Деловодна информация
00833ВСС
ВСС-5311 11/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/05/2018 (дд/мм/гггг)
00833-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Висш съдебен съвет 121513231
ул. Екзарх Йосиф № 12
София BG411 1000 България
Валери Михайлов - Директор на Дирекция ИТСС +359 29304936
v.mihaylov@vss.justice.bg +359 29807632

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180503awjq2859087


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180503awjq2859087
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Прилагане на унифицирани модели и стандарти за съдържание и надграждане на Единния портал за електронно правосъдие, миграция на интернет страниците на съдилищата към Единния портал за електронно прав
72000000      
Услуги

В обхвата на обществената поръчка е предвидено реализирането на следните дейности:
Дейност 1. „Прилагане на унифицирани модели и стандарти за съдържание, миграция на интернет страници на съдилищата към Единния портал за електронно правосъдие и неговото надграждане“, в която се включват следните етапи:
- Подготовка за извършване на миграцията
- Миграция на интернет – страниците на съдилищата
- Внедряване на нова услуга „Подаване на заявление за издаване на заповед за изпълнение по реда на чл. 410 от ГПК“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
502600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обхватът на настоящата обществена поръчка включва изпълнението на следните дейности:
•Дейност 1: Анализ на текущото състояние и ревизиране, прецизиране, стандартизиране, съгласуване и обсъждане на правилата и моделите за съдържание;
•Дейност 2: Надграждане на Единния портал за електронно правосъдие и внедряване на електронна услуга за подаване на заявление за издаване на заповед за изпълнение по реда на чл. 410 от ГПК“;
•Дейност 3: Мигриране на 180 сайта на съдилища към Единния портал за електронно правосъдие.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция на участника за изпълнение на поръчката - максимален брой 100 т., втч. Показател Кд - Управление на дейностите - максимален брой 60 т. и Показател Кр - Управление на риска - макс. брой -40т.    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
502600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Доразвитие и централизиране на порталите в СП за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“ с регистрационен номер BG05SFOP001-3.001-0013, финансиран по ОПДУ

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на Дейност 1. „Прилагане на унифицирани модели и стандарти за съдържание, миграция на интернет страници на съдилищата към Единния портал за електронно правосъдие и неговото надграждане“, в която се включват следните етапи:
- Подготовка за извършване на миграцията
- Миграция на интернет – страниците на съдилищата
- Внедряване на нова услуга
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.

1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 500 000,00 (петстотин хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б и т. 6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството:
1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: За доказване на съответствието с изискванията на възложителя за управление на качеството, за управление на сигурността на информацията и за управление на ИТ услуги, участниците следва да предоставят заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001 (или еквивалент), система по стандарт ISO 27001:2012 (или еквивалент) за управление на сигурността на информацията и система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 (или еквивалент), в чиито обхват е включена услугата – предмет на поръчката.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП, както следва: през последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно:
• минимум 1 (една) дейност, включваща внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система, с използване на СУБД (система за управление на бази данни) и
• минимум 1 дейност, свързана с миграция на бази данни и/или интернет страници.
Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството:
1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2011 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи
Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва:
1. Ръководител на проект
1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент) или „Социални, стопански или правни науки“, професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“ (или еквивалент) или „Икономика“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
2) Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или еквивалентни.
3) Общ професионален опит: Минимум 5 /пет/ години общ професионален опит.
4) Специфичен професионален опит: Участие като ръководител на проект в най-малко 1 (една) дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на информационни системи.
2. Бизнес анализатор
1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
2) Допълнителна квалификация: Притежава валиден сертификат в областта на бизнес анализа – IIBA CBAP или PMI/IPMA PBA или еквивалентни.
3) Професионален опит: Минимум 3 /три/ години опит като бизнес анализатор при разработването на уеб-базирана информационна система.
(Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2018 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

Висш съдебен съвет - гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III. 1.3)
3.Системен архитект
1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
2) Професионален опит: Минимум 5 /пет/ години опит в областта на информационните технологии, вкл. проектиране на уеб-базирани софтуерни архитектури с използване на система за управление на база данни.
4. Програмист – 3 бр.
1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
3) Професионален опит: не по-малко от 3 /три/ години опит като програмист при разработване и внедряване на уеб-базирани информационни системи с използване на система за управление на база данни.
5. Специалист по управление на сигурността на информацията
1) Образование: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или еквивалент в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или еквивалент) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените.
2) Допълнителна квалификация: Завършено обучение и успешно издържан изпит в областта на управление на сигурността по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или еквивалент или свързани с него стандарти за надеждна комуникация на информация, защитена с електронен подпис.
3) Професионален опит: Минимум 3 /три/ години професионален опит в областта на информационната сигурност при разработване, внедряване и поддръжка на системи за управление на сигурността на информацията
6. По отношение изискванията към всички експерти:
1) За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и приет и/или внедрен в срок и без възражения на съответния възложител (поръчващ).
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя при подписването на договора гаранция, обезпечаваща изпълнението му в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Десет на сто от сумата на гаранцията обезпечава периода на гаранционна поддръжка.
Участникът представя гаранция за авансово плащане в размер на 100% (сто процента) от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС, като авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от Цената съгласно Ценово предложение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ВСС, Дирекция Правна, отдел Нормативна дейност и процесуално представителство
ул. Екзарх Йосиф № 12
София 1000 България
vss@vss.justic.bg +359 29304916
http://www.vss.justice.bg/ +359 29819176

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва