Деловодна информация
01029
И-326 30/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
01029-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Върховен касационен съд на Република България 121268006
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
гр. София BG411 1000 България
Цветелина Трайкова - експерт обществени поръчки +359 29219813
tzvetelina_traikova@vks.bg +359 29812095

Интернет адрес/и

www.vks.bg

http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#18_03


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#18_03
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Върховен касационен съд на Република България 121268006
бул. Витоша № 2, Съдебна палата, сутеренен етаж, ВКС, стая № 22
гр. София BG411 1000 България
Цветелина Трайкова - експерт обществени поръчки +359 29219813
tzvetelina_traikova@vks.bg +359 29812095

Интернет адрес/и

www.vks.bg

http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#18_03

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

правораздаване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, съгласно работен проект.
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строеж: „Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, включващ фасади към вътрешни дворове, покрив на сградата, настилки на вътрешни дворове и проходи и втори етаж на сградата (откъм ул. „Лавеле“), стаи с №№ 26, 27, 28 и 29 на I-ви сутерен (откъм ул. „Алабин“) и преустройство на две гаражни клетки в работни помещения““, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45261900      
45262321      
45442110      
45432110      
45410000      
45421110      
45420000      
45312100      
45332000      
45315100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строеж: „Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, включващ фасади към вътрешни дворове, покрив на сградата, настилки на вътрешни дворове и проходи и втори етаж на сградата (откъм ул. „Лавеле“), стаи с №№ 26, 27, 28 и 29 на I-ви сутерен (откъм ул. „Алабин“) и преустройство на две гаражни клетки в работни помещения““, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Изпълнителят на обществената поръчка следва да извърши всички дейности, които са свързани с изграждането на обекта:
-Изпълнение на СМР, предвидени с инвестиционния проект за обекта, строителната програма и заповедите в Заповедната книга;
-Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации и инвестиционния проект строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.;
-Осигуряване на временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа);
-Извършване при необходимост на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
-Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство;
-Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от Строежа, която се отклонява от Инв. проект;
-Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
-Отстраняване за своя сметка на дефектите, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
-Отстраняване на дефекти, констатирани през периода на договорираните Гаранционни срокове;
-Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Видовете и количествата СМР са посочени в Количествената сметка към Техническата спецификация.
Обектът е недвижима културна ценност с национално значение.
Застроена площ на отделните подобекти :
Настилки на дворове и проходи-2060,00 кв.м.
Настилки на балкони-150,00 кв.м.
Работни помещения в 1-ви сутерен-105,00 кв.м.
Преустройство на гаражи в 1 -ви сутерен.- 88.00 кв.м.
Работни помещения на 2-ри етаж- 765,00 кв.м.
Покрив на сградата-10 500,00 кв.м.
30.10.2020г. е прогнознен срок за изпълнение на СМР, предмет на поръчката.
Срокът за изпълнение се удължава с времето, когато работата е спряна в следните случаи:
а). При заявена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ необходимост, когато работата трябва да спре при провеждане на мероприятия, или други обстоятелства (аварии, бомбени заплахи и др.) извън контрола от страна на възложителя или изпълнителя, за което се съставя двустранен протокол.
б). Когато Изпълнителят е възпрепятстван за изпълнение на СМР от обективни фактори и непредвидени обстоятелства, които са извън неговия контрол, непозволяващи извършване на строителни и монтажни работи по съответния строеж. В този случай се съставя Акт за уст. състоянието на строежа при спиране на стр. (обр. 10), съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. При продължаване на строителството се съставя Акт за установяване състоянието на строежа при продължаване на стр. (обр. 11), съгласно Наредба № 3 от 2003 г.
Срокът за изпълнение на дейностите от предмета на обществената поръчка се удължава с периода, удостоверен в двустранния протокол по б.”а” и с периода от подписване на Акт обр.10 до подписване на Акт обр.11.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подготовка на Техническото предложение, Участникът следва да извърши оглед на обекта. Възложителят ще осигури възможност за такъв в работните дни от 09.00 ч. до 16.30 ч., след предварително съгласуване на тел. 02/92 19 606; 02/92 19 502. Финансирането на проекта се осигурява от Висшия съдебен съвет, съгласно одобрена инвестиционна програма.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, Първа категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) и чл. 137, ал. 1, т. 1, б. “м” и “н” от ЗУТ.
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
Изискването се доказва със заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, коeто да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, Първа категория, съгласно ПРВВЦПРС и чл. 137, ал. 1, т. 1, б. “м” и “н” от ЗУТ.
В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространствои ли на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
Доказателствата се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.
При подаване на офертата, за доказване на съответствието си с изискването за годност, участникът следва да представи попълнен ЕЕДОП в Раздел IV: Kритерии за подбор, Част А „Годност”.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има застраховка “Професионална отговорност” с покритие, произтичащо от нормативен акт.
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, а именно – Първа категория строежи.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи Първа категория, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
Изискването се доказва със доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на съответната обособена позиция, а именно Първа категория. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи I категория, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
Доказателствата се представят в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние.
Условие по чл. 65, ал. 6 от ЗОП:
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.
2. Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 2 600 000 лв. с вкл. ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
“Оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” е оборот, който е реализиран от извършенo строителство за преустрои?ство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда/и и/или строителство на нови сгради.
Изискването се доказва със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП. Данните могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване участникът попълва в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството.
3. Участникът трябва да прилага стандарти за опазване на околната среда.
4. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
5. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентични или сходни, с предмета на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.“Строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката” е строителство, което включва изпълнение на най-малко следните видове СМР: поставяне на външни настилки от щампован бетон и бордюри; поставяне на подови настилки в помещения в сграда; ремонт на покрив от медна ламарина; поставяне на хидро и топлоизолации; полагане на външна вароциментна мазилка и фасадна боя; поставяне на врати и на дограма, изграждане на вентилационна и отоплителна инсталация; изграждане на система за пожароизвестяване; изграждане на система за охрана и контрол на достъпа; изграждане/възстановяването на противообледенителната система; дейности за консервация и реставрация на сграда – недвижима културна ценност.
Изискването се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.
При подаване на офертата участникът попълва изискуемата информация в ЕЕДОП Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка - строителство.
Изискването се доказва със заверено копие от Сертификата, удостоверяващ въвеждането на системата за управление на качеството и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.
3. Участникът следва да прилага стандарт EN ISO 14001:2015 за опазване на околната среда или еквивалентен, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка.
Изискването се доказва със заверено копие от Сертификата, удостоверяващ прилагането на стандарта за опазване на околната среда и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП.
Сертификатите по т. 2 и 3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "БСА" или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на офертата изискуемата информация относно изисквания по т. 2 и 3, участникът попълва в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.
4. Участниците трябва да разполагат най-малко със следния ръководен състав и персонал за изпълнението на поръчката:
4.1.Ръководител екип – с професионална квалификация "Строителен инженер", специалност ССС/ПГС или еквивалентна, общ професионален стаж - 10 г., от които като Ръководител екип - 2 г.; да има изпълнени 3 обекта, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка-съгл.документацията за общ.поръчка;
4.2.Лице, вписано в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство или еквивалентен регистър с опит при изпълнение на СМР и/или КРР на обект – невдижима културна ценност.
Продължение в раздел VІ.3 - Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Начин и срок на плащане - съгласно договора към документацията.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС.Гаранция за авансово плащане - в размера на предоставения аванс.Гаранциите се представят в една от следните форми:1. парична сума; 2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на всяка от гаранциите.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на ВКС – IBAN: BG15BNBG96613300178103, BIC: BNBGBGSD, към БНБ банка, на името на ВКС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. „Витоша“ № 2,Съдебна палата, Партерен етаж, зала-кафене.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3:
4.3.Технически ръководител – 4 човека за всяка от частите Арх, Ел, ВиК, ТОВиК, всеки от които: да има квалификация „Строителен инженер”, „Инженер“ или „Строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
4.4.Експерт „Контрол по качеството”- 1 човек: да притежава висше образование с професионална квалификация „Строителен инженер” или еквивалентна; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 (една) година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
4.5.Длъжностно лице по безопасност и здраве/ДЛБЗ/ в строителството -1 човек: да притежава актуално Удостоверение/Сертификат за „ДЛБЗ” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно,1 (една) година опит на длъжността. Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
4.6.Техн. персонал за изпълнение на различните видове работи: работници бетонови работи -3; работници сухо строителство - 3; работници мазилки, шпакловки и бояджийски работи - 25; работници ВиК инсталации - 2;работници заваръчни работи - 2; работници тенекеджийски работи - 5; работници ел. инсталации - 5; работници монтаж дограма - 4; работници настилки и облицовки - 10; работници хидроизолационни работи - 2; работници монтаж на метални изделия – 2; работници ОВиК инсталации – 4;нискоквалифициран/и (общи) работници – 5.
Изискването се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП. При подаване на офертата изискуемата информация относно горепосоченото изискване, участникът попълва в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности.
5.Участникът трябва да разполага най-малко със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката: - строително оборудване: Фасадно скеле – мин. 2000 м2, платформа бояджийска (с височина до 14м); мултифункционална професионална стълба, ръчен циркуляр; къртач; ударо-пробивна бормашина;
- транспортни средства и механизация: товарен автомобил /самосвал/ за извозване на отпадъци; бордови камион или товарен автомобил; специализирани инструменти и измервателни уреди: мултицет; ъглошлайф; електрожен; електрохидравлична пресова машина за прес фитинги за диаметри от ф16 до ф63; тестова помпа за изпитване на хидравлично налягане; акумулаторен винтоверт; уред (машина) за запояване РР тръби; лазерна ролетка; нивелир.
Изискването се доказва с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП. При подаване на офертата изискуемата информация относно горепосоченото изискване, участникът попълва в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности.В процедурата може да участва всяко бълг. или чужд. физ. или юр. лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Отстранява се от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал.1,чл.101, ал.9-11, усл. по чл. 107 ЗОП, както и обст. по чл.З, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС. Обстоятелствата, които съставляват основания за отстраняване, не трябва да са налице спрямо подизп. и спрямо всяко трето лице, на чийто капацитет се позовава участника. Обс. по чл.69 от ЗПКОНПИ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1 т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва