Деловодна информация
00801
163 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00801-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания ЕООД гр. София 000693654
бул.Андрей Сахаров №1
София BG411 1784 България
Снежана Златанова Борщ +359 29753950
sbaloz.sofia-grad@mail.bg +359 29753950

Интернет адрес/и

http://www.sbalozsofia.com/

http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20180427BqyP465490


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20180427BqyP465490
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително- монтажни работи за осигуряване на енергийна ефективност на „СБАЛОЗ“ ЕООД
45200000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е извършване на строително-монтажни дейности, които ще осигурят повишаване на енергийната ефективност на сградата на СБАЛОЗ, гр. София. Проектът за подобряване на енергийната ефективност е разработен в съответствие на заложените дейности в предоставен доклад за енергийна ефективност, който обследва съществуващото положение и препоръчва съответните мерки за повишаване на енергийната ефективност, за да се осъществят енергийни спестявания на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
840000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр.София, район „Младост“, бул. „Андрей Сахаров“ 1 – административната сграда на болницата.

Дейностите включват изпълнение на работи по част Архитектура, част Електро, част Водопровод и канализация, част ОВК, включително демонтаж и монтаж на съществуващи инсталации, осветителни тела, проводници, контакти, лейнейни компенсатори, укрепители за тръби, смесителни батерии за мивки и душове, сифони, тоалетни чинии, плочки, полипропиленови тръби и фитинги с различни размери, радиатори с различни размери, вентили и изпускатели с различни размери, климатизатори, тръбна мрежа и др., направа на мазилка, подмяна на дограма, разкъртване, пробиване, извършване на проби, топлоизолация, съпътващи видове СМР (изкоп, извозване на земни маси, хидроизолация, пародренажно фолио, сваляне, извозване и депониране на отпадъци), грундиране и боядисване. Необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка и количествата са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“) от документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност на строителните процеси    40
Управление на риска    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
840000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи II (втора) категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП. Преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, доказва изпълнението на поставеното изискване с представяне на заверено копие от валидна застраховка.
2. Участникът трябва да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП. Преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител, доказва изпълнението на поставеното изискване със заверено копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.


1. Покритието на застраховката следва да съответства на обема и характера на поръчката, по силата на чл.171, ал.1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица.
2. Участникът следва да е постигнал положително съотношение между отделни активи и пасиви, както следва:
- Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.
- Коефициент за бърза ликвидност (Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ?1 /да е равен или по-голям от единица/, за последната приключила финансова година.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП – Списък (в свободен текст) на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с референции или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството. За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП ( Образец №1), попълнен в съответната част, а именно: раздел В: Технически и професионални способности в ЕЕДОП. Участникът посочва детайлно трите имена на експерта, номер и дата на издаване на съответния документ за квалификация, както и опита на експерта през годините в т.ч. и предприятието, в което е придобит опита.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП – Списък (в свободен текст) на техническите лица включени или не в състава на участника, които ще изпълняват поръчката, в който са посочени трите имена на лицата, конкретната длъжност, която ще заемат при изпълнението на поръчката и професионалната им компетентност и квалификация.
3. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с необходимото техническо оборудване. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП ( Образец №1), попълнен в съответната част с посочени техни индивидуализиращи белези и основанието за тяхното ползване.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП – Списък на инструментите и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, с посочени техни индивидуализиращи белези и документи – талони, доказателства за собственост/лизинг/предоставяне от трети лица (договори).
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015/ EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП ( Образец №1), попълнен в съответната част.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 1 от ЗОП - заверено копие на сертификат за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участникът следва да има най-малко 1 (един) изпълнен договор за дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.За „дейности с предмет и обем, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка, възложителят приема: строителство и/или реконструкция и/или строително-ремонтни дейности и/или ремонтни дейности на сгради, включващи комбинация от следните дейности: поставяне на топлоизолация на покриви и стени; поставяне на хидроизолация; подмяна на съществуваща дограма; подмяна или монтаж на отоплителна, В и К и електрическа инсталация.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица,
включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва: Ръководител на обекта –професионална квалификация «строителен инженер», стаж по специалността мин.5 г, опит като ръководител или зам.ръководител на поне един изпълнен обект; технически ръководител на обекта- професионална квалификация «строителен инженер», или «строителен техник», съгласно чл.163а от Закона за устройство на територията (ЗУТ) или еквивалентна; мин.3г. стаж като техн.ръководител.
Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/ сертификат за контрол на качеството или еквивалент и опит на подобна позиция минимум 1 изпълнен и приет от възложителя обект; експерт по безопасност и здраве (КБЗ) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ и опит на подобна позиция минимум 1 изпълнен и приет от възложителя обект.За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции.
3. Участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване: Автовишка-минимум 1 бр.; заваръчен апарат -минимум 2 бр.; фасадно тръбно скеле -минимум 600 кв.м.; пробивна и къртачна техника - минимум 5 бр; товарни автомобили –минимум 2 бр.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015/ EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изготвянето на офертите участниците задължително се съобразяват със следното изискване на възложителя за поредност на извършване на дейности: 1. Демонтаж/монтаж на дограма; 2. Осветление; 3. Отопление и ВиК. С оглед целесъобразност на извършваните работи възложителят поставя като изрично условие електрическата инсталация да бъде изпълнена след изпълнението на дейностите по климатизация. Боядисване на помещения се извършва след приключване на ремонтните дейности за съответния блок. Предложения за изпълнение на поръчката и линеен график, които не отговарят на тези изисквания на възложителя няма да бъдат допускани до класиране и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
В ценовото си предложение и количествено-стойностната сметка към него участникът включва всички 540 позиции и предлага цена за всяка от тях. Ценово предложение, в което не са включени всички позиции и не е предложена цена за всяко едно от тях няма да бъдат допускани до класиране.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/06/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

София 1784,жк. Младост1,бул."Акад.Андрей Сахаров"№1 "Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания" ЕООД София-град,ет.2, Заседателна зала

Достъпът до публичните заседания на комисията за оценка е свободен. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат лица,които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние или изрично писмено упълномощени от тях съгласно писмено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Посочената прогнозна стойност е максималният финансов ресурс, който възложителят може да си позволи по обществената поръчка. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят общата прогнозна стойност на поръчката. Участник, предложил цена, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Максималният срок за изпълнение на поръчката е 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на откриването на строителната площадка. Предложения за изпълнение на поръчката, надхвърлящи този срок, няма да бъдат допускани до класиране и съответният участник ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва