Деловодна информация
00254
2239 15/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул. България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-9919
ob.rudozem@gmail.com +359 306-9141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izgotvyane-na-investicionni-proekti-vav-faza-tehnicheski-proekt-za-parkovi-prostranstva-i-ploshtad-224.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на инвест. проекти във фаза „технически проект“ за паркови пространства и площад в гр. Рудозем и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението на СМР по 3 обос. позиции
71300000      
Услуги

Предметът на обособена позиция №1 включва:
• Етап 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части, а именно:
-част Архитектура в мащаб 1:200, детайли М 1:20; 1:10
-част Конструкции
-част Паркоустройство М 1:200
-част Електроуредби
-част ВиК
-част Геодезия-трасировъчен план
-подробна количествана сметка, КС и КСС;
• Етап 2 - упражняване на авторския надзор по време на строителството
Предметът на обособена позиция №2 и №3 включва:
• Етап 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части, а именно:
-Част „Архитектурна”: чертежи мащаб 1:200; фрагменти мащаб 1:20; детайли 1:10, 1:5
-Част „Конструкции” – всички неодходими детайли на закрепване и детйли на ново проектираните съоръжения.
-Част „Геодезия” (трасировъчен план и вертикална планировка)
-Част “Електро“
-Част „В и К”
-Част “Паркоустройство
-Част „ПБ”
-подробна количествена сметка, КС и КСС
• Етап 2 - упражняване на авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
43700.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изготвяне на инвест. проект във фаза „технически проект“ за парково пространство в УПИ IX, кв.39, гр. Рудозем и последващо осъществяване на АН при изпълнението на СМР“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на гр. Рудозем. Някои от дейностите ще да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спец. на съответния вид дейност.

Предметът на обособена позиция №1 включва:
• Етап 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части, а именно:
- част Архитектура в мащаб 1:200, детайли М 1:20; 1:10
- част Конструкции
- част Паркоустройство М 1:200
- част Електроуредби
- част ВиК
- част Геодезия-трасировъчен план
- подробна количествана сметка, КС и КСС;
• Етап 2 - упражняване на авторския надзор по време на строителството
Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация.
Авторският надзор ще бъде упражняван след покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:
- Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.;
- Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;
- Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.;
- Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния проект във фаза «технически проект»    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
13800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта.

II.2) Описание 1

„Изготвяне на инвест.проект във фаза „технически проект“ за благоустр. и реконстр. На парк“-УПИ I-121 за парка и детска площадка,кв.36, гр. Р-м,имот с иден. 63207.501.121 и посл. осъщ. на АН при СМР 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на гр. Рудозем. Някои от дейностите ще да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спец. на съответния вид дейност.

Предметът на обособена позиция №2 включва:
• Етап 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части, а именно:
- Част „Архитектурна”: чертежи мащаб 1:200; фрагменти мащаб 1:20; детайли 1:10, 1:5
- Част „Конструкции” – всички неодходими детайли на закрепване и детйли на ново проектираните съоръжения.
- Част „Геодезия” (трасировъчен план и вертикална планировка)
- Част “Електро“
- Част „В и К”
- Част “Паркоустройство
- Част „ПБ”
- подробна количествена сметка, КС и КСС
• Етап 2 - упражняване на авторския надзор по време на строителството
Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация.
Авторският надзор ще бъде упражняван след покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:
- Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.;
- Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;
- Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.;
- Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния проект във фаза «технически проект»    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
18400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта.

II.2) Описание 1

„Изготвяне на инвест.проект във фаза „технически проект“ за благоустр.и реконстр. на парк -УПИ IV-за парк, кв. 22, гр. Рудозем, и и последващо осъщ. на АН при изп. на СМР“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

територията на гр. Рудозем. Някои от дейностите ще да се извършват в офиса и/или др. място на Изпълнителя и/или трети лица, ако това е целесъобразно или се налага от спец. на съответния вид дейност.

• Етап 1 - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически” по всички проектни части, а именно:
- Част „Архитектурна”: чертежи мащаб 1:200; фрагменти мащаб 1:20; детайли 1:10, 1:5
- Част „Конструкции” – всички неодходими детайли на закрепване и детйли на ново проектираните съоръжения, детайли на стени и стълбища.
- Част „Геодезия” -(трасировъчен план и вертикална планировка)
- Част “ Електро“
- Част „В и К”
- Част “Паркоустройство”
- Част „ПБ”
- подробна количествена сметка, КС и КСС
• Етап 2 - упражняване на авторския надзор по време на строителството
Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация.
Авторският надзор ще бъде упражняван след покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно:
- Присъствие при съставяне на и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.;
- Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството;
- Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя и/или по предложение на строителния надзор и др.;
- Заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнение на обектите.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния проект във фаза «технически проект»    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
11500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за осъществяване на авторски надзор при изпълнението на строително-монтажните работи е от датата на подписване на Протокол обр. 2 към Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителната площадка на обекта до завършване на строително-монтажните работи и получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя минимални изисквания към Участниците за наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност като критерий за подбор в настоящето възлагане.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участниците и по трите обособени позиции следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „проектант“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.1, т.4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Обектите по всяка една от обособените позици, включени в предмет на поръчката са четвърта категория строежи.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
В случай, че в офертата на участника са посочени „трети лица“, които ще изпълняват проектиране, всяко от тези лица трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“за „проектант“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за категорията строеж.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектирането.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1) Участникът трябва да посочи отделни лица за позициите от техническия екип (един експерт не може да съвместява трите позиции).
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП с посочване на информация за:- номер и валидност на удостоверение за ППП или еквивалент;
В еЕЕДОП се посочва и информация за документите, въз основа на които участникът декларира горепосочените данни.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, съобразно декларираните в еЕЕДОП обстоятелства.


Изискванията се отнасят и по трите обособени позиции без т.7, като изискванията по нея се отнасят за позиция №2 и №3. Експерт „Архитект“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
1) Експерт „Инженер конструктор“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
2) Експерт „ВиК инженер“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
3) Експерт „Парковоустройство и благоустройство“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
4) Експерт „Електроинженер“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
5) Експерт „Геодезия“ - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
7) Експерт „Пожарна безопасност“ само за обособена позиция № 2 и № 3 - 1 бр. да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 ЗУТ и ЗКАИИП или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

лицата, които ще изпълняват обществена поръчка, съгласно чл. 162 от ЗУТ следвада притежават необходимата проектантска правоспособност или да има право да изпълнява проектиране (проектантски услуги) съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2 (две) на сто от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранциите.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Рудозем, бул. България 15, ет.2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; клауза за солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; видът и делът на дейностите, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението, като в него задължително се посочва представляващият обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.
4. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
в)Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва