Деловодна информация
00254
2198 14/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00254-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рудозем 000615075
бул.България № 15
Рудозем BG424 4960 България
Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД +359 306-99191
ob.rudozem@gmail.com +359 306-99141

Интернет адрес/и

http://www.rudozem.bg/bg

http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/konsultantska-usluga-po-upravlenie-i-otchitane-na-proekt-rekonstrukciya-i-rehabilitaciya-na-obshtinska-223.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Конс. услуга по уп-ние и отчитане на проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”
79411000      
Услуги

Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта.
Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
55345.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79411000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Терторията на община Рудозем

Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта.
Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55345.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 21/07/2/0/00514 „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”, финансиран по ПРСР 2014-2020г.

Посочената продължиност на поръчката е съобразена с периода за изпълн. на проекта, определен в ДБП №21/07/2/0/00514 от 02.03.2018г. Срокът за изпълнение от страна на Изпълнителя на възложените услуги е от датата на получаване на възлагателното писмо на Възложителя за започване на изпълнението и е до подписване на приемателно-предавателен протокол за приемане на окончателния доклад без забележки.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност на участниците по чл.60 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-горе документи.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.


1. Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 100 000,00 (сто хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП, с посочване и описание на услугите (предмет на дейността и обем), стойностите, датите и получателите. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът следва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката съгласно изискваното минимално ниво.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в относимото поле на Раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV на еЕЕДОП с посочване на информация за:
- професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование и период на обучение;
- специфичния опит на експертите - посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на длъжностните задължения и конкретно посочване на периода, в който е заемана описаната длъжност, описание на обекта/ проекта за когото лицето е упражнявало съответната функция по управление и отчитане на проекта.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на услугата, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил поне една услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на поръчката.
За „услуга с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приемат изпълнени дейности по управление и/или отчитане на проект.
За „изпълнени дейности по управление и/или отчитане на проект“ ще се приемат една или няколко от изброените или аналогични на тях дейности по: подготовка на финансови и/или технически отчетни документи, удостоверяващи извършването на предвидените в проекта дейности; извършване на проверки – документални и/или на място във връзка с реализиране на проекта; осъществяване на координационни и организационни функции във връзка с реализиране на проекта.
2. Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на поръчката:
а) Експерт - координатор на екипа:
- да притежава степен на образование „бакалавър“ или „магистър“ в професионално направление „Икономика“ или „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно;
- да има опит в управлението и отчитането на поне един проект за реализиране на обект от техническата инфраструктура, независимо от позицията, която е заемал в консултантския екип.
б) Експерт – икономист:
- да притежава степен на образование „бакалавър“ или „магистър“ в професионално направление „Икономика“ или еквивалентно;
- да има опит в управлението и отчитането на поне един проект за реализиране на обект от техническата инфраструктура, независимо от позицията, която е заемал в консултантския екип.
в) Експерт – юрист:
- да притежава степен на образование „бакалавър“ или „магистър“ в професионално направление „Право“ или еквивалентно;
- да има опит в управлението и отчитането на поне един проект за реализиране на обект от техническата инфраструктура, независимо от позицията, която е заемал в консултантския екип.
г) Експерт – инженер:
- да притежава степен на образование „бакалавър“ или „магистър“ в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно;
- да има опит в управлението и отчитането на поне един проект за реализиране на обект от техническата инфраструктура, независимо от позицията, която е заемал в консултантския екип.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе под формата на парична сума по банкова сметка, посочена в документацията за общ. поръчка или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност-съгласно условията в документацията и проекта на договор, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с проекта на договор за обществена поръчка. Допълнителна информация - в раздел 7 от документацията по обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/06/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация гр. Рудозем, заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 т.1, 3-5 от ЗОП, както и на основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП, чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност и чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество..
2. Не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. На осн. чл.10,ал.2 от ЗОП Възложителят не предвижда изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва