III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.
1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 500 000,00 (петстотин хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им. „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка. За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка. 2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б и т. 6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. 3. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството: 1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи 2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи 3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: За доказване на съответствието с изискванията на възложителя за управление на качеството, за управление на сигурността на информацията и за управление на ИТ услуги, участниците следва да предоставят заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001 (или еквивалент), система по стандарт ISO 27001:2012 (или еквивалент) за управление на сигурността на информацията и система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 (или еквивалент), в чиито обхват е включена услугата – предмет на поръчката.
1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, както следва: през последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно: • минимум 1 (една) дейност, включваща внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система, с използване на СУБД (система за управление на бази данни) и • минимум 1 дейност, свързана с миграция на бази данни и/или интернет страници. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството: 1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи 2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи 3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва: 1. Ръководител на проект 1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент) или „Социални, стопански или правни науки“, професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“ (или еквивалент) или „Икономика“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените. 2) Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или еквивалентни. 3) Общ професионален опит: Минимум 5 /пет/ години общ професионален опит. 4) Специфичен професионален опит: Участие като ръководител на проект в най-малко 1 (една) дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на информационни системи. 2. Бизнес анализатор 1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените. 2) Допълнителна квалификация: Притежава валиден сертификат в областта на бизнес анализа – IIBA CBAP или PMI/IPMA PBA или еквивалентни. 3) Професионален опит: Минимум 3 /три/ години опит като бизнес анализатор при разработването на уеб-базирана информационна система. (Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация)
|