Деловодна информация
00752
5785опм-16-5785р-11760 09/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2018 (дд/мм/гггг)
00752-2018-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6-ти септември ,№ 29
София BG411 1000 България
Сияна Вълчева +359 29823653
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/5b11f2fd-18c0-407f-bcca-af53b4440f7a/poddrajka-tehnicheski-sredstva-cais-bds-upravlenie-mps


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/5b11f2fd-18c0-407f-bcca-af53b4440f7a/poddrajka-tehnicheski-sredstva-cais-bds-upravlenie-mps
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1301 България
Джулия Димитрова +359 29824676
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/5b11f2fd-18c0-407f-bcca-af53b4440f7a/poddrajka-tehnicheski-sredstva-cais-bds-upravlenie-mps

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за преби
72000000      
Услуги

Следгаранционната поддръжка на техническите и програмните средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства включва поддържане в работоспособно състояние на технически и програмни средства:
1. В пунктовете за персонализация и системата за управление за персонализация (СУП), както и осигуряване на специални консумативи, необходими за работата на техническите средства;
2. На подсистемите на МВР, осигуряваща издаването на български лични документи (БЛД), съхраняване на данните за тях, както и средства за тяхната защита;
3. За анализ и проверка на български лични документи и защитите им в лаборатории на МВР.
Обществената поръчка включва и дейности по доставка на специални консумативи, необходими за осигуряване непрекъснатия режим на работа на техническите средства в центровете за персонализация на българските лични документи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
36301135.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр.София и на територията на страната съгласно списъци с адреси за поддръжка на технически и програмни средства, описани в Таблици I.5, II.5 и III.3,неразделна част от Техническата спецификация

Следгаранционната поддръжка на техническите и програмните средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства включва поддържане в работоспособно състояние на технически и програмни средства:
1. В пунктовете за персонализация и системата за управление за персонализация (СУП), както и осигуряване на специални консумативи, необходими за работата на техническите средства;
2. На подсистемите на МВР, осигуряваща издаването на български лични документи (БЛД), съхраняване на данните за тях, както и средства за тяхната защита;
3. За анализ и проверка на български лични документи и защитите им в лаборатории на МВР.
Техническите и програмни средства - обект на следгаранционната поддръжка - са описани в Техническата спецификация Приложение № 1 от документацията на процедурата, с посочени количества за всички отделни компоненти, както и обхват и условия за следгаранционната им поддръжка (местонахождения, режими на работа и изисквания).
Обществената поръчка включва и дейности по доставка на специални консумативи, необходими за осигуряване непрекъснатия режим на работа на техническите средства в центровете за персонализация на българските лични документи за срока на изпълнение на поръчката, както следва:
1. Комплект печатащи глави за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIER 50 – 110 броя.
2. Комплект мастила за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIЕR 50 – 320 броя.
3. Хартиени филтри за система ImagePerfDesk – 944 броя.
4. Филтри с активен въглен за система CardMasterDesk – 220 броя. Доставката на специалните консумативи се извършва при възникнала необходимист в 30 (тридесет) дневен срок след получаване на заявка на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36301135.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Договорът за изпълнение на обществената поръчка може да бъде удължен с 12 месеца при взето по целесъобразност решение на Възложителя и наличие на осигурен финансов ресурс.При определяне прогнозната стойност на поръчката в раздел II.2.6) е включена стойността и на предвидените опции в размер на 12 323 631.69 лв. без ДДС,от които 11 538 777.26 лв. без ДДС за следгаранционна поддръжка на техническите и програмните средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност,за пребиваване и за управление на моторни превозни средства за 12 месеца,описани в Техническата спецификация -Приложение №1 от документацията на процедурата; 449 974.43 лв. без ДДС за доставка на специални консумативи,необходими за осигуряване непрекъснатия режим на работа на техническите средства в центровете за персонализация на българските лични документи (БЛД) за 12 месеца; 50 000.00 лв. без ДДС за дейности по подновяване на сертификата на потребителската инфраструктура с публичен ключ (UserPKI) и 284 880.00 лв. без ДДС за консултантски услуги.Обемът на опцията – доставка на консумативи за 12 месеца е: комплект печатащи глави за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIER 50 - до 55 броя, комплект мастила за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIЕR 50 – до 160 броя, хартиени филтри за система ImagePerfDesk – до 472 броя и филтри с активен въглен за система CardMasterDesk – до 110 броя. Дейностите по подновяване на сертификата на потребителската инфраструктура с публичен ключ (UserPKI) могат да бъдат възложени, ако към 01.10.2019г. не е внедрена в редовна експлоатация Централизираната система за персонализация на българските лични документи. Консултантските услуги - до 1000 човекочаса, могат да бъдат изискани от Възложителя при възникнала необходимост за преконфигуриране, пренастройки или други дейности върху техническите и програмни средства в обхвата на договора и при преминаване към централизирана персонализация на БЛД.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката за срока на изпълнение на договора (24 месеца) е 23 977 503.38 лв. без ДДС, от които 23 077 554.52 лв. без ДДС за следгаранционна поддръжка на техническите и програмните средства и 899 948.86 лв. без ДДС за доставка на консумативи, необходими за осигуряване непрекъснатия режим на работа на техническите средства в центровете за персонализация на БЛД за 24 месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът представя в офертата си еЕЕДОП, като в част ІV "Критерии за подбор", раздел В "Технически и професионални способности" декларира съответствието си със следните критерии за подбор:
1. Участникът да е изпълнил дейности, с предмет идентичен или сходен с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. Критерият за подбор се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Критерият за подбор се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Информацията за съответствие с критериите за подбор се посочва в ЕЕДОП, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. Сходни с предмета на поръчката са услуги за гаранционна и/или следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства.
2. Участникът да разполага с персонал (минимум пет лица) и/или с ръководен състав (минимум две лица), които да имат следната професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
- придобито образование минимум степен "бакалавър" в една от следните области: комуникационни технологии, информационни технологии, компютърни системи и технологии, информатика, технически науки и/или придобита професионална квалификация в областта - поддръжка на технически или програмни средства; и
- професионален опит минимум 2 (две) години в дейности по поддръжка на технически и програмни средства или опит в реализацията на най-малко един сходен проект в областта на поддръжката на технически и програмни средства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДУССД-МВР, ул. "Княз Борис I" . № 124

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие,заверено "вярно с оригинала" от участника/,даващо им възможност да представляват участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Срок за изпълнение на поръчката-24 месеца от датата на влизане в сила на договора.Срокът на за изпълнение може да бъде удължен с 12 месеца при взето по целесъобразност решение от страна на Възложителя за удължаване предоставянето на Услугите и доставянето на специални консумативи и при наличие на осигурен финансов ресурс,чрез сключване на допълнително споразумение между Страните.В случай на удължаване на срока на изпълнение с 12 месеца,Възложителят заплаща на Изпълнителя дейностите по следгаранционна поддръжка и доставки на база единичните цени,предложени от участника,избран за изпълнител,в Ценовото му предложение.2.Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е 5% от стойността му без ДДС и се представя в една от следните форми:парична сума,банкова гаранция или застраховка,обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранция за изпълнение.(Забележка:В съответствие с разпоредбите на чл.111,ал.2 от ЗОП,когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или хора с увреждания,гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му без ДДС.)3.Участниците в процедурата представят документите в запечатана,непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл.47,ал.2 от ППЗОП.Опаковката, съгласно изискванията на чл.47,ал.3 от ППЗОП, съдържа документите по чл.39,ал.2 и ал.3,т.1 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен,запечатан,непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри“,който съдържа ценовото предложение по чл.39,ал.3,т.2 от ППЗОП.4.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54 от ЗОП, както и някое от обстоятелствата по чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 и чл.107 от ЗОП и по чл.3,т.8 без да са налице изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици,чл.13, ал.1 от ЗТМТМ и чл.69 от ЗПКОНПИ, както и участник,който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи свързани с предлаганата цена и/или части от нея.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява някое или всички изисквания на възложителя съгласно техническата спецификация.5.Критерият за възлагане е най-ниска обща стойност на поръчката за 24 месеца.Възложителят ще отстранява от участие всеки участник,допуснал грешки при пресмятането или закръгляването на цените/аритметични грешки в ценовото си предложение.6.Когато участник в процедурата е обединение,което не е юридическо лице,се изисква копие от документа,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,както и правата и задълженията на участниците в обединението;разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.7.Предложените от участниците щени без ДДС за следгаранционна поддръжка на техническите и програмни средства за 24 месеца и за доставка на консумативи за 24 месеца не трябва да надвишават прогнозните стойности за съответните дейности,посочени в раздел ІІ.2.14) от Обявлението за поръчка.Предложените цени за дейностите поподновяване на сертификата на потребителската инфраструктура с публичен ключ (UserPKI) и тези за 1000 човекочаса консултантски услуги не трябва да надвишават прогнозните стойности за съответните дейности,посочени в раздел ІІ.2.11) от Обявлението за поръчка.Участник,предложил в ценовото си предложение по-високи цени от посочените от възложителя в документацията и обявлението прогнозни стойности ще бъде отстранен на основание чл.107,т.2,б„а“ от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване - ДУССД - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1301 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва