Деловодна информация
2538
ОПИ-595 16/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/05/2018 (дд/мм/гггг)
2538-2018-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-156


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-156
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, бул.”Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Мариан Вачевски +359 28036024
mvachevski@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-156

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително–монтажни работи (текущ ремонт) в Национална следствена служба“ ОПИ-595/16.05.2018
45000000      
Строителство

„Извършване на строително–монтажни работи (текущ ремонт) в Национална следствена служба“
В обхвата на поръчката се включва изпълнение на строителни и монтажни работи, доставка на необходимите за това суровини и материали, използваните при изпълнението механизация, работна сила, услуги и дейности, в съответствие с изискванията на Техническата спецификация, както и дейности по отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.
Видът и обемът на строителните и монтажни работи са описани в количествена сметка, която е неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Национална следствена служба – гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 42.

Строителните и монтажни работи да бъдат изпълнявани, както следва:
-В Блок № 1В /за администрация/ - сградата е със застроена площ 338 кв.м., шест етажа плюс сутерен и разгъната застроена площ – 2366 кв.м.
Предвиждат се:
Ремонт на фоайето и външното стълбище на сградата, включващ: подмяна на входните врати; шпакловане и боядисване на тавани и стени; боядисване с блажна боя на метални тръби и радиатори от отоплителната система; ремонт на ел. инсталацията; подмяна на осветителни тела; преработка и разширение на помещението за охрана; поправка, шлайфане и полиране на външните стъпала, и др.
Ремонт на стълбищната клетка, включващ: подмяна на прозоречната дограма на цялата височина и широчина по северната фасада на стълбищната клетка; поправка, шлайфане и полиране на стъпалата; почистване и боядисване на метални повърхности (в т.ч. металните решетки на прозорците по източната фасада на стълбището, металната част на стълбищния парапет, метални тръби и радиатори); подмяна на дървените ръкохватки на стълбищния парапет; доставка и монтаж на метален парапет на междуетажните площадки; ремонт на стени и тавани (в т.ч. остъргване на стара боя, сваляне на подкожушени шпакловки, грундиране с контактен грунд, боядисване с латекс); подмяна на осветителни тела, ел. ключове, ел. контакти и кабели за осветление; подмяна на секторните врати на първи и втори етажи, и др.
-Блок № 3 – Многофункционална сграда, състояща се от едноетажна и двуетажна секции с обща застроена площ 826 кв.м., разгъната застроена площ - 1572 кв.м. Конструкцията е стоманобетонна, покривът е плосък.
Предвиждат се:
Ремонт на фоайето и външното стълбище на сградата, включващ: подмяна на входните врати; боядисване на стените и таваните във фоайето на първи етаж с поправка и шпакловане на компрометирани участъци; боядисване на метални тръби и радиатори от отоплителната система; очукване и възстановяване на външните компрометирани мазилки по колоните, стените и тавана на козирката на външното стълбище, фасадно боядисване на същите; ремонт на покрива на козирката над външното стълбище (в т.ч. полагане на ново хидроизолационно покритие, подмяна на ламаринените обшивки по бордовете и на водоотвеждането), ремонт на стъпалата с полагане на бетонови смеси в пукнатините и подмяна на облицовката на същите, и др.
Ремонт на стълбищната клетка към втори етаж, включващ: ремонт на стените и таваните, в т.ч. остъргване на стара боя, сваляне на подкожушени шпакловки, грундиране с контактен грунд и боядисване с латекс.
Ремонт на зала, фоайе и коридори на втори етаж, включващ: остъргване на стари бои и шпакловки, боядисване на всички стени с латекс; боядисване с блажна боя на метални тръби и радиатори от отоплителната система; подмяна на съществуващите врати с МДФ; почистване и полиране на настилките от теракота във фоайето и залата, подмяна на пана от окачения таван, и др;
Цялостен ремонт на покрива на високата част на сградата, включително: полагане на ново хидроизолационно покритие; подмяна на ламаринените обшивки по бордовете и на елементите на водоотвеждането; ремонт на комини и вентилационни шахти; подмяна на отдушници, ремонт на мълниезащитната инсталация и проверка на проводимостта, и др.
-Административна сграда - сградата е със застроена площ 544 кв.м., шест етажа плюс сутерен и разгъната застроена площ от 3808 кв.м.
Предвижда се ремонт на входа и външното стълбище, включващ: подмяна на входните врати (вътрешна и външна); ремонт на тавани и стени на фоайето; боядисване на метални тръби и радиатори от отоплителната система; поставяне на противоударно фолио по стъкла; ремонт на ел. инсталацията, в т.ч. силнотокова и слаботокови (включително разширение на пожароизвестителната, комуникационно-информационната, видеонаблюдението и СОТ); подмяна на настилка от теракот; подмяна на осветителни тела; преработка и разширение на помещението за охрана; полагане на гранитогрес по външни стъпала; ремонт на парапети и др.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Срок за изпълнение    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
160000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В Прогнозната стойност на обществената поръчка са вкл. непредвидени работи, чиято стойност съставлява 8 % от стойността на предвидените СМР. Методиката за оценка на офертите е подробно описана в документацията за участие в ОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
Участниците, включително подизпълнителите им, ако има такива, съобразно вида и дела на тяхното участие, следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от І група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), четвърта категория строежи или по-висока (трета, втора или първа), съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС или да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранни лица – вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП: Участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай че участникът е чуждестранно лице, на този етап той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случаите на чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочената категория - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случаите когато строителят е лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата, в която е установено, във вр. с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди сключването на договора следва да се впише в ЦПРС по реда на Закона за камара на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочената категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгласно чл. 59, ал. 6 от Закона за обществените поръчки).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти. (чл.61, ал.1, т.1 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Поставеното изискване се доказва със следните документи: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; Справка за общия оборот. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, равен на размера на прогнозната стойност на обществената поръчка, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
По смисъла на т. 66 от § 2 на ДР от ЗОП "Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби.
2. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за IV-та категория строеж или по-висока и в размер съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът (У-т) трябва да е изпълнил строителство /изпълнение на СМР/, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата (О). Съответствието си с поставения критерий за подбор (КП), участниците (У-те) декларират (д-ат) както следва: При подаване на О в ЕЕДОП, у-те д-ат съответствието с мин. изискване, чрез посочване на изпълненото от тях строителството, през последните 5 г. от датата на подаване на О, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. В полето у-те следва да посочат предмет на изпълненото от тях строителство, с посочване на конкретните строително-монтажни/строителни дейности по тях, обем, стойност, крайна дата на изпълнение на строителството и получателите.
В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 ЗОП: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (чл.64,ал.1,т.1 ЗОП).
2. У-т следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност (ПК) за изпълнението на поръчката. (чл. 63, ал.1, т. 5 от ЗОП). Съответствието си с поставения КП, у-те д-ат както следва: При подаване на О в ЕЕДОП, у-те д-ат съответствието с мин. изискване, чрез посочване на професионална компетентност /с посочване на придобитото образование/квалификация, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на членовете от ръководния състав, които ще отговарят при изпълнение на поръчката. У-ът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен. В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 ЗОП: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата (чл.64,ал.1,т.6 ЗОП).
3. У-т следва да разполага с необходимия брой технически лица и/ или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществените поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството (чл.63,ал.1,т.2 ЗОП). Съответствието си с поставения КП, у-те д-ат както следва: При подаване на О у-те д-ат съответствието с мин. изискване, чрез вписване на техническите лица (специалисти и нискоквалифицирани работници), които ще изпълняват строителството, включително описание на дейностите, които ще изпълняват. Данните се представят в ЕЕДОП. В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 ЗОП: Поставеното мин. изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 3 от ЗОП: Списък на изпълнителския състав - техническите лица (специалисти и нискоквалифицирани работници), които ще изпълняват строителството, включително описание на дейностите, които ще изпълняват.
4. У-т да прилага системи за управление на качеството (УК). (чл.63,ал.1,т.10 ЗОП).
Съответствието си с поставения КП, у-те д-ат както следва: При подаване на О у-те д-ат съответствието с мин. изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за УК, в чиито обхват е включен предмета на поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за УК на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв., в чиито обхват е включен предмета на поръчката.


1.У-ът трябва да е изпълнил строителство/изпълнение на СМР/, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 г., считано от датата на подаване на О. За строителство „с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изпълнението на следните дейности: вароциментови мазилки–мин.150м2; шпакловки–мин.500м2; бояджийски работи /постно боядисване/– мин.2000 м2; ел.инсталации в сгради–мин.40 м; монтаж дограма(врати и/или прозорци) мин.40м2 или 10 бр.; хидроизолационни работи по плоски покриви, включително обшивки по бордове с хидроизолационна мембрана ПВХ- мин.500 м2; Дейностите следва да са извършвани при изпълнение на едно или няколко ново/и строителство/а, и/или реконструкция/и, и/или основен ремонт/и, и/или текущ ремонт/и на сграда/и.
2.У-ът следва да разполага с ръководен състав с определена ПК за изпълнението на поръчката:
а)Технически ръководител (ТР) по чл. 163а от ЗУТ –1 бр.
ТР следва да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". ТР следва да притежава професионален опит в строителство на сгради и съоръжения мин. 3 г.
б)Специалист (отговорник) „Контрол по качеството“ (С/О „КК“)–1бр.
С/О „КК“ да е преминал професионално обучение по "Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност" или еквивалент.
С/О „КК“ да притежава професионален опит като специалист Контрол по качеството при изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или текущ ремонти/и на мин. 1 (един) завършен обект, представляващ жилищна или смесена сграда съгласно чл.6, ал.3, чл.8, ал.2 и чл.10, ал.1 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, или сграда и/или съоръжение за обществено обслужване съгласно Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
в)Експерт (отговорник) по здравословни и безопасни условия на труд (Е/О ЗБУТ) – 1 бр.
Е/О ЗБУТ съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) и Наредба № 2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ следва да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията.
Е/О ЗБУТ следва да притежава професионален опит като такъв при изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или текущ ремонт/и на минимум 1 (един) завършен обект, представляващ жилищна или смесена сграда съгласно чл.6, ал.3, чл.8, ал.2 и чл.10, ал.1 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, или сграда и/или съоръжение за обществено обслужване съгласно Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
Участникът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен.
3.У-ът да разполага с изпълнителски състав - технически лица (специалисти и нискоквалифицирани работници), мин. 17 човека (ч), които ще използва за извършване на строителството, не по-малко от посочените: - работник/ци бетонови работи (циментови замазки)–2 ч.; работник/ци зидаро-мазачески работи–2 ч.; работник/ци шпакловки и бояджийски работи–2 ч.; работник/ци ел. инсталации–2 ч.; работник/ци монтаж дограма–2 ч.; работник/ци хидроизолационни работи–3 ч.; работник/ци тенекеджийски работи – 2 ч.; нискоквалифициран/и (общи) работници – 2 ч. Едно лице може да съвместява повече от една от горните позиции, ако отговаря на съответните изисквания.
Продължава в Р-л VI.3"Допълнителна информация"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


У-ик в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юр. лице или техни обединения, както и всяко др. образувание, което има право да изпълнява строителството, предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено
В-лят отстранява от у-ие в процедурата у-к когато:
1.са налице основанията по чл.54, ал.1 ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 и чл.107 от ЗОП.В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл.55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та.
2.за когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
3.за които е налице несъответствие с чл.101,ал.9-11 от ЗОП;
4.за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
5.представи оферта с по-кратък срок на валидност.
У-те могат да се възползват от възможността по чл. 56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност.
П-ва в раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/11/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 1, Администрация на главен прокурор, етаж 5, стая 503

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От Р-л III, 1.3
4. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – СМР.
Oт Р-л III.2.2):
В-ят отстранява у-к с:
-Предложение (п-е), което надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка;
-П-е,различно от 8% за възникнали непредвидени строително-монтажни работи;
-При несъответствия и разминаване на предложенията в Ценовото предложение (ЦП) и предложенията в КСС;
-При констатирането на аритметични грешки в ЦП и КСС.
-П-я, надхвърлящи посочените в документацията стойности на елементите на ценообразуване при изпълнение на непредвидени и допълнителни видове строително-монтажни работи.
-При разминаване между предложения срок за изпълнение в линейния график и посочения в предложението за изпълнение на поръчката срок за изпълнение на поръчката.
-При несъответствие в информацията, съдържаща се в Линеен график и диаграмата на работната ръка;
-В случай, че представените от участника Линеен график и диаграма на работната ръка не са изготвени в календарни дни;
-П-е с предлаган срок под 75 календарни дни и предложения с предлаган срок над 90 календарни дни;
Финансирането на поръчката е с бюджетни средства.
У-те в обединение носят солидарна отговорност за изпълнение на паричните задължения по договора.В-ят изисква солидарна отговорност от участника, определен за изпълнител и третите лица, чиито ресурс е заявил, че ще ползва – ако е приложимо.
Възложителят изисква гаранция за изпълнение на договора в размер на 4 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:
а) парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ: БНБ,
Банков код BIC: BNBGBGSD,
Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.
б) оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя.
в) застраховка (застрахователна полица в оригинал), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранция за авансово плащане (ГАП).
ГАП е в размер на авансово предоставените средства с ДДС или 10 (десет) % от цената за изпълнение на СМР, без цената за непредвидените работи с вкл. ДДС.
Гаранция за авансово плащане следва да бъде представена в една от следните форми:
а) Под формата на парична сума, внесена по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: IBAN BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD.
б) Безусловна и неотменяема банкова гаранция (БГ) за авансовото плащане в оригинал, издадена от банка в полза на В-ля, покриваща пълния размер на авансово предоставените средства в лв. с вкл. ДДС, обезпечаваща задължението на И-ля да възстанови същите по договора, при условията, посочени в него.
в) Застраховка (застрахователна полица) (З) в оригинал, която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на изпълнителя да възстанови същото по договора, при условията, посочени в него.
Валидността, покритието (при БГ и З), задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение на договора и за авансовото плащане са съгласно условията на документацията и проекта на договор.
При участие на клон на чуждестранно лице се спазват изискванията на чл. 36 от ППЗОП.
Начин на плащане - посочен в проекта на договор.
В случай че У-ът участва като обединение (О-е), което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, се представя копие от док, от който да е видно прав. осн. за създаване на О-ето, както и следната инфо: правата и задълженията на участниците в О-ето; разпределението на отговорността между членовете на О-то; дейностите, които ще изпълнява всеки член на О-то.
Не се допускат промени в състава на О-то след крайния срок за подаване на офертата. Когато в дог. за създаването на О-то липсват клаузи, гарантиращи изп. на посоч. условия, или състава на О-то се е променил след подаването на офертата – У-ът ще бъде отстранен от участие в ОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва