Деловодна информация
00056
ОХ-11-85 09/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2018 (дд/мм/гггг)
00056-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли 000903939
пл. Възраждане № 1
Харманли BG422 6450 България
Таня Станкова +359 0373-82015
obstina@harmanli.bg +359 0373-82525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-i-montazh-na-mediczinsko-oborudvane-za-mbal-gr.xarmanli/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-i-montazh-na-mediczinsko-oborudvane-za-mbal-gr.xarmanli/
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Община Харманли 000903939
ул. Петко Каравелов № 4
Харманли BG422 6450 България
Снежа Йорданова +359 373833-83
obshtina@harmanli.bg +359 373825-25

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-i-montazh-na-mediczinsko-oborudvane-za-mbal-gr.xarmanli/

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на медицинско оборудване за нуждите на МБАЛ Харманли по Програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A Гърция - България 2014-2020“
33100000      LA23, LA45, LA29, LA52
Доставки

Обществената поръчка включва доставка на медицинско оборудване, обзавеждане, апаратура и линейка в четири позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на медицинско рентгеново оборудване за нуждите на МБАЛ Харманли“,Обособена позиция № 2: „Доставка и въвеждане в експлоатация на специализирано превозно средство - линейка тип "Б" за нуждите на МБАЛ Харманли“,Обособена позиция № 3: „Доставка и монтаж на медицинско оборудване за физиотерапия за нуждите на МБАЛ Харманли“,Обособена позиция № 4: „Доставка и монтаж на болнично оборудване за нуждите на МБАЛ Харманли“ - виж. технически спецификации
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
394582.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на медицинско ренгеново оборудване за нуждите на МБАЛ Харманли“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33111650      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

МБАЛ Харманли с административен адрес: гр. Харманли, област Хасково, РБългария, ул. "Васил Левски" № 66

1. Доставка на UPS за KAT 40kw CPV – 31154000-0 - Източници на непрекъсваемо електрическо захранване – 1 бр., 2. CR Divario T2 + 6 cases /18/24,24/30 35/43 CPV –33151200-5 - Уреди за рентгенова терапия – 1 бр. и 3. Мамограф CPV – 33111650-2 – Устройства за мамография – 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
114088.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Укрепване на първичната медицинска помощ в изолираните и непривилегировани трансгранични райони“

Максималният срок за доставката е 90 (деветдесет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Минималният срок на доставка е 5 (пет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Срокът включва доставка, монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация и обучение на персонала.

II.2) Описание 1

„Доставка и въвеждане в експлоатация на специализирано превозно средство - линейка тип "Б" за нуждите на МБАЛ Харманли“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34114121      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

МБАЛ Харманли с административен адрес: гр. Харманли, област Хасково, РБългария, ул. "Васил Левски" № 66

Доставка на специализирано превозно средство - линейка тип "Б", съгласно БДС EN 1789:2007 или еквивалент + A1:2010 CPV – 34114121-3 -Линейки – 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
84751.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Укрепване на първичната медицинска помощ в изолираните и непривилегировани трансгранични райони“

Максималният срок за доставката е 90 (деветдесет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019 г.
Минималният срок на доставка е 5 (пет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019 г. Срокът включва доставка и обучение на персонала.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на медицинско оборудване за физиотерапия за нуждите на МБАЛ Харманли“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

МБАЛ Харманли с административен адрес: гр. Харманли, област Хасково, РБългария, ул. "Васил Левски" № 66

1. Апарат за ниско и средночестотна електротерапия - CPV – 33155000-1 - Оборудване за кинезитерапия– 1 бр.,
2. Апарат за компресотерапия за лимфен дренаж CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване– 1 бр.,
3. Апарат за пасивно раздвижване на долен крайник CPV – 33154000-4 -Уреди за механотерапия – 1 бр.,
4. Апарат за пасивно раздвижване на горен крайник CPV – 33154000-4 -Уреди за механотерапия – 1 бр.,
5. Комплект за раздвижване на китка и лакът със стойка CPV – 33155000-1 - Оборудване за кинезитерапия – 1 бр.,
6. Клетка на Роше и окомплектовка за клетка на Роше CPV –33155000-1 - Оборудване за кинезитерапия – 1 бр.,
7. Комбинирано устройство за електротерапия CPV – 33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия – 1 бр.,
8. Комбиниран апарат за електротерапия и ултразвукова терапия (включително за очи) CPV –33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия – 1 бр.,
9. Лазерена апаратура за автономни промени в крайниците, заболявания на централната и периферната система CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр. ,
10. Апарат за УВЧ терапия/физиотерапевтични гинекологични и хирургични заболявания CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
11. Апаратура за локална дерзонализация CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
12. Механично устройство за раздвижване на пръсти CPV –33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия – 1 бр.,
13. Механично устройство за раздвижване на ръце CPV –33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия – 1 бр.,
14. Електрическа кушетка CPV –33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия - 1 бр.,
15. Апарат за раздвижване и рехабилитация при счупен долен крайник CPV –33150000-6 - Апарати за рентгенова терапия, механотерапия, електротерапия и физиотерапия – 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
79943.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Укрепване на първичната медицинска помощ в изолираните и непривилегировани трансгранични райони“

Максималният срок за доставката е 90 (деветдесет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Минималният срок на доставка е 5 (пет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Срокът включва доставка, монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация и обучение на персонала.

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на болнично оборудване за нуждите на МБАЛ Харманли“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

МБАЛ Харманли с административен адрес: гр. Харманли, област Хасково, РБългария, ул. "Васил Левски" № 66

1. 3-канален електрокардиограф CPV – 33121500-9 - Апарати за ултразвукова диагностика на сърце – 4 бр.,
2. Ехограф за коремни органи CPV – 33112200-0 – Ехограф – 2 бр.,
3. Перфузори CPV – 33171100-0 - Инструменти за анестезия - 2 бр.,
4. Пулсова оксиметрия CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване -- 2 бр.,
5. Операционна лампа CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
6. Преносима аспирационна помпа за ОАИЛ CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
7. Вакуумна помпа CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване – 5 бр.,
8. Инфузионна помпа CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 2 бр.,
9. Спирометър CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр. ,
10. Електрическо родилно легло CPV – 33192100-3 – Медицински легла – 2 бр.,
11. Кувьоз CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
12. Реанимационна маса за новородени CPV – 33192200-4- Медицинска маса – 1 бр. ,
13. Преносим цветен ултразвук модел Z5 CPV – 33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
14. Електрокоагулатор CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
15. ЕКГ устройство CPV – 33121500-9 – Електрокардиограма – 1 бр. ,
16. Специализиран холтер на ЕКГ CPV – 33121500-9 - Електрокардиограма – 1 бр.,
17. Глюкозен анализатор CPV –33100000-1 – Медицинско оборудване – 1 бр.,
18. Монитори CPV – 33195100-4 – Монитори – 2 бр.,
19. Детско легло CPV – 33192130-2 - Легла с двигателно устройство, позволяващо адаптирано позициониране – 5 бр.,
20. Бебешко легло (легло за кърмачета) CPV – 33192120-9 – Болнично легло – 5 бр.,
21. Нощни шкафчета CPV – 33192000-2 – Медицинска мебел – 12 бр.,
22. Стойка за интравенозна инфузия CPV – 33192330-4 - Стойки за трансфузии – 12 бр..
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
115799.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Укрепване на първичната медицинска помощ в изолираните и непривилегировани трансгранични райони“

Максималният срок за доставката е 90 (деветдесет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Минималният срок на доставка е 5 (пет) дни от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя, но не по-късно от 30.09.2019г. Срокът включва доставка, монтаж/инсталация и въвеждане в експлоатация и обучение на персонала.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ този посочен в изисквано минимално/и ниво/а:
Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка (§ 2, т. 67 ДР на ЗОП). Под дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка, за отделните обособени позиции се разбира:
За обособена позиция № 1: Доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура.
За обособена позиция № 2: Доставка и/или търговия и/или производство на оборудван специализиран/и автомобил/и и/или линейка/и.
За обособена позиция № 3: Доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура.
За обособена позиция № 4: Доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура и/или обзавеждане.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване на изискването за икономическо и финансово състояние:
За доказване на икономическото си и финансово състояние участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ:
За обособена позиция № 1: 200 000.00 (двеста хиляди) лева.
За обособена позиция № 2: 160 000.00 (сто и шестдесет хиляди) лева.
За обособена позиция № 3: 150 000.00 (сто и петдесет хиляди) лева.
За обособена позиция № 4: 200 000.00 (двеста хиляди) лева.
Прилагане на критериите за икономическо и финансово състояние
Минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние се прилагат за подизпълнителите според вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания за икономически и финансово състояние в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло.
Когато участник участва за повече от една обособена позиция, изискването за икономическо и финансово състояние, се покрива за всяка позиция по отделно без да се натрупва.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата дейности/доставки с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. За обособена позиция № 1: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура “. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 2: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на оборудван специализиран автомобил/и и/или линейка/и“. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 3: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура “. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 4: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура и/или обзавеждане“. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1б) в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване на изискването за технически и професионални способности по т. 1:
За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на доставки, които са сходни или идентични с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалент - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта на обособената позиция, за която участва съгласно описаното по-долу изисквано минимално/и ниво/а.
Доказване на изискването за технически и професионални способности по т. 2:
При подаване на оферта участниците декларират наличието на сертификати като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на тези технически и професионални способности по т. 2 участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. Възложителят приема доказване в съответствие с разпоредбите на чл. 64, ал. 5 – 7 от ЗОП.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП от участника, определен за изпълнител, от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критериите за подбор.


1. За обособена позиция № 1: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура “. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 2: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на оборудван специализиран автомобил/и и/или линейка/и“. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 3: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура “. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка. За обособена позиция № 4: Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура и/или обзавеждане“. Под сходен обем се има предвид изпълнение на една доставка.
2. За обособена позиция № 1: Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 или по-нов - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура “. За обособена позиция № 2: Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 или по-нов - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта „производство и/или търговия и/или доставка и/или поддъжка и/или сервиз на специализиран/и автомобил/и и/или линейка/и“. За обособена позиция № 3: Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 или по-нов- система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура“. За обособена позиция № 4: Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 или по-нов - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта „доставка и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура и/или обзавеждане“.
Прилагане на критериите по т. 1 и 2 за технически и професионални способности
Минималните изисквания по т. 1 и 2, в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на критериите за подбор по т. 1 и 2. , трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 5 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по т. 1 или т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Харманли, област Хасково, пл. Възраждане № 1, Конферентна зала

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Забележка: Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по т. 1, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
-лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законадателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълняват дейности по: За об. поз. 1, 3 и 4 - доставки и/или търговия и/или производство на медицинско оборудване и/или медицинска апаратура и/или обзавеждане; За об. поз. 2: доставки и/или търговия и/или производство на специализиран/и автомобил/и и/или линейки и/или МПС.
-сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
-доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
-опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
- когато участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва