Деловодна информация
00110Община Тервел
319 30/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00110-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@abv.bg +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS29.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на публични сгради в Община Тервел съгласно поименен списък на капиталовите разходи за 2018 година, по шест обособени позиции"
45200000      
Строителство

Обществената поръчка е разделена на шест обособени позиции, чийто предмет е изпълнение на СМР за ремонт на основни строителни елементи на шест сгради, в които се извършват услуги за гражданите - едно кметство, едно читалище, една сдравна служба, един клуб на пенсионера и две джамии.СМР обхващат работи по ремонт на покривни конструкции,дограма, настилки,облицовки, ВиК и Ел сградни мрежи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
105200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Кметство в с.Орляк“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Орляк,общ.Тервел

Сградата е двуетажна и се използва като кметство.На втория етаж работи зъболекарски кабинет с чакалня.През 2017 год.е направен основен ремонт на покрива на сградата .Преустановени са течове от покрива. Те обаче са били факт в предходен период и в следствие на течовете част от мазилките на таваните и стените са подпухнали или паднали .Предмет на работата в обхвата на настоящата поръчка са : очукване ,измазване ,шпакловане и боядисване на подпухналата мазилка във фоайето и коридора на кметството ,основен ремонт в зъболекарския кабинет – подмяна на подовото покритие от балатум чрез поставяне на гранитогрес , изкърпване , шпакловане и освежаване на стените и таваните на помещението. Ще се ремонтира санитарен възел в сградата /подмяна на врати ,фаянс и боядисване на стените и таваните /.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
6700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Селска здравна служба с.Орляк 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Орляк, общ.Тервел

Селската здравна служба в с.Орляк се помещава в самостоятелна двуетажна сграда.В предходен период е ремонтиран покрива на сградата.На етаж първи е разположен секторът за пациенти.Основни дейности които трябва да бъдат изпълнени са:подмяна на дървените прозорци в манипулационната с ПВЦ, след което ще се шпакловат и боядисат помещенията в сектора за пациенти.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав с професионална квалификация за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Клуб на пенсионера в с.Жегларци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Жегларци,общ.Тервел

Сградата е едноетажна , върху бетонов постамент, с метална конструкция, обшита с ламарина .Остъклените части са покрити с декоративна метална решетка.Не е използвана продължителен период от време и остъкляването е частично счупено, а ламаринените обшивки са с нарушена цялост.Покривът е здрав, възстановяван е в по-близък период от време.Основни дейности които трябва да се извършат , за да се въведе сградата в експлоатация като клуб на пенсионера са:Демонтаж вътрешна изолация на стените, обшивка на стените и таваните с гипсокартон с изолация, след което всички повърхности трябва да се шпакловат ,грундират и боядисат с латекс Трябва да се направи обшивка на борда и стрехата с поцинкована ламарина, да се подменят дограмите с ПВЦ , да се изкърпят корозиралите стени с поц.ламарина. Ще се изгради външна тоалетна , септична яма и подходи за достъп до сградата
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав с професионална квалификация за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
23000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Читалище в с.Орляк 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Орляк

Сградата е съществуваща и се ползва като читалище. Ремонтиран е покрива над високата част.С множество увреди е този на по-ниската част, в която са и гримьорните.Ще бъдат изпълнени:Частичен ремонт покрив , Доставка и монтаж на PVC дограма / врати и прозорци/ ,тухлена зидария за ремонт на подхода към сутерена на сградата и затваряне на врати /неизползваеми/ а уязвими за проникване в сградата , направа преградни стени ,облицовка тавани гримьорни и сцена с OSB плоскости , ремонт и боядисване тавана на зрителната зала,ремонт и лакиране дървената облицовка на стените в зрителната зала ,измазване,шпакловане и боядисване помещенията от първия етаж на сградата включая и фоайето.Ще се изкърпи компрометиран участък от външна мазилка и ще се боядиса с фасаген.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав за изпълнение на поръчката с професионална квалификация    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
22000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Джамия в с.Градница 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Градница,общ.Тервел

Сградата е съществуваща, над 50 годишна е, строена и ползвана и в момента като джамия.Предвижда се демонтира съществуващия увреден покрив.Ще се направи нова дъсчена обшивка, покриване с битумна мушама върху дъсчената обшивка, наковаване на летвена скара и покриване с керемиди.Ще се наковат челни дъски и ще се оформи билото.Ще се поставят улуци, водосточни казанчета и водосточни тръби на сградата. Ще се подмажат комините и ще се направи обшивка около тях с ламарина. Дограмата на първия етаж ще се подмени с PVC.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав за изпълнение на поръчката с професионална квалификация    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
13000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Джамия в гр.Тервел 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Сградата е едноетажна, изградена в груб строеж, с частично направена вътрешна мазилка и затворени отвори / врати и прозорци/ с PVC дограма. Тя е второстепенна сграда, изградена в общ двор с основната сграда на джамията.Второстепенната сграда е едноетажна.Основните дейности които трябва да бъдат изпълнени в обхвата на настоящата поръчка са :За осигуряване топлинната изолация на сградата се предвижда външна изолация на стените с фибран с дебелина 5 см. и минерална мазилка по фасадите . Таваните на помещенията ще бъдат облицовани с гипсокартон и боядисани с латекс.Предстои довършване на вътрешната мазилка в санитарните и спомагателни помещения и варосване на стените . Стените в санитарните помещения ще се облицоват с фаянс на височина 2 метра а подовото покритие ще се изпълни с гранитогрес.Предвижда се изграждането на Електро и В и К инсталациите както и подходите за връзка със основната сграда на джамията .
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Персонал и/или ръководен състав с професионална квалификация за изпълнение на поръчката    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
37500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за първа група (строежи от високото строителство (жилищно, обществено-обслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения), минимум пета категория строежи (илищни и смесени сгради с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв.м или с капацитет до 100 места за посетители) или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателства относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за първа група, минимум пета категория строежи и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира в посочения раздел на ЕЕДОП регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, който е чуждестранно лице да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа група, минимум пета категория.
*Удостоверение за регистрация в ЦПРС, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за пета категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий 1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне един обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под строителство , идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира строителство за рехабилитация/реконструкция/основен ремонт или изграждане на обществени сгради с площ не по-малка от 100 кв.м.
„Обществени сгради“ са сгради, в които се предлагат услуги за задоволяване на обществени потребности в сферата на административните услуги, образованието, културата, социалните дейности, спорта, занимания за свободното време.
„Площ не по-малка от 100 кв.м.“ е застроена или разгъната застроена площ на сградата, в която са изпълнявани СМР.
Критерий 2:Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката.
Критерии за подбор 1 и 2 се прилагат за всеки участник , независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.


За Критерий 1:За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Списък на изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Критерият за подбор се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
За Критерий 2:Участникът следва да посочи информацията за съответствието си с Критерий за подбор № 4 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел "Г": "СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ" от ЕЕДОП.
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден от органи, установени в други държави-членки. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай на обединение, изискването за съответствие по критерия за подбор се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване по Критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на поръчката е 1 % от стойността на договора без ДДС за ОП, за к. се отнася д-ра.Формата на гаранцията избира изпълнителят, между регламентираните в ЗОП.Условия по задържане, освобождаване и задържане на гаранцията за и-е - в договора.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП или по чл.107 от ЗОП.Настоящата поръчка се финансира от бюджета за капиталови разходи на Община Тервел.Плащането ще става по следния начин:1. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80% (осемдесет процента) от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи2.Окончателно плащане - в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на Протокол за приемане на строежа и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая 201 в Общинска администрация Тервел

На публичното заседание за отваряне на офертите на участниците могат да присъстват лицата по чл.54,ал.2 от ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участник, който е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, или контролирано от такова дружество лице.Това основание се счита за специфично национално основание за изключване на икономическия оператор от обществената поръчка и като такова подлежи на деклариране в част III „Основания за отстраняване“, Раздел „Г“ на ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от настъпване на всяко събитие по чл.197,ал.1 и чл.196,ал.5, във връзка с чл.197, ал.2 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва