Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” |
20180425pqjY6465473 |
79952000 |
|
Дейностите, предмет на поръчката включват изпълнение на мерки за информация и комуникация, чрез извършване на доставки и услуги, разпределени в обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: Услуги, свързани с организиране на събития (ОП 1) Обособена позиция №2: Осигуряване и монтиране на временни билбордове и постоянни обяснителни табели (ОП 2) Обособена позиция №3: Доставка на брандирани промоционални материали (ОП 3) |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 30000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
Услуги, свързани с организиране на събития |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79952000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Предметът на поръчката включва изпълнение на мерки за информация и комуникация, в пълно съответствие с „Единен на наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Дейностите, предмет на възлагане включват организиране и провеждане на 12 (дванадесет) официални церемонии за шест обекта по Проекта (по една церемония „първа копка“ и „рязане на лента“ за всеки обект), както и 2 (две) публични събития (в началото и в края на Проекта). | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 6000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 60
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, по ОПРР 2014-2020
|
Посочената прогнозна стойност е лимитна.
|
|
II.2) Описание 1
Осигуряване и монтиране на временни билбордове и постоянни обяснителни табели |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45223110
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Предметът на поръчката включва изпълнение на мерки за информация и комуникация, в пълно съответствие с „Единен на наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Дейностите, предмет на възлагане включват осигуряване (чрез изработка и доставка, чрез наем или по друг начин, по преценка на изпълнителя) и монтиране на 6 (шест) временни билборда и 6 (шест) постоянни обяснителни табели, за шест обекта по Проекта. Преди поставяне на постоянните обяснителни табели се извършва и демонтаж на временните билбордове. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 12000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 60
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, по ОПРР 2014-2020
|
Посочената прогнозна стойност е лимитна.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на брандирани промоционални материали |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192121 30234600 39221120 22459100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Предметът на поръчката включва изпълнение на мерки за информация и комуникация, в пълно съответствие с „Единен на наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Дейностите, предмет на възлагане включват доставка на брандирани промоционални материали, както следва: химикалки (300 бр.); флаш памети (300 бр.); термо чаши (300 бр.); калкулатори (300 бр.); стикери (300 бр.); Доставката включва и брандирането на материалите. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 12000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 60
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, по ОПРР 2014-2020
|
Посочената прогнозна стойност е лимитна.
|
|