Деловодна информация
00833ВСС
ВСС-5675 18/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
18/05/2018 (дд/мм/гггг)
00833-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Висш съдебен съвет 121513231
ул. Екзарх Йосиф № 12
София BG411 1000 България
Николета Кирилова +359 29151924
project@vss.justice.bg +359 29807632

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180517oJFI2866834
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консултантски услуги за въвеждане на мерки за повишаване на независимостта на съдебната власт
79311200      
Услуги

Обществената поръчка включва:
• Изготвяне на доклад за качеството и адекватността на проведените проучвания относно независимостта на съдебната власт;
• Разработване на инструментариум – въпросник за оценка и анализ на независимостта:
- За самооценка – насочен към магистратите;
- Външен – за лица, извън съдебната система – юристи и граждани.
• Пилотно тестване на въпросника – сред 50 представители на целевите групи и окончателно разпространен въпросник сред най-малко 1000 представители на целевите групи.
• Въведена методология за анализ на факторите, водещи до зависимост на съдебната система
• Проведени публични дискусии и обучения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
190000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79311200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обществената поръчка включва:
• Изготвяне на доклад за качеството и адекватността на проведените проучвания относно независимостта на съдебната власт;
• Разработване на инструментариум – въпросник за оценка и анализ на независимостта:
- За самооценка – насочен към магистратите;
- Външен – за лица, извън съдебната система – юристи и граждани.
• Пилотно тестване на въпросника – сред 50 представители на целевите групи и окончателно разпространен въпросник сред най-малко 1000 представители на целевите групи.
• Въведена методология за анализ на факторите, водещи до зависимост на съдебната система
• Проведени публични дискусии и обучения на 160 лица.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател    70%
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
190000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Ефективен достъп до правосъдие" (Проектът), финансиран по ДБФП № BG05SFOP001-3.001-0022-C01/15.12.2017 г., който се осъществява с финансовата подкрепата на ОП "Добро Управление"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

На основание чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП участникът следва да е реализирал общ оборот за последните три приключили финансови години. При подаването на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване размера на общия оборот.

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, в размер на 190 000 (сто и деветдесет хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години и съобразно датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Доказване на критерия за подбор:
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: в част IV, раздел Б, точка 1.
Доказване на съответствието с критериите за подбор - за доказване на съответствието си с изискванията за икономическото и финансово състояние по т. 1 при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, следва да представи копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
2. На основание чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ осъществяване на аналитична и/или оценъчна дейност.


1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП):
1.1.Участникът да е изпълнил минимум една дейност по извършване на анализ и/или проучване и разработване на методологии и/или методики и/или правила и/или процедури и/или наръчници за публични институции;
1.2. Участникът да е изпълнил минимум една дейност по организиране и логистично осигуряване на конференция или публична дискусия или друго публично мероприятие с най-малко 100 участника;
1.3. Участникът да е изпълнил минимум една дейност по организиране и провеждане на обучения, в които е включено и хотелско настаняване и изхранване за участниците.
* Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по – горе период. Дейностите, посочени по-горе като сходни, могат да бъдат изпълнени в рамките на един или няколко договора / проекта. Доказване на критерия за подбор:
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел Б, точка 4. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. На основание чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ осъществяване на аналитична и/или оценъчна дейност.
Доказване на критерия за подбор:
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел Г.
Доказване на техническите способности - за доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, следва да представи заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008/еквивалентен с горецитирания обхват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Висш съдебен съвет - гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението му в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.
Участникът представя гаранция за авансово плащане в размер на 100% (сто процента) от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС, като авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от Цената съгласно Ценово предложение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ВСС, Дирекция Правна, отдел Нормативна дейност и процесуално представителство
ул. Екзарх Йосиф № 12
София 1000 България
vss@vss.justic.bg +359 29304916
http://www.vss.justice.bg/ +359 29819176

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва