Деловодна информация
01304район "Централен" - община Пловдив
9100-618 09/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
01304-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Централен - Община Пловдив 0004715040031
ул. Христо Г. Данов №39
Пловдив BG421 4000 България
инж.Надежда Петрова +359 326582228
centralen@plovdiv.bg +359 32626204

Интернет адрес/и

www.plovdivcentral.org

http://plovdivcentral.org/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha/9100-61809052018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Район Централен - Община Пловдив 0004715040031
ул. Христо Г. Данов №39
Пловдив BG421 4000 България
Деловодство +359 32658221
centralen@plovdiv.bg +359 32626204

Интернет адрес/и

www.plovdivcentral.org

http://plovdivcentral.org/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и ремонт на уличната мрежа и други дейности, свързани с инфраструктурата на Район „Централен” – Община Пловдив” по обособени позиции
45000000      
Строителство

извършване на ремонт на участъци от улици в Район „Централен”, изградени с настилки паваж, калдъръм или пътни ивици, тротоарни настилки, ремонт на асфалтови настилки на улици, благоустрояване на пространства, бордюри и прилежащи към улична мрежа елементи укрепващи и осигуряващи достъпна среда, добавяне на участъци от улично осветление или единични осветители в мрежа на Район „Централен” – Община Пловдив и изграждане на трасе и реализация на видеонаблюдение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Поддържане и ремонт на паважни и тротоарни настилки на улици, вътрешно блокови пространства, балгоустрояване на терени за открити паркинги, находящи се на територията на р. "Централен" - общ.Пловдив 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

район "Централен" - община Пловдив

направа на пътна основа; изкоп и възстановяване на основни пластове на пътна конструкция; полагане на настилка от паваж /макадам/; полагане на настилка от пътни ивици; направа на тротоарни настилки; направа на нови бордюри; повдигане и подравняване на бордюри; направа на елементи за достъпна среда; направа на бетонна настилка; ремонт на каменни подпорни стени; направа на бетонни фундаменти; доставка и монтаж на антипаркинг елементи; изготвяне проект „вертикална планировка и отводняване”; временна организация на движение по време на строителство;
Прогнозни количества - 7000 кв. м. тротоарни настилки и 5000 кв. м. паважни настилки /калдъръм, паваж, унипаваж/ в градски условия
Критериите по-долу
 
ДА гаранционен срок    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
900000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по-горе стойност е максимално допустимата стойност на договора, като възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансирането на посочения размер. Количеството СМР/СРР за обособената позиция ще бъде според необх-стите на възложителя по времето на договора и СМР/СРР ще се възлагат по преценка на Възл-ля, съобразно осигурените средства, но до макс.ст-ст

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на асфалтови настилки на улици, вътрешно блокови пространства благоустрояване на терени за открити паркинги находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

район "Централен" - община Пловдив

Фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка ;изкоп и възстановяване на основни пластове на пътна конструкция /локални ремонти/;полагане с профилиране асфалтобетонова смес тип „В” /плътна/;полагане с профилиране асфалтобетонова смес тип „А” модифициран битум /плътна/;полагане с профилиране асфалтобетонова неплътна смес /биндер/;направа на нови бордюри; повдигане и подравняване на бордюри; възстановяване на хоризонтална маркировка; временна организация на движение по време на строителството
За ремонта на настилката се предвиждат и предварителни ремонтни работи преди полагането на основния асфалтов пласт, и включва: ремонт на дупки и дълбоки кръпки – запълване с асфалтобетон неплътна смес;ремонт на участъци с мрежовидни пукнатини; полагане на изравнителен асфалтов пласт при необходимост;усилване на участъци от пътното платно
При изпълнението се предвиждат по уличните водопроводни и канализационни мрежи следните видове работи:подмяна на чугунени капаци за ревизионни шахти – самонивелиращи се, като новите да бъдат с логото на ОБЩИНА ПЛОВДИВ;направа на нови улични отоци с една решетка, едноставни;подмяна на решетки за улични оттоци;изпълнение на канализационно отклонение от уличните оттоци до съществуващата канализация;изпълнение на улична канализация;
Прогнозно количество - 12 000 кв. м. машинно преасфалтиране в градски условия
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по-горе стойност е макс. допустимата стойност на дог-ра, като възл-ят посочва, че към датата на откр-не на проц-та не е осигурено финансирането на посочения размер. Кол-вото СМР/СРР за об. позиция ще бъде според необходимостите на възл-ля по времето на договора и СМР/СРР ще се възлагат по преценка на Възл-ля, съобразно осигурените средства в бюджета за такива дейности, но до макс.ст-ст

II.2) Описание 1

„Изграждане на улично осветление, тръбна канална мрежа и видео наблюдение на територията на Район „Централен” – Община Пловдив” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

район "Централен" - община Пловдив

Електро изграждане на УО - направа на изкоп за парков стълб;изправяне на парков стълб;полагане на гъвкава тръба или ел. кабел в готов изкоп; изтегляне на ел. кабел в гъвкава тръба и в парков стълб;монтаж на осветително тяло към парков стълб;монтаж на ел. табло с един автоматичен предпазител в парков стълб;направа на заземление с един заземител към парков стълб;електрически връзки за свързване на елементите на уличното осветление;измерване на новоизградените участъци от уличното осветление;измервателни протоколи; направа на изкоп за нова кабелна шахта;доставка и монтаж на нова кабелна шахта ШКС-2;въвеждане на гъвкави тръби в кабелна шахта;полагане на гъвкави тръби не повече от три в пакет в готов изкоп;
реализация на пресичания за тръбни канални мрежи при необходимост след възлагане от страна на възложителя- изпълнение на тръбни канални мрежи по част „Електро”, ф50, ф110;Изграждане на видеонаблюдение - изтегляне на кабел в защитна тръба;монтаж на защитна кутия за активно оборудване;'инсталиране и конфигуриране на активно оборудване;монтаж на IP водоустойчева камера;тестване на системата съвместно със специалист ОП «Общинска охрана»
Прогнозни количества - 8 бр. ремонт на УО ил изгр. на ново с дължина над 300 м., с изг-не на измерит- прот. за въвеждането му в експлоатация. Изгр. на 3 обекта всеки с между 5-10 бр. камери за външно.
Критериите по-долу
 
ДА гаранционен срок    30%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по-горе стойност е макс. допустимата стойност на договора, като възл-лят посочва, че към датата на откр. на проц-та не е осигурено финансирането на посочения размер. Кол-вото СМР/СРР за об-та позиция ще бъде според необходимостите на възл-ля по времето на договора и СМР/СРР ще се възлагат по преценка на Възл-ля, съобразно осигурените средства в бюджета за такива дейн-ти, но до макс. ст.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За об.п. 1: Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на обособената позиция, а именно: строежи от Втора група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За об. п. 2: Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на настоящата обособената позиция, а именно: от Втора група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За об.п. 3: Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на настоящата обособена позиция, а именно: от Трета група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в еЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност.
При условията на чл.67 ал.5 от ЗОП - документи, с които се доказва: Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от посочената за съответната обособена позиция група и категория строеж. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
В случаите на чл.67 ал.6 от ЗОП:
Преди сключване на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от посочената за съответната обособена позиция група и категория строеж.
В случаите, когато определеният за изпълнител е чуждестранното лице, на основание чл.67 ал.6 и чл.112 ал.1 т.4 от ЗОП, то следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, вкл. че е извършил съответната регистрация в ЦПРС за изпълнение на строежи от групата и категорията на съответната обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се поставят

не се поставят
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Уч-кът следва да е изпълнил, както следва:
1.1.За ОП 1: Уч-кът през посл. 5год. трябва да е изп-л стр-тво с предмет и обем, идент. или сходно с това на ОП1, а именно за такова се приема: изп-ние на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконстр. на тротоарни и паважни настилки/калдъръм, паваж, унипаваж/ с обем - мин. 3000кв. м. трот. настилки и 2000кв. м. паважни настилки /калд., паваж, унипаваж/. Дейн-те може да бъдат изп-ни на повече от един обект и/или в рамките на едно или няк. възлагания.
1.2.За ОП 2:Уч-кът през посл. 5год. трябва да е изп-л стр-во с предмет и обем, идент. или сходно с това на ОП2, а именно за такова се приема: изп-е на СМР/СРР за ново изгр. и/или ремонт, и/или реконстр. на асфалтови настилки с обем - мин. 5000 кв. м. асф. настилки. Дейн-те може да бъдат изп-ни на повече от един обект и/или в рамките на едно или няк. възлагания.
1.3.За ОП 3:Уч-кът през посл.5години трябва да е изпълнил стр-во с предмет, идент. или сходен с това на ОП3, а именно за такова се приема: изп-е на СМР/СРР за ново изгр. и/или ремонт, и/или реконстр. на улично осв-е, както и работи по реализация на външно видеонаблюдение, като уч.следва да е извършил дейности и от двата вида -за ул.осв-е и за външно видеонабл/е. Обемът на изпълнените д-сти по тази позиция е без знач-е.При подаване на офертата обст-вото се декларира в съотв-та част от ЕЕДОП, Част IV: Кр-рии за подбор, раздел, В.Техн. и профес. спос-сти – за стр-во, с посочване на съответната за обосб.позиц. инф-я: стойност, датата, на която е прикл. изпълн., мястото, вида и обема. Докум. за доказване: Съотв-ето с кр-я се доказва с удост-я за добро изп-е, които съдържат ст-тта, датата, на която е прикл-ло изп-ето, мястото, вида и обема, както и дали е изп. в съотв-вие с норм. изискв-я.2.Уч-кът следва да разполага с персонал с опр. Проф. Компет. за изпълн. на поръчката/об.поз, съобразно посоченото по-долу в поле изисквано минимално ниво.Докум. за доказване: Списък на персонала, в който се посочват лицата и тяхната профес. комп-ност.При подаване на оферта уч-е попълват изиск. Инф-я за съответствие с кр-я в съотв. част от ЕЕДОП - Част IV: Кр-рии за подбор, раздел В. Технич. и профес. способности, като предоставят инф-я за лицата и тяхната проф. компет. в съотв. с пост-ните изискв-я/име,посочване съответно на придоб. образов./квалиф., дата, № и издател на док. за прид. образов./квалиф, проф. опит/.
3.Уч-кът следва да разполага с инструменти и техн. обор-не, необх. за изп-е на поръчката/об.позиция, съобразно посоченото по-долу в поле изискв.мин.ниво.Докум. За доказване: Декл-я за инстр., съоръж. и техн. оборудване, които ще бъдат изп. за изпълн. на пор-ката.При подаване на оферта уч. попълват съответната за обос-та поз-я инф. за съотв-е в ЕЕДОП - част IV, буква „В”, поле 9, като посочват: мех-ция, машини и авт-били- данни за рег.номер, марка и модел, хар-ки; местонах-дение/позиц-не на асф-вата база, осн-ние за ползване, респ.посочване друг правнообв. док-т, осиг.дост. съгл.спец.;
4.У-ът трябва да /отнася се и за 3-те об.п/:- прилага внедр. и сертифиц. сис-ма за упр-е на кач-вото съгл. стандарта БДС EN ISO 9001:2008 /2015/или еквив. или др. доказ. за еквив. мерки за осигур. на кач-вото, с предм. обхват в областта на стр-вото;- У-ът следва да прилага сис-ма за упр-е на околна среда БДС EN ISO 14001:2004 /2015/или еквив., или други доказат. за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предм. обхват в областта на стр-вото;При подаване на офертата уч-кът следва да предостави изиск. инф-я относно серт-тите в Част Кр-рии за подбор, раздел Г. на ЕЕДОП. Докум. за доказване: – валид. сертиф. за с-ма за упр-ние на кач-вото по БДС ЕN ISO 9001:2008/2015/ или еквив. или други доказ. за еквив. мерки за осигур. на кач-вото с предм. обхват в обл. на стр-вото и валид. сертиф. за система за упр-е на кач-вото по БДС EN ISO 14001:2004 или екв. или др.док-ва за екв.мерки за оп.на ок.среда,с пр.обхв.в обл. на стр-во.
Докум.за док.се предост.при усл.на чл.67 ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1.1.За ОП 1: Уч-кът през посл. 5год. трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на ОП1, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на тротоарни и паважни настилки/калдъръм, паваж, унипаваж/ с обем – мин. 3000 кв. м. тротоарни настилки и 2000 кв. м. паважни настилки /калдъръм, паваж, унипаваж/. Дейностите може да бъдат изпълнени на повече от един обект и/или в рамките на едно или няколко възлагания.
1.2.За ОП 2:Уч-кът през посл. 5год. трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на ОП2, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на асфалтови настилки с обем – мин. 5000 кв. м. асфалтови настилки. Дейностите може да бъдат изпълнени на повече от един обект и/или в рамките на едно или няколко възлагания.
1.3.За ОП 3:Уч-кът през посл. 5год. трябва да е изпълнил строителство с предмет, идентичен или сходен с това на ОП2, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на улично осветление, както и работи по реализация на външно видеонаблюдение, като уч.следва да е извършил дейности и от двата вида - за ул.осв-е и за външно видеонабл/е. Обемът на изпълнените дейности по тази позиция е без значение.
2.Уч-кът следва да разполага с персонал с опр. Проф. Компет. за изпълн. на поръчката/об.поз., както следва:2.1.За ОП1: -инженер геодезист, със специалност «Геодезия» или еквивалент;-двама стр. инженери със специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалент, или проф. квалиф. „Строителен техник“ или еквивалент, които следва да имат мин. по 3год. проф. опит. 2.2.За ОП 2: -инженер геодезист, със специалност «Геодезия» или еквивалент;-двама стр. инженери със специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалент, или проф. квалиф. „Строителен техник“ или еквивалент, които следва да имат мин. по 3год. проф. опит. 2.3.За ОП 3: -двама електротехници с проф. квалиф. в областта на електротехниката или еквив. Същите следва да имат мин. по 3 год. проф. опит. Ако уч- участва едновр. за об. Поз. №1 и 2, е допустимо да използва едно и също лице – геодезист, а по отн-е на останалите следва да разполага с броя и вида експерти, мин. равен на сбора от миним. брой и вид за всяка позиция, за която участва с по 3 г. проф. опит.
3.Уч-кът следва да разполага с инструменти и техн. обор-не, необх. за изпълн. – минимум, както следва: 3.1.За ОП 1: - по 1 бр.: валяк, ръчна трамбовка, комбиниран багер - товарач, къртач; 2бр. товарни транспортни средства; 3.2.За ОП 2: – по 1 бр.: асфалтополагаща машина, грейдер, комбиниран багер – товарач, валяк – двубандажен до 8т, валяк – гуменобандажен, валяк – до 3 т, минитоварач, пътна фреза; 2бр. товарни трансп. ср-ва; да разполага с асфалтова база /моб. асфалтосм. инст-ция или стац. база, въведена в експл-ция по съотв. ред/ или чрез скл.дог или др.н-н да има възм. да осиг.дост.на асф.см. в съотв.със спец, лаборатория за изпитване.3.3.За ОП 3:– по 1 бр.: мини багер, мини челен товарач; 2 бр. товарни трансп. средства.В случай, че участник участва за повече от една обособ. позиция, то същият следва да разполага със съответното техническо оборудване за обособената позиция, като по отношение на еднаквото по вид техн. оборудване, изискванията не се кумулират.
4.Участникът трябва да:
-притежава сертификация по ЕN ISO 9001:2008/2015/ – система за управл-е на качеството или еквив. или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството;
-има разраб. и внедрена интегр. система за управл-е на околна среда EN ISO 14001:2004/2015/ или еквив. или други доказателства за еквивалентни мерки за за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
Изискването по т.4 се отнася и за трите обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на посочените по-горе размери на максимално допустимите стойности по съответните позиции. В проектодоговора е предвидена клауза за отложено изпълнение съобразно чл.114 от ЗОП. Възлагането се извършва само ако има осигурени средства, които се разпределят съобразно възникналите необходимости.
Възложителят не е длъжен да възлага СМР/СРР за цялата стойност на договорите. Посочените стойности са максимално допустими и не ангажират Възложителя с възлагане до достигането им.
Редът за възлагане на конкретни дейности и начинът на плащане, както и правата и задълженията на страните, е съгласно условията на приложения към документацията проектодоговор за съответната позиция.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/06/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Район "Централен" - Община Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Христо Г. Данов" №39, ет.2, ст. №9

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната стойност на поръчката е максимално допустимата, като към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансирането на поръчката на посочената стойност.
Прогн. стойност на общ-та поръчка по настоящата проц-а е в размер на 2400000 лв. без включен ДДС. Същата се възлага като част (ОП) от общ-на по-ка с предмет: „Поддръжка и ремонт на уличната мрежа и други дейности свързани с инфраструктурата на Район „Централен” – Община Пловдив” в обособени позиции, както следва:
1.„Поддържане и ремонт на паважни и тротоарни настилки на улици, вътрешно блокови пространства, благоустрояване на терени за открити паркинги, находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”;
2. „Текущ ремонт на асфалтови настилки на улици, вътрешно блокови пространства благоустрояване на терени за открити паркинги находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”;
3. „Изграждане на улично осветление, тръбна канална мрежа и видео наблюдение на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”;
4. „Авариен ремонт на пътни и тротоарни настилки на улици, находящи се на територията на район „Централен“ – община Пловдив“
Общата стойност на общ-та поръчка по 4-те ОП е в размер общо на 2 500 000 лв. без вкл. ДДС, разделена по ОП, както следва: ОП № 1 – 900 000 лв. без включен ДДС; ОП № 2 – 1 250 000 лв. без включен ДДС; ОП № 3 – 250 000лв. без включен ДДС; ОП №4 – 100 000лв без вкл.ДДС.
Съгл. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възл-ят има право да възлага обос. позиции по реда, валиден за инд. стойност на всяка от тях, при съответните условия. Прогнозната стойност на позиция № 4 не надвишава стойностния праг за строителство, посочен в същата разпоредба, както и е под 20% от общата стойност на основната поръчка.
С оглед изложеното и на осн. чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП № 4 се възлага по реда на чл. 20, ал.3, т. 1 от ЗОП. Връзка към електронната преписка на поръчката по ОП №4 в профила на купувача: http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha/rd-18-28803042018
В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност/явяваща се прогнозна стойност за останалите три позиции/, предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура по публично състезание по ЗОП.
Възложителят отстранява от участие участник по отношение на когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55 ал.1 т.1 от ЗОП. От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.
От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
Няма право да участва или да представлява физическо или юридическо лице в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Не може да участва в процедурата лице, за което е налице забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
Предвижда се гаранция за изпълнение за всеки договор, като размерът е 2 % от максимално допустимата стойност без ДДС на съответния договор.
Гаранциите за изпълнение се предоставят под формата на банкова гаранция, застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя или парична сума, депозирана по сметка на възложителя. Формата се избира от участника, определен за изпълнител
Когато като Гаранция за изпълнение се представя парична сума, сумата се внася по следната банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
Банка: ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив IBAN: BG73 IORT 7375 3302 0001 03 BIC: IORTBGS

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва