Деловодна информация
00803
УД-02-17-435 24/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00803-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кубрат 000505846
ул. Княз Борис I № 1
Кубрат BG324 7300 България
С. Любенова – младши експерт „Обществени поръчки” +359 84872020
kubrattown@abv.bg +359 84873205

Интернет адрес/и

www.kubrat.bg

http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016_026.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОЕКТ ЗА “РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СГРАДАТА НА ОБЩИНА КУБРАТ, С ЦЕЛ ПОДОБРЯВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ“ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО“
71315000      
Услуги

Предмет на настоящата поръчка е: „Изготвяне на технически проект за “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“ и осъществяване на авторски надзор по време на строителството“.Възлагането на настоящата поръчка е свързано с изпълнението на проект „Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“, схема за предоставяне на БФП по ПРСР 2014 – 2020 г. по подмярка 7.2. от мярка 7.Проектът е насочен към изпълнение на обновяване за енергийна ефективност в общинска сграда на община Кубрат, като с него се цели: -По-високо ниво на енергийна ефективност и намаляване разходите на енергия; -Да се допринесе за устойчивото и интегрираното развитие; -Да се подобри качеството на живот и жизнена среда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
17348.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Кубрат

Предмет на настоящата поръчка е: „Изготвяне на технически проект за “Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“ и осъществяване на авторски надзор по време на строителството“.
Възлагането на настоящата поръчка е свързано с изпълнението на проект „Реконструкция на сградата на община Кубрат, с цел подобряване на енергийна ефективност“, схема за предоставяне на БФП по ПРСР 2014 – 2020 г. по подмярка 7.2. от мярка 7.
Проектът е насочен към изпълнение на обновяване за енергийна ефективност в общинска сграда на община Кубрат, като с него се цели: -По-високо ниво на енергийна ефективност и намаляване разходите на енергия; -Да се допринесе за устойчивото и интегрираното развитие; -Да се подобри качеството на живот и жизнена среда.
Допустими дейности по програмата за развитие на селските райони 2014-2020, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ са предписаните като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност:
- По външни сградни ограждащи елементи – подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.), топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.);
- По системите за поддържане на микроклимата;
- Съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответно възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите СМР са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелен обект.
Недопустими разходи по програмата за развитие на селските райони 2014-2020, подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ са:
- Всички разходи извън посочените като допустими;
- Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното енергийно обследване;
- Разходи за ремонт, извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите, вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.
Обект на настоящата обществена поръчка е общинската сграда на Община Кубрат, която се намира на ул. „Княз Борис I” №1, град Кубрат, община Кубрат, област Разград. Обектът е комплекс от четири сгради с обща разгъната застроена площ 2022,00 кв. м.:
1. Масивна двуетажна сграда със ЗП 470,00 кв.м, РЗП 1210,00 кв.м., построена 1929 г. Находяща се в УПИ № XXIII, кв. 50, по плана на гр. Кубрат и ид. ПИ 40422.505.1426.1 по КК на гр. Кубрат.Сградата е обявена за архитектурно – строителен паметник на културата.
2. Масивна едноетажна сграда със ЗП 12,00 кв.м., построена 1951 г. Находяща се в УПИ № XXIII, кв. 50, по плана на гр. Кубрат и ид. ПИ 40422.505.1426.4 по КК на гр. Кубрат.
3. Масивна двуетажна сграда, стоманобетонова, скелетно – гредова конструкция със ЗП 332,00 кв.м., РЗП 664,00 кв.м., построена 2009 г. Находяща се в УПИ № XXIII, кв. 50, по плана на гр. Кубрат и ид. ПИ 40422.505.1426.3 по КК на гр. Кубрат.
4. Масивна едноетажна /полуподземна/ сграда, стоманобетонова, скелетно –гредова конструкция със ЗП 136,00 кв.м., построена 2009 г. Находяща се в УПИ № XXIII, кв. 50, по плана на гр. Кубрат и ид. ПИ 40422.505.1426.2 по на гр. Кубрат.
Задачите и дейностите са описани подробно в част "Технически спецификации" към обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА „Предложение за изпълнение на поръчката“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
17348.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програмата за развитие на селските райони 2014 – 2020г., подкрепена от ЕЗФРСР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност в проектирането за строежи от четвърта категория, първа група* с минимална застрахователна сума в размер на 50 000 лв. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи проектирането. За чуждестранни лица - еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
*строежи от четвърта категория, първа група*, включват: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители.
Удостоверяване: При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в eЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането“ за строежи четвърта категория, първа група, с минимална застрахователна сума в размер на 50 000 лв. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи проектирането. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.


Участникът трябва да има валидна застраховка Професионална отговорност в проектирането за строежи отчетвърта категория, първа група* с минимална застрахователна сума в размер на 50 000 лв. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи проектирането. За чуждестранни лица - еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
*строежи от четвърта категория, първа група*, включват: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката: Архитект; Специалист ПГС/ССС; Специалист ОВиК; Специалист „Електроинженер“; Специалист „ВиК“; Специалист „ПБ“. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:-Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);-Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);-Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);-Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит);При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя електронен Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП), като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата.ЗАБЕЛЕЖКА:При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. !!! Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.По отношение ключовите експерти – чужденци се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България - Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г., както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации. продължава в поле VI.3) Допълнителна информация

Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:•Архитект - Висше образование, с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър" по специалност „Архитектура“ или еквивалентна, имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.*строежи от четвърта категория, първа група*, включват: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители.•Специалист ПГС/ССС - Висше образование, с образователно- квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър" по специалност „ПГС”/„ССС“ или еквивалентна; имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.•Специалист ОВиК - Висше образование, с образователно- квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър" по специалност „Топлотехника“ или еквивалентна, имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.•Специалист „Електроинженер“ - Висше образование, с образователно- квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър" по специалност „Електротехника“ или еквивалентна, имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.•Специалист „ВиК“ - Висше образование, с образователно- квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър" по специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна, имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.•Специалист „ПБ“ - Висше образование, с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или "магистър“ строителен инженер или еквивалентно, имащ право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По отношение на участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване по чл.54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:1.Парична сума; 2.Банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията по т. 1 или т. 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя документът за предоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала - ет. 2, Община Кубрат, гр. Кубрат, ул. Княз Борис I № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ПОЛЕ III.1.3. Технически и професионални възможности
Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт от екипа, в случай че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнението на поръчката.При сключване на договор, всеки от членовете на предложения екип за изпълнение на участникa, избран за изпълнител, следва да има право да изпълнява проектиране на строежи от четвърта категория, първа група*, по съответната специалност.*строежи от четвърта категория, първа група*, включват: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители.Към момента на сключване на договора, всеки от членовете на предложения екип за изпълнение на участникa, в случай че са чуждестранни лица, следва да имат валидно Решение за признаване на съответна проектантска правоспособност, съгласно Наредба за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация "архитект", съответно "инженер", придобита в държава - членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави.За да извършват устройственото планиране и инвестиционното проектиране, лицата (предложеният екип за изпълнение) следва да притежават пълна проектантска правоспособност по чл. 7 и 8 от ЗКАИИП(виж документацията за участие т.3 Критерии за подбор, 3.2.Технически и професионални способности)
Освен на основанията по чл. 54 от ЗОП, възложителят отстранява от процедурата:1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП; 4. кандидати или участници, които са свързани лица. Участникът следва да предостави (декларира) в част III., буква „Г“ от електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) липсата на основания по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. В случай че участникът е дружество, което попада в изключенията на чл. 4 от цитирания закон, същият представя доказателства за наличие на обстоятелствата, обуславящи изключенията. Същото изискване се отнася и за подизпълнителите, в случай че участникът ще използва ресурсите на подизпълнител. Информацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.В случай че участник предложи срок за изготвяне на работни проекти по - дълъг от 30 (тридесет) календарни дни ще бъде отстранен от участие.
Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия записани в проекто договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва