Деловодна информация
01026
15-14-20 24/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
24/04/2018 (дд/мм/гггг)
01026-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-21/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-21/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата открита процедура е избор на изпълнител за извършване на СМР за „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“.Настоящата обществена поръчка се финансира подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 15/07/2/0/00500 от 28.12.2017 г. сключен между Община Искър и Държавен фонд „Земеделие”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1852335.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото за изпълнение на поръчката обхваща изпълнението на реконструкция на 11 улици на територията на община Искър.

Строителството, обект на настоящата обществена поръчка трябва да е с параметри, съгласно Техническата спецификация.
Предметът на поръчката обхваща изпълнението на реконструкция на 11 улици на територията на община Искър, както следва:
1. Реконструкция на улица „Рила” от ОТ90 до ОТ 91, гр. Искър, община Искър;
2. Реконструкция на улица „Йорданка Николова” от ОТ 160А до ОТ 201, гр. Искър, община Искър;
3. Реконструкция на улица „Трифон Ангелов” от ОТ 168 до ОТ 173, гр. Искър, община Искър;
4. Реконструкция на улица „Трифон Ангелов” от ОТ 1 до ОТ 168, гр. Искър, община Искър;
5. Реконструкция на улица „Лиляна Димитрова” от ОТ 180 до п.т. 51, гр. Искър, община Искър;
6. Реконструкция на улица „Лиляна Димитрова” от ОТ 81 до ОТ 180, гр. Искър, община Искър;
7. Реконструкция на улица „Братя Миладинови” от ОТ 31А до ОТ 80А, гр. Искър, община Искър;
8. Реконструкция на улица „Георги Димитров” от ОК 120 до ОК 192, гр. Искър, община Искър;
9. Реконструкция на улица „Алеко Константинов“ от ОТ 94 до ОТ 82 в с. Долни Луковит, община Искър;
10. Реконструкция на улица „Димитър Благоев“ от ОТ 265 до ОТ 270 в с. Староселци, община Искър;
11. Реконструкция на улица „Панайот Хитов” от ОТ 54 до п.т. 13, с. Писарово, община Искър.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на Техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1852335.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 15/07/2/0/00500 - "Реконструкция на улична мрежа в община Искър", финанс. от Програма за разв. на селските райони, съфин. от Европ. съюз чрез Европ.зем. фонд за развитие на селските райони.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Изискването се доказва, както следва:
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.


По точка 1 - Изискването се доказва, както следва: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
По точка 2 - Изискването се доказва, както следва: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строително-монтажни работи, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката. Под „идентични или сходни с предмета и обема на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с обща площ както следва: минимум 2 000 кв.м. Не се счита за сходен предмет ремонтът на улици.
2. Участникът трябва да разполага с екип - персонал, който ще изпълнява поръчката, включващ най-малко следните технически лица:1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;3).Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;4).Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа. Не се счита за сходен предмет ремонтът на улици.
3. Участниците следва да имат на разположение минимум следната техника за изпълнение на поръчката: 1. Багери – 2 бр.;
2. Валяци – 3 броя, в т. ч.
– един пневматичен колесен и два бандажни;
3. Пътна фреза – 1 бр.;
4. Машина за обдухване – 2 бр.;
5. Автогудронатор – 1 бр.;
6. Асфалтополагач – 1 бр.;
7. Водоноска – 1 бр.;
8. Фугорези – 2 бр.;
9. Къртач – 2 бр.;
10. Челен товарач - 1 бр.;
11. Виброплочи – 2 бр.;
12. Самосвали – 4 бр.
Гореизброеното оборудване може да бъде собствено или да се наеме от трето лице, чийто капацитет и ресурси участникът ще ползва, като в случай че това лице няма да бъде подизпълнител, участникът трябва да попълни Част II, буква В от ЕЕДОП, относно използване на чужд капацитет, с който ще изпълни този критерии за подбор.За извършването на предвидените в количествено-стойностната сметка СМР, съобразно възприетата технология на изпълнение и създадената организация на работа, участниците могат да предложат и допълнително оборудване извън описаното по-горе минимално необходимо, като същото би следвало да бъде подробно описано в Техническото предложение. Уточнение: Доказването на технически възможности в съответствие с този критерий за подбор чрез трети лица изисква тези трети лица също да представят попълнен ЕЕДОП.
4. Участникът трябва да има технически способности/възможности, за доставка на асфалтови смеси, ако няма собствена и/или наета асфалтова база.


По точка 1 - Изискването се доказва, както следва: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
По точка 2 - Изискването се доказва, както следва: Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване – критерий за подбор, чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)•Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)•Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)•Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката)
По точка 3 - Изискването се доказва, както следва:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в Част IV, раздел буква В, т.9) от ЕЕДОП.
По точка 4 - Изискването се доказва, както следва:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в Част IV, раздел буква В, т.9) от ЕЕДОП.
Забележки и уточнения, свързани с доказване на изискванията са посочени от Възложителя в документацията за участие в Раздел III. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ.
Във връзка с чл. 59, ал.5 от ЗОП, участниците трябва при поискване или при сключване на договор, да докажат обстоятелствата по чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП, с всеки документ по чл.62 и чл.64 от ЗОП удостоверяващ тези обстоятелства в съответствие с поставените в документацията изисквания, освен когато за доказването им се изисква конкретен вид документ определен в закон, включително в чл.68, ал.2 от ЗОП, или обстоятелствата могат да се докажат с регистрация в официални списъци или сертифициран съгласно чл. 68 и чл. 69 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка.Гаранц. се представя в една от следните форми:а) пар. сума по сметка на Възлож.;б) банк. гар. – изготвя се по обр.№ 5 от документ. за участие или по обр. на банката, която я издава, при условие че в гар. са вписани условията на Възлож.;в) застраховка, която обезпеч. изпълн. чрез покритие на отгов. на изпъл.Гар. по буква „а” или буква „б” може да се предост. от името на изпълн. за сметка на трето лице – гарант.Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранц..Когато участник в проц. е обединение, което не е юрид. лице, всеки от участниците в обедин. може да бъде наредител по банк. гаранц., съотв. вносител на сумата по гаранц. или титуляр на застрах.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Искър, община Искър, област Плевен, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Считано от 01.04.2018 г. ЕЕДОП се подава задължително в електронен вид, съгласно указанията в Документацията.
Начинът и условията на плащане са посочени в проекта на договор.
В раздел III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ от документацията за участие, Възложителят е описал основанията за отстраняване на участниците.
Прилагат се всички изисквания за незадължително отстраняване по определението на чл.55 от ЗОП. Прилагат се специфични национални основания за изключване по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици / ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС/ и по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
Възложителят предоставя от датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка на официалната интернет страница на община Искър – http://iskarbg.nit.bg секция – „Профил на купувача” -https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-21/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва