Деловодна информация
00864
К-501 24/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00864-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 7400 България
Севим Адем - Секретар на община Исперих +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864/#80


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864/#80
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт и оборудване на център за представяне на културни услуги – читалище „Съзнание -1891” гр. Исперих
45000000      
Строителство

С настоящата обществена поръчка се предвижда Ремонт и оборудване на център за представяне на културни услуги – читалище „Съзнание -1891” гр. Исперих – южно и източно крило (Библиотека, Ритуална зала и музейна експозиция), в това число и енергоспестяващи мерки включващи следните видове работи:
1. Топлоизолация на стени
2. Подмяна на дограма
3. Топлоизолация покрив
4. Топлоизолация на под над неотопляем сутерен
5. СМР в помещенията
6. Доставка и монтаж на платформа за хора с намалена подвижност, движеща се по релси, преодоляваща един етаж
7. Доставка и монтаж на тоалетни клекала;
8. . Доставка и монтаж на мивки
9. Доставка и монтаж на моноблок, вкючително всички свързани с това дейности
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
337490.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

С настоящата обществена поръчка се предвижда Ремонт и оборудване на център за представяне на културни услуги – читалище „Съзнание -1891” гр. Исперих – южно и източно крило (Библиотека, Ритуална зала и музейна експозиция), в това число и енергоспестяващи мерки включващи следните видове работи:
1. Топлоизолация на стени – саниране на външни ограждащи стени с топлоизолационен материал стиропор; полагане на минерална мазилка по стени външно и вътрешно; полагане на каменна облицовка и др.
2. Подмяна на дограма – монтаж на външна дограма; монтаж на външни и вътрешни врати;
3. Топлоизолация покрив – полагане на автоклавни плочи; полагане на топлоизолационен материал; дюшеци от каменна вата; доставка и монтаж улуци PVC и на готови водосточни тръби PVC с УВ защита;
4. Топлоизолация на под над неотопляем сутерен – топлоизолиране на тавана на сутерена с автоклавни плочи; топлоизолиране на стените отвън;
5. СМР в помещенията – полагане на циментова замазка; полагане на настилка от гранитогрес, от керамични плочи; облицовка с фаянсови плочи; шпакловане и грундиране на стени и тавани; полагане на окачен таван от водоустойчив гипсокартон и др.
6. Доставка и монтаж на платформа за хора с намалена подвижност, движеща се по релси, преодоляваща един етаж;
7. Доставка и монтаж на тоалетни клекала;
8. Доставка и монтаж на мивки;
9. Доставка и монтаж на моноблок, вкючително всички свързани с това дейности; Доставка и монтаж на аксесоари за инвалидна тоалетна-ръкохватка за стена и подвижна ръкохватка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
337490.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №17/07/2/0/00640/30.01.2018г.

по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура” от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група, минимум четвърта категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС или еквивалентен такъв, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, изпълняващо строителна дейност за строежи минимум четвърта категория, (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ).

Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, изпълняващо строителна дейност за строежи минимум четвърта категория, (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ). Възложителят не поставя изискване за общ лимит на отговорността по застраховката. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5 с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, на поне една сграда минимум четвърта категория строежи.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на услугата, отговарящ на изискванията на Възложителя;
3. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, на поне една сграда минимум четвърта категория строежи.
Забележка: За „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда минимум четвърта категория строежи.
За „строителство с обем идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителни дейности по ремонти -Топлоизолация на стени; Подмяна на дограма; Топлоизолация покрив; СМР в помещенията и др. в чиито обем са включени основните дейности от Количествената сметка на Възложителя от настоящата обществена поръчка.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на услугата, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва:
• Експерт № 1 – Технически ръководител:
- професионален опит минимум 4 години като технически ръководител;
- да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна (когато квалификацията е придобита в чужбина), има следния опит:
- участие като технически ръководител на един обект, сходен с предмета на поръчката
• Експерт №2–Контрол по качеството:
- висше образование образователно квалификационна степен минимум „бакалавър" или еквивалентна с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалент.
- професионален опит минимум 3 години като експерт „Контрол по качеството";
- участие като експерт „Контрол по качеството" на поне един обект, сходен с предмета на поръчката.
• Експерт № 3 – Специалист по здравословни и безопасни условия на труд
- висше образование образователно квалификационна степен минимум „бакалавър" или еквивалентна с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалент.
- професионален опит минимум 3 години като длъжностно лице по безопасност и здраве;
- отговарящ на изискванията на чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване
на строителни и монтажни работи;
- участие като длъжностно лице по безопасност и здраве на един обект, сходен с предмета на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на техническите лица и/или персонал и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
3. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
В случай, че валидността на сертификата изтича в срока на валидност на офертата, участникът следва да представи Декларация (в свободен текст), че ще продължи валидността на съответния сертификат за срока на валидност на офертата и за целия период на изпълнение на договора.
Продължава в раздел IV.3) Допълнителна инфрмация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2. Гаранция за авансово предоставени средства
Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства.
3. По отношение Гаранциите за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Възложителя, намираща се в гр. Исперих, ул. Дунав №2.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1,3-5 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. 2. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон.
3. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 4. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията относно липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор; 5. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
6. На основание чл.10, ал.2 от ЗОП, Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за общ. поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или екв. документи. Стойност на непредвидени разходи по време на изпълнение на СМР в размер до 5%(пет процента) от стойността на СМР, но не повече до 16 874,51 лв. без ДДС, съгласно чл.29, ал.1, т.1 б.б от Наредба 12/25.07.2016г. При формирането на стойността за извършване на строителство следва да бъдат посочени задължително и непредвидените разходи на отделен ред като същите ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл.116 от ЗОП.
продължение от Раздел III.1.3 Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г; Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва