „ Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалент;
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителство.
Важно: Сертификатите съгласно стандарти ISO 9001:2008 или еквивалентен, ISO 14001:2005 или еквивалентен, BS OHSAS 18001-2007 или еквивалентен трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Съединение, находяща се в гр. Съединение, област Пловдив, бул. „6-ти септември” № 13.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят отстранява от процедурата: 1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 4. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета, съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП; 5. кандидати или участници, които са свързани лица; 6. участници, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРKТЛТДС; 7.участник, по отношение на който са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ
2. Гаранцията за изпълнение е в размер 1 % от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни. Представя се във форма по избор, съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор.
3. Условията,размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва